رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تفاوت روند صعودی رمزارز در سال جاری با سال ۲۰۱۷

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

مدیر TradingView می گوید تفاوت های اساسی میان جریان صعودی امسال و سال ۲۰۱۷ را شناسایی کرده است. کسانی که از دیرباز در بازار بیت کوین حضور داشته اند با نظرات او موافق خواهند بود. روند صعودی رمزارز قابل مقایسه با روند سابق نیست.

بازار رمزارز از سال ۲۰۰۹ و از نخستین باری که ارز دیجیتال قدم به هستی گذاشت فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده است. روند گاوی سال ۲۰۱۷ یکی از مهمترین سال های زندگی رمزارز بوده است. در آن سال رمزارز افزایش قیمت بی سابقه ای را تجربه کرد.

بازار بلاک چین امروز با بازاری که در سال ۲۰۱۷ وجود داشته تفاوت های بسیاری دارد. قانون گذاری، میزان پذیرش مردم و بسیاری از دیگر عوامل اوضاع را در مقایسه با سال های گذشته متفاوت کرده اند. اما روند صعودی امسال با سال ۲۰۱۷ چه تفاوت هایی دارد؟

 تفاوت روند فعلی با روند سال ۲۰۱۷

مدیر TradingView   می گوید که تفاوت اصلی روند فعلی با روندی که در گذشته تجربه کرده اید تفاوت های بسیاری دارد. تفاوت اصلی در اینجاست که میزان پراکندگی حساب های کاربری بیت کوین در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده است. به عبارتی تعداد دارندگان بیت کوین نیز افزایش پیدا کرده است. کروسبی (Crosby) مدیر TradingView   در ادامه افزود:

«در سال ۲۰۱۷ میزان دارایی موجود در حساب های کاربری اندک بود. از سوی دیگر تعداد حساب های کاربری موجود نیز اندک بود. در حای که اکنون تعداد حساب های کاربری مدام درحال افزایش است. به نظر می رسد که بازار کوین بیس به تنهایی چیزی در حدود ۳۰ میلیون حساب کاربری را در خود جای داده است.»

تعداد حساب های کاربری موجود در کوین بیس در شرایط فعلی به ۳۵ میلیون دلار می رسد. تعداد این حساب ها در اکتبر سال ۲۰۱۷ برابر ۱۱.۷ میلیون بوده است.

کروسبی در ادامه افزود:

«به علاوه فکر می کنم که بهتر است تاثیر حضور موسسات سرمایه گذاری در بازار بیت کوین را نادیده نگیریم. این موسسات حامیان بسیار خوبی برای قیمت بیت کوین بوده اند.» شرکت های بزرگی مانند Square  بیت کوین را به سبد دارایی خود افزوده اند.

 او در ادامه به تکنولوژی اشاره کرد. او با اشاره به هزاران اپلیکیشنی که در شبکه های بلاک چین فعالیت می کنند، گفت در سال ۲۰۱۷ هیچ خبری از این تکنولوژی نبوده است. این تکنولوژی نیز تا حد زیادی روی ثبات قیمت تاثیرگذار بوده است. بیت کوین به تازگی با رسیدن به نزدیکی رکورد خود در سال ۲۰۱۷ همه را حیرت زده کرد.

 بیت کوین در سال ۲۰۲۰ قدرت زیادی را به نمایش گذاشته است. با وجود نگرانی هایی که به واسطه شیوع بیماری کرونا گریبان گیر جامعه شده است، بیت کوین عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته است. این ارز به دنبال بحران کرونا در ماه مارس قیمت ۳۶۰۰ دلار را تجربه کرد. از آن پس بازار روند صعودی را پیش گرفته است. امسال نیز روند صعودی رمزارز با انتخابات ریاست جمهوری مصادف بود.

کروسبی در ادامه به تغییر رویکرد عمومی نسبت به دلار در سال گذشته اشاره کرده است. شیوع بیماری کرونا شرایط را به کلی دستخوش تغییر کرد. دولت آمریکا برای مبارزه با اوضاع بد اقتصادی دلارهای بیشتری را وارد بازار کرد و نرخ بهره را پایین نگه داشت. تمام این عوامل بیت کوین را در ادامه روند صعودی رمزارز یاری کرده اند.

 اگر شما نیز در فکر پیوستن به بازار گاوی بیت کوین هستید، هنوز دیر نشده است. شاخص های بیت کوین خبر از ادامه روند گاوی می دهند. بنابراین شاید امروز بهترین فرصت برای خرید بیت کوین باشد. با ما در رمزارز مارکت اخبار دنیای بیت کوین ودیگر رمزارزها را دنبال کنید. اطلاعات خود را افزایش دهید و برای سرمایه گذاری آماده شوید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/tradingview-general-manager-explains-how-the-current-crypto-bull-market-is-unlike-2017

Leave A Reply

Your email address will not be published.