رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

سرویس مالیات لیتوانی برای اولین بار ۷.۹ میلیون دلار رمزارز را توقیف کرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

موسسه مالیاتی لیتوانی برای پرداخت مالیات ها ۶.۴ میلیون یورو مونرو، بیت کوین و اتر را توقیف کرد. دولت لیتوانی اعلام کرده است که تعدادی رمزارز از سوی آژانس های مالیاتی توقیف شده اند. سازمان بررسی مالیات این کشور رمزارزهای توقیف شده را به ارزش ۶.۴ میلیون یورو به فروش رسانده است. این سازمان در ادامه این مبلغ را به بودجه خود افزوده است.

بر اساس اظهارات یک مقام رسمی در تاریخ ۲۴ نوامبر بیت کوین، اتر و مونرو در بین ارزهای دیجیتال توقیفی حضور داشته است. این اولین باری است که آژانس این ارز را با ارز بدون پشنوانه معاوضه می کند. این نقل و انتقال یک روز به طول انجامید.

 ایرینا گاوریولا (Irina Gavrilova) مدیر این آژانس مالیاتی در ادامه صحبت های خود افزود، این کار برای نخستین بار در این آژانس انجام شده است. او در ادامه گفت این آژانس در آینده به سادگی رمزارزهای تصاحب شده را می فروشد.

بر اساس  ابلاغ های انجام شده به نظر می رسد که این سازمان مالیاتی اواخر ماه فوریه ۲۰۲۰ این رمزارزها را توقیف کرده است. مقامات اطلاعی در خصوص نحوه فروش رمزارزها در اختیار عموم نگذاشته است. این سازمان اعلام کرده است که برای دریافت رمزارزها به والت نیاز داشته است و والتی برای این کار در نظر گرفته است.

این روزها بیت کوین و رمزارزها تمام اخبار را به  خود اختصاص داده اند. آنچه که مسلم است ادامه روند صعودی این ارزهاست. بهتر است شما نیز با این رمزارز همراه شوید. به زودی تاریخ بیت کوین رکورد هایی را به ذهن می سپارد که هرگز در ذهن بشر نگنجینده است. با ما در رمزارز مارکت تازه های دنیای ارز دیجیتال را شناسایی کنید. قیمت بیت کوین را مشاهده کنید و به جامعه رمزارز بپیوندید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/lithuanian-tax-service-s-first-confiscated-crypto-sale-nets-7-6m

Leave A Reply

Your email address will not be published.