رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

هنوز دیر نشده، فقط ۷درصد آمریکایی ها تجربه خرید بیت کوین را دارند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

سایر رمز ارز ها مدت زیادی نیست که وارد بازار و اقتصاد جهانی شده اند و از آنها استفاده می شود. اما نام خود را به عنوان یک تجارت بزرگ و مهم ثبت نموده اند. اینکه شما به خرید و فروش ارز های دیجیتال مشغول باشید دیگر یک کار گمنان و بی نشان نیست. شاید افراد زیادی نیز باشند که به این موضوع فکر کنند که دیگر برای ورود به این حوزه خیلی دیر شده است. کسانی که زودتر به آن راه پیدا کرده اند، سود خود را از آن برده اند. اما حقیقت چیز دیگری است. اکنون برای وارد شدن به تجارت بزرگ رمز ارز و خرید بیت کوین یا فروش آن دیر نشده است. در این مطلب از رمز ارز مارکت به بررسی این موضوع بوسیله آمار و ارقام خواهیم پرداخت.

هنوز دیر نشده است، فقط ۷ درصد از آمریکایی ها تجربه خرید و فروش بیت کوین را دارند

خرید پادشاه سرزمین رمز ارزها و فروش آن موضوعاتی نیستند که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

با وجود اینکه قیمت این رمز ارز افزایش هایی را داشته است و به نظر می رسد که شاید دوران رونق این رمز ارز پر زرق و برق به سر آمده باشد. تحقیقات نشان می دهد که تنها ۷% از مردم آمریکا وارد این راه شده و خرید رمز ارز را تجربه کرده اند. بنا بر اطلاعات اقتصادی و نمودار ها یک موضوع اقتصادی که تنها ۷% از مردم به آن توجه داشته اند، نه تنها از مد افتاده و پشت سر گذاشته شده نیست. بلکه یک مورد نوپا و جدید به حساب می آید.

خرید و فروش بیت کوین درآمریکا
چقدر از مردم آمریکا تجربه خرید و فروش بیت کوین دارند ؟

پس میتوان به طور قطع اعلام کرد که برای خرید بیت کوین و انجام مبادلات تجاری روی آن به هیچ وجه دیر نشده است. بر اساس مطالعات دن تاپیرو، بنیان گذار شرکت مشاوران DTAP CAPITAL، که در پایگاه اطلاعاتی Statista منتشر گردیده است. تعداد افرادی که در آمریکا وارد این تجارت شده و تجربه خرید ارز دیجیتال را داشته اند بسیار کمتر از حدی است که بتوان گفت حتی این کار یک کار مرسوم می باشد.

خرید بیت کوین
آیا برای خرید بیت کوین دیر شده

چقدر از مردم آمریکا تجربه خرید و فروش بیت کوین دارند ؟

شاید باور کردنی نباشد ولی سه کشور اولی که مردم آن با رمز ارزها آشنایی داشته و مشغول این تجارت هستند عبارتند از:

نیجریه با ۳۲%، ویتنام با ۲۱% و آفریقای جنوبی با ۱۷%.

پس میتوان گفت که این تجارت در آمریکا و در جهان باز هم به قله های اوج خواهد رسید. پیش بینی میشود با تثبیت قیمت بیت کوین روی ۲۰ هزار دلار، این روند افزایشی در خرید بیت کوین و تجارت گسترده با آن آغاز گردد. 

و البته در ایران عزیزمون شما میتونین همیشه بهترین قیمت و ساپورت در مورد رمز ارزها رو از شرکت رمز ارزمارکت بگیرید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.