رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

روایت عاشقانه بیت کوین و بروکلی در بازارهای رمزارز

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

فردی که آگهی های جذاب پنیر های سوراخ دار را طراحی کرده است، عجیب و غریب ترین آگهی سال را منتشر کرده است. بازارهای رمزارز تاکنون چنین تبلیغاتی را تجربه نکرده اند.

Crypto broker Bitcoin Suisse به تازگی تبلیغاتی را درباره بلاک پین و کریسمس منتشر کرده است. این آگهی در ایستگاه راه آهن مرکزی زوریخ در سوئیس به نمایش گذاشته شده است. در این آگهی تکه ای از کلم بروکلی، یک لنگه کفش و یک بیت کوین خودنمایی می کنند. اگر بیننده به زبان این کشور مسلط نباشد به هیچ عنوان متوجه منظور و مفهوم این آگهی نمی شود.

در بالای تصویر به زبان آلمانی نوشته شده است Neujahrsvorsätze یعنی اهداف سال جدید.گزارش گر کوین تلگراف با مشاهده این تصاویر گنگ و مبهم به شرکت Bitcoin Suisse مراجعه کرد. مارکت مائومن (Mark Baumann) رئیس این شرکت گفت:

«می توانید غذای سالم بخورید و ورزش کنید اما هیچ کدام به اندازه بیت کوین آینده را تضمین نمی کنند.»

در کنار آگهی بیت کوین با کفش و بروکلی، آگهی دیگری نیز نمایش داده شده است. در این آگهی نیز درخت کریسمس در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ از چپ به راست در تصویر جای گرفته اند. ستاره ای که در بالای هر درخت قرار داده شده است شبیه به اتریوم است. در بالای تصویر نیز به زبان آلمانی نوشته شده است«کریسمس با بیت کوین». سخنگوی این شرکت تبلیغاتی در ادامه صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که ارزش دلاری بیت کوین با نزدیک شدن به کریسمس در بازارهای رمزارز افزایش پیدا می کند.

 در این تصویر، علت همنشینی بیت کوین با اترویم نیز راه اندازی اتریوم ۲.۰ بوده است. او در ادامه صحبت های خود به این مسئله اشاره کرده که سال ۲۰۲۰ سال باشکوهی برای بیت کوین بوده است . سرمایه گذاران بزرگی وارد این حوزه شده اند و به نظر می رسد که این ارز در ادامه نیز روند خوبی را در پیش داشته باشد.

 آگهی های بیت کوینی

 او در ادامه صحبت های خود تاکیید می کند که درست است این آگهی به خوبی عمق مسئله را بیان نکرده است. اما نماد خوبی برای افزایش پذیرش این ارز خواهد بود. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی در سال های گذشته برای تبلیغ وارد بازارهای رمزارز شده اند. GrayScale نیز یکی از این شرکت ها بوده است و به تازگی آگهی تلویزیونی را منتشر کرده است.

اگر هنوز بیت کوین را به سبد خرید خود اضافه نکرده اید بهتر است وارد عمل شوید. به زودی کسانی که بیت کوین در اختیار ندارند اخراج می شوند. البته اگر در سمت مدیری سرمایه مشغول به کار باشند.با ما در رمزارز مارکت تازه های دنیای رمزارز را مطالعه کنید. با ما همراه باشید و تجربه ای متفاوت را از خرید و فروش بیت کوین به دست آورید. به یاد داشته باشید که پذیرش بیت کوین در سراسر جهان در حال افزایش است. پذیرش مهمترین عنصر در تعیین سلامت این بازار است. بیت کوین روز به روز قدرتمند تر به مسیر خود ادامه می دهد. با این ارز همراه شوید و آینده را از آن خود کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/broccoli-and-bitcoin-a-holiday-love-story

Leave A Reply

Your email address will not be published.