رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شبکه بایننس دیگر هیچ خدماتی به کاربران هنگ کنگی ارائه نمی‌دهد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شبکه بایننس موضوع مهم دنیای ارزهای دیجیتال است که دانستن اطلاعات آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. این شبکه از شبکه‌های شناخته شده و بسیار مهم است. اما همین شبکه اخیرا تصمیم گرفته است که دیگر هیچ خدماتی به کاربران هنگ کنگی خود ارائه ندهد. این خدمات نیز شامل خدمات فرعی و تجاری آینده بایننس می‌شود. با ما همراه باشید تا این شبکه و علل این اتفاق را به‌طور کامل بررسی کنیم.

شبکه بایننس

شبکه بایننس و عدم ارائه خدمات

کاربران هنگ کنگی دیگر قادر به استفاده از محصولات بایننس نیستند. اخیرا پیش از این نیز بایننس کاربران آلمانی، ایتالیایی و هلندی را از استفاده از محصولات خود ممنوع کرده بود.

حالا کاربران هنگ کنگی نیز از استفاده از محصولات این شبکه، ممنوع شده‌اند. اگرچه که بایننس ادعا می‌کند که این ممنوعیت برای محافظت از کاربران جدید است اما به نظر می‌رسد که بیشتر به‌دلیل سرکوب تجارت ارزهای دیجیتال توسط چینی‌ها باشد.

بایننس می‌گوید:

«ما باور داریم که این قدمی مهم در ساخت ارتباطات داخلی و تاسیس صنعت ما در طولانی مدت است.

توسعه در دست اقدام چارچوب نظارتی صنعت ما، فرصتی را برای همکاری بهتر این صنعت و قانون‌گذاران دولت ایجاد می‌کند.

بایننس نیز متعهد است تا به‌صورت سازنده‌ای برای این قبیل سیاست‌گذاری‌ها که به سود هر کاربر است، تلاش کند.»

توییت‌های این شبکه به‌شرح زیر است:

«با اجرای فوری این ممنوعیت، کاربران هنگ کنگ دیگر قادر نخواهند بود که هیچ حساب جدیدی در این شبکه باز کنند.

Binance به‌عنوان رهبر بازار، اولین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال است که این عمل را به‌طور فعال انجام می‌دهد.»

مدیر عامل شبکه بایننس نیز گفت:

«محوریت بایننس از انطباق انفعالی به انطباق فعال تبدیل شده است.

کاربران جدید بایننس از هنگ کنگ دیگر نمی‌توانند حساب‌های کاربری جدید باز کنند. همچنین ما دسترسی کاربران قبلی را نیز محدود خواهیم کرد.

این نیز تنها یکی از اقدامات فعالانه بایننس است؛ این اقدامات تماما در راستای کمک به برقراری بهترین شیوه‌های پیروی از ارزهای دیجیتال در سرتاسر جهان است.»

مدیر عامل بایننس هدف دارد تا این شبکه را در سرتاسر جهان، قانونی کند. «چانپنگ ژائو» مدیر عامل و بنیانگذار بایننس اعلام کرده است که بایننس با نظارت‌کنندگان داخلی کار می‌کند تا ستاد منطقه‌ای بایننس را تاسیس کند.

در پاسخ به فشار نظارتی، بایننس تغییرات بسیاری را در هفته‌های اخیر داشته است. پس از آنکه از طرف کمیسیون امنیت هنگ کنگ به این شبکه هشدار داده شد، بایننس در ماه جولای، تجارت سهام توکنیزه شده خود را از این پلتفرم خارج کرد. بایننس همچنین اعلام کرد که تمام معاملات آینده خود را نیز در سراسر اروپا متوقف کرده است.

این صرافی همچنین محدودیت برداشت از حساب روزانه را برای حساب‌های تایید نشده کاهش داد. به‌علاوه محدودیت‌های اهرم معاملاتی را نیز کم کرد.

شبکه بایننس

جمع بندی

شبکه بایننس از شبکه‌های مهم دنیای رمز ارزهاست که دانستن آن در این زمینه به شما کمک‌های بسیاری می‌کند. این شبکه از شبکه‌های بسیار مهم و معروف است. بایننس اخیرا تصمیم گرفته است تا شبکه خود را با قوانین دولتی سازگار کند تا بتواند ستاد مرکزی این شبکه را قانونا تاسیس کند. در راستای رسیدن به این هدف نیز، بایننس تاکنون تغییرات بسیاری کرده است. حالا این شبکه تمام کاربران هنگ کنگی خود را نیز از دسترسی به حساب‌های خود در این پلتفرم ممنوع کرده است. ما امروز علل اصلی این محدودیت را بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما این ممنوعیت، ادامه پیدا می‌کند؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.