رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بی شک دوباره قیمت ۲۰ هزار دلاری بیت کوین را می بینیم

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

دن تپیرو (Dan Tapiero) در گفتگو با انتونی پمپلیانو به این نکته اشاره کرده است که سرمایه موسسات می تواند وارد بازار بیت کوین شود. چنین اتقاتی قیمت بیت کوین را تا ۵۰۰ هزار دلار افزایش می دهد. به نظر می رسد قیمت ۲۰ هزار دلاری بیت کوین دیگر هدف چندان بزرگی نیست.

هم بنیانگذار شرکت بین المللی گلد بولیون ( Gold Bullion) ، دن تپیرو، معتقد است بیت کوین سرانجام به این بازه قیمتی می رسد و ما فقط باید منتظر آن روز باشیم.

او این ارز را پادشاه ارزها می داند. با این وجود که معتقد است سرمایه دارها باید دارایی خود را در طلا و بیت کوین پس انداز کنند بر این باور است که ظرف ۵ سال آینده طلا به ۴۰۰۰ دلار می رسد. اگر طلا به این قیمت برسد، قیمت بیت کوین احتمالا چیزی در حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار است. این میزان افزایش نشان دهنده رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت این رمزارز است.

او در ادامه صبحت خود به این نکته اشاره کرد که گمان نمی کند هیچ کس در دنیای طلا منکر این حقیقت شود.

تیپرو در این باره چه می گوید

تپیرو باور دارد که ورود نهنگ ها و موسسات سرمایه گذاری تا حد زیادی روی بازار بیت کوین تاثیر گذار خواهد بود. او می گوید اگر هر کدام از این موسسات تنها ۵ تا ۱۵ درصد از دارایی خود را در این بازار سرمایه گذاری کنند، قیمت ۲۰ هزاری دلاری بیت کوین به تاریخ می پیوندد. و این ارز قیمت های بالاتری را تجربه خواهد کرد. هر چه باشد ارزش سرمایه کلی موجود در این موسسات بالغ بر ۱۰۰ ترلیون دلار است. ۱۵ درصد این مبلغ برابر با ۱۵ تریلیون دلار خواهد بود.

بیت کوین دارایی بسیار خوبی برای مقابله با ارزهای بدون پشتوانه است. به محض اینکه بازار این ارز به مرز تریلیون دلار برسد، دارایی بسیار خوبی برای سرمایه گذاران بزرگتر خواهد بود.

طلا اندوخته ای است که ارزش را در خود ذخیره می کند. اما این قابلیت تنها یکی از بیشمار قابلیت های بیت کوین است. این رمزارز شبکه ای را در اختیار دارد. به همین دلیل است که باید به مراتب قدرتمند از طلا عمل کند. درواقع بسیاری بر این باور هستند که بی شک بیت کوین روزی از طلا پیشی می گیرد.

دیگر تحلیل گران نیز تا حد زیادی به بازار بیت کوین خوشبین هستند. یکی از آنها امروز در گفتگو با خبرگزاری رویترز گفته است که بیت کوین این قابلیت را دارد که ظرف مدت یکسال قیمت ۱۰۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد. پیش بینی ها حاکی از آن است که قیمت این ارز تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۲۸۸ هزار دلار می رسد.

 آینده رمزارز

جیم کرامر (Jim Cramer) مجری شبکه  CNBC نیز به آینده این ارز خوشبین است. او در جریان روند صعودی بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به این شک بدبین بود. او به تازگی به این نکته اشاره کرده که بیت کوین یکی از بهترین گزینه های موجود برای مبارزه با تورم است. او می گوید:

«گمان می کنم که طلا به عنوان میراث برای فرزندان من ارثیه خوبی نخواهد بود. آنها رمزارز را ترجیح می دهند.»

 آینده از آن بیت کوین است. اگر تا این لحظه متوجه این موضوع نشده اید، به احتمال زیاد دارایی خود را در دیگر اندوخته ها سرمایه گذاری کرده اید. اما باید بدانید که یک سرمایه گذار تیزهوش همواره تخم مرغ های خود را در سبد های متفاوت جمع می کند. این نکته را به یاد داشته باشید که بیت کوین می تواند دارایی شما را از بحران های اقتصادی نجات دهد.

 با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. با ما قیمت بیت کوین را در لحظه خواهید دانست. خرید و فروش بیت کوین در چند قدمی شماست. در کنار بیت کوین به برخی از بهترین های دنیای رمزارز نیز دسترسی خواهید داشت.

منبع

https://cointelegraph.com/news/no-debate-that-bitcoin-will-increase-20x-says-gold-industry-insider

Leave A Reply

Your email address will not be published.