رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پلتفرم دانشگاه فلوکی در دست راه‌اندازی و فعالیت است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پلتفرم دانشگاه فلوکی حالا در دست اقدام است. ارز دیجیتال فلوکی با متخصصان آموزشی ارز دیجیتال TechTree شریک می‌شود تا پلتفرم تحصیلی ارز دیجیتال برتری را با نام «دانشگاه فلوکی» بسازد.

پلتفرم دانشگاه فلوکی

پلتفرم دانشگاه فلوکی

فلوکی اینو (FLOKI) اخیرا در توئیتی اعلام کرد که با TechTree مشارکت کرده است. TechTree، پلتفرم تحصیلی اصلی و جالبی برای ارزهای دیجیتال و دیفای محسوب می‌شود. این پروژه اصلی هدف دارد تا پلتفرم تحصیلی برتر ارزهای دیجیتال با نام دانشگاه فلوکی را بسازد.

فلوکی اینو در صفحه توئیتر خود نوشت: «فلوکی با @TechTreeEdu شریک می‌شود تا به وعده تأسیس دانشگاه فلوکی، عمل کند.» این اعلامیه از آنجایی منتشر شد که فلوکی به دنبال‌کنندگان و دارندگان خود قول داده بود که دانشگاه فلوکی را در آینده نزدیک بسازد. این پلتفرم به‌عنوان یکی از ستون‌های توسعه اکوسیستم فلوکی عمل خواهد کرد. بدین ترتیب، فلوکی اینو به وعده خود عمل می‌کند.

دکتر «آماندا کاونر» رئیس تحصیل دانشگاه فلوکی در این رویداد کامنت‌های زیر را از طریق توئیتر ارائه داد: «این مشارکت بین دانشگاه فلوکی و TechTree، راهی دیگر است که فلوکی اینو می‌تواند از طریق آن قدرت و آزادی حقیقی را به شما ارائه دهد.»

فلوکی قصد دارد که با دانشگاه فلوکی، تحصیلات ارز دیجیتال سطح بعدی را به دانش‌آموزان خود ارائه دهد و نمی‌خواهد که هرگز از کیفیت کار آن کم شود. بنابراین، FLOKI با TechTree شریک شده است که محتوای پلتفرم دانشگاه فلوکی را تسهیل و توسعه می‌بخشد. فلوکی دلیل شراکت خود با TechTree را ارائه داد:

«چهار متخصص، تیم TechTree را با ۲۰ تولیدکننده محتوا اداره می‌کند. آن‌ها از متخصصان مختلفی استفاده می‌کنند تا کیفیت را تضمین نمایند. این تیم متشکل از «دیوید تامپسون»، «کیم برت»، «کوین استفان» و «جیمز مارشال» است. اعتبار آن‌ها شامل مدارک پیشرفته تحصیلی در قانون، تجارت و علم می‌شود که اعتبار مورنیاز را در کار آن‌ها برای حوزه سریعا روبه‌رشد ارز دیجیتال به ارمغان می‌آورد.»

همکاری فلوکی و TechTree

با توجه به جزئیات بیشتری از این شراکت که از سوی فلوکی از طریق پست بلاگ رسمی آن منتشر شد، متوجه شده‌ایم که این پلتفرم آموزشی برای همه طراحی شده است. این پلتفرم هیچ کاری به سطح تجربه ارز دیجیتال افراد ندارد و برای تمامی آن‌ها مفید است.

این دانشگاه، نسل‌های جدیدی از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را آموزش خواهد داد. سبک آموزشی این پلتفرم نیز کاملا مفرح است؛ چراکه این دانشگاه میم‌ها را با یادگیری تلفیق می‌کند تا حوصله دانش‌آموزان سر نرود.

دکتر «آماندا کاونر» پلتفرم دانشگاه فلوکی را اداره می‌کند. او دکترای علوم اعصاب شناختی، پروفسور SUNY، مهندس ML و متخصص سواد علوم بصری است. او به‌عنوان رئیس پلتفرم آموزشی این ارز دیجیتال در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۲ به فلوکی پیوست.

فلوکی حقیقتا به آموزش متعهد است. این پلتفرم تنها به ارز دیجیتال محدود نمی‌شود و اهداف خیریه‌ای نیز دارد؛ چراکه با Pencils of Promise شریک شده است. فلوکی و این شرکت در حال ساخت مدارس مختلفی در مکان‌هایی همچون دودو دامپا و غنا هستند که مشکلاتی همچون فقر و نابرابری جنسیتی جلوی تحصیل هزاران بچه را گرفته است و نمی‌گذارد که دسترسی درستی به تحصیلات و آموزش داشته باشند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/28/floki-partners-with-crypto-education-specialists-techtree-with-mission-to-build-the-premier-crypto-educational-platform-floki-university/

Leave A Reply

Your email address will not be published.