رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

نحوه دریافت کوپن تخفیف Nextrope + جزییات لازم

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

چنانچه شما هم علاقه‌مند به رمزارزها اطلاعات و همچنین سرمایه‌گذاری بر روی آنها هستید ، قطعا اسم Nextrope را می‌شناسید. این شرکت که یکی از بنام‌ترین سازندگان نرم‌افزار است، به زودی در لندن کنفرانس و ورکشاپی در رابطه با کریپتوها و اپلیکشن‌های مربوط به برگذار خواهد کرد. در ادامه ما به شما کوپن تخفیف Nextrope را معرفی می‌کنیم تا با ۱۰% تخفیف از این سمینار و ورکشاپ استفاده کنید.

دریافت کوپن تخفیف Nextrope

کوپن تخفیف Nextrope

جالب است بدانید، یکی از ابداعات این شرکت، ساخت اپلیکیشنی با نام FiveApp که به زبان ناشنوایان است و در اروپا به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. این ورکشاپ که به صورت حرفه‌ای بر روی برنامه‌ نویسی برای اتریوم و هاپرلدجر (Hyperledger) تمرکز دارد، به شما ابزار و امکانات ساخت اپلیکیشن‌های سالیدیتی (Solidity) و (Smart Contracts) را می‌دهد. کد تخفیف شما برای این ورکشاپ و کنفرانس CryptoNews2019 است.

بیشتر بخوانید

استفاده از کوپن تخفیف Nextrope

پس از مراجعه به سایت اصلی Nextrope بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید و سپس نوع بلیط خود را انتخاب کنید. در قسمت تخفیف کد داده‌ شده را وارد کنید و خرید خود را تکمیل کنید. تخفیف شما اعمال شد.

شرکت Nextrope یکی از موفق‌ترین و همچنین موثرترین شرکت‌ها در زمینه‌ی اپلیکیشن‌ها و سیستم‌های بلاکچین است که از سال ۲۰۱۵ تا به حال، اسم و رسم خوبی در دنیای کریپتوها برای خود باز کرده است. کنفرانس‌های سالانه این شرکت آموزش‌های بینظیری برای علاقه‌مندان به دنیای برنامه نویسی کریپتوها فراهم کرده است و امکان سرمایه‌گذاری ایمن را برای آنها فراهم آورده است. کد تخفیف ۱۰% CryptoNews2019m به شما اجازه دسترسی به این امکانات را با قیمت پایین‌تری می‌دهد.

بررسی اجمالی:

کوپن تخفیف Nextrope
Gold bitcoin standing on statistics and financial charts and graphs over cryptocurrency values and prices. Virtual money or blockchain cryptocurrency.

با توجه به افزایش روز افزون توجه‌ها به سمت رمزارزها و سرمایه گذاری بر روی این ارزهای نوین، شرکت‌های زیادی برای افزایش اطلاعات و فراهم کردم امکاناتی برای خرید فروش آنها ایجاد شده اند. در این میان، Nextrope از معتبرترین این شرکت هاست و کنفراس های آنها از ارزش بالایی برخوردار است. اگر که شما هم از علاقه مندان این عرصه هستید حتما در صورت امکان از کنفرانس ها و ورکشاپ های فراهم شده توسط این شرکت استفاده کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.