رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بیت کوین پیش از ادامه روند صعودی آخرین مقاومت ها را تجربه می کند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بیت کوین در آستانه نزدیک شدن به بالاتری رکورد خود است. اما هنوز مقاومتی در بازار دیده می شود و خریداران با تمام قوا سعی دارند که این مقاومت را از میان بردارند. معامله گران قیمت ۱۹۵۰۰ دلاری بازار بیت کوین را زیر نظر گرفته اند و تصور می کنند که به سطح مقاومت تازه ای نزدیک می شویم. گویا ادامه روند صعودی بیت کوین امکان پذیر است.

بیت کوین دست رد به سینه ۱۹۵۰۰ دلار می زند

در ترایخ ۲۵ نوامبر برابر با ۵ آذر بیت کوین قیمت ۱۹۵۰۰ دلاری را پس زده است. در بازار بایننس قیمت بیت کوین به ۱۹۴۸۴ دلار رسید و در ادامه به ۱۹۳۰۰ کاهش پیداکرد.

 ادامه روند صعودی
افزایش بیت کوین

عدم پذیرش قیمت به این دلیل بوده است که تعداد زیادی از معامله گران سعی داشتند در بازه ۱۹۴۵۰ تا ۱۹۵۵۰ دلار دارایی خود را به فروش برسانند. یک معامله گر ناشناس به نام بیزانتین جنرال (
Byzantine General) نمایی از قیمت بیت کوین در تمام بازارها را منتشر کرده است. به نظر می رسد که ۱۹۵۰۰ دلار نقطه طلایی برای فروشندگان است.

ادامه روند صعودی
افزایش قیمت بیت کوین

اگر بیت کوین در ساعات آینده بار دیگر این بازه قیمتی را مورد ارزیابی قرار ندهد، به احتمال زیاد باید منتظر کاهش قیمت ها باشیم. کاهش قیمت ها می تواند آخرین مقاومت موجود در بازار پیش از رسیدن به رکورد تاریخی بیت کوین باشد. بنابراین احتمالا فروشندگان بیشتری را در بازار می بینیم.

اندکی کاهش قیمت برای بیت کوین سودمند خواهد بود. نرخ سرمایه گذاری در این ارز در بسیاری از بازارها افزایش پیدا کرده است.

فروش به قیمت هایی که از آوریل دیده نشده است

تعداد جایگاه های فروش ایجاد شده در بازار بیت کوین به بالاتری حد خود از آوریل رسیده است. در ماه مارس قیمت بیت کوین برابر با ۳۶۰۰ دلار بود. متعاقبا این ارز روند صعودی خود را ادامه داده است و در نهایت به ۱۹ هزار دلار رسیده است. در ماه آوریل بر روند صعودی این ارز افزوده شده است. افزایش جایگاه ها فروش بازار را آماده خرید می کند. به این ترتیب میزان تقاضا برای خرید بیت کوین نیز افزایش پیدا می کند. درواقع تعداد جایگاه های فروش موجود در بازار به اوج رسیده است. اگر تعداد این جایگاه همچنان افزایش پیدا کند، نرخ سرمایه گذاری کاهش می یابد. در این صورت روند صعودی برای مدتی پایدار خواهد بود.

خرید بیت کوین سبد سرمایه شما را بسیار غنی می کند. اگر تا کنون برای خرید و فروش بیت کوین وارد عمل نشده اید، اکنون زمان آن است که با مراجعه به فهرست قیمت های رمزارز در سایت رمزارز مارکت، دارایی مورد نظر خود را انتخاب کنید. ارز دیجیتال را به دارایی های خود بیفزایید و برای اتفاقات غیر منتظره ای که در پیش است آماده شوید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-faces-this-final-resistance-zone-before-20k-all-time-high

Leave A Reply

Your email address will not be published.