رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

چهار دلیل برای ممارست گاوهای بازار بیت کوین به ادامه روند صعودی

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

نمودارها نشان می دهد گاوهای بازار بیت کوین با وجود فروش بالایی که در بازه ۱۸۴۷۶ دلار روی داده است از بازار بیت کوین نامیده نشده اند.

 پس از اینکه قیمت بیت کوین ناگهان از ۱۸۵۰۰تا ۱۷۲۰۰ دلار رسید، برخی از معامله گران تصور کردند که ممکن است به پایان روند صعودی بیت کوین نزدیک شده باشیم. اما اینطور به نظر می رسد که بیت کوین به روند صعودی خود ادامه می دهد.

 در پی کاهش اولیه قیمت ها، نوسانات زیادی دربازار بیت کوین مشاهده می شود. همین موضوع نشان دهنده عدم قطعیت در بازار بیت کوین است.

اما با این وجود ۴ فاکتور در بیت کوین وجود دارند که از قدرت روند صعودی سخن می گوید. در این بین فعالیت نهنگ های بازار بیت کوین نیز کم نشده است. میزان علاقه سرمایه دارهای بزرگ به بازار بیت کوین نیز افزایش پیدا کرده است.

نهنگ ها بخش عمده بیت کوین های خود را نمی فروشند

اطلاعات به دست آمده از CryptoQuant نهنگ ها با موج فروش بیت کوین همراه نشده اند. آنها تنها بخش کوچکی از دارایی خود را فروخته اند. وضعیت پیش آمده برای بیت کوین بسیار حائز اهمیت است چراکه نشان می دهد این ارز سطح مقاومت  ۱۸ دلاری را به معرض آزمایش گذاشته است.

گاوها در بازار بیت کوین

مدیر عامل CryptoQuant اظهار کرده است که میزان معاملات نهنگ های بازار همچنان پایین است. آنها علاقه ای به فروش رمزارزهای خود ندارند. او در ادامه افزود:

«ای کسانی که به سرعت به سمت فروش بیت کوین های خود گام برداشته اید، شاید مرا از اهالی کره ماه بدانید اما اینبار شاهد کاهش قیمت ها نخواهیم بود. و خاطره ماه مارس دوباره تکرار نمی شود. میانگین متحرک معاملات بازار نهنگ ها همچنان پایین است. به نظر می رسد که در آینده نه چندان دور باید در انتظار یه روند صعودی طولانی مدت باشیم.»

اگر میزان فروش ماینرها و نهنگ های بازار همچنان پایین بماند، بازار قدرت کافی برای ادامه روند صعودی را خواهد داشت.

بیت کوین همچنان مقاوم است

نقشه حضور نهنگ ها در بازار بیت کوین نشان می دهد که نهنگ ها در طول ماه نوامبر بیت کوین های زیادی را اندوخته اند. آنها قصد فروش بیت کوین های خود را ندارند.

در آینده نزدیک سطح حمایتی بیت کوین به لطف نهنگ ها برابر با ۱۶۴۱۱ دلار خواهد بود. بنابراین مادامی که قیمت بیت کوین بیشتر از ۱۶۴۰۰ دلار باشد، گاوها به مسیر خود ادامه می دهند. تحلیل گران می گوید:

«حباب های موجود در نمودار زیر بازه ای را نشان می دهد که نهنگ ها بیت کوین های خود را خریداری کرده اند. با مشاهده این حباب ها در واقع به سطح حمایتی بیت کوین می نگرید.»

روند گاوی بازار بیت کوین

واکنش قوی بازار به کاهش قیمت ها

با توجه به اطلاعات به دست آمده از نهنگ ها در می یابیم، کاهش قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با خرید بسیار معامله گران همراه بوده و قیمت افزایش داشته است.  

در تاریخ ۱۸ نوامبر قیمت بیت کوین از ۱۸۵۲۰ دلار به ۱۷۲۱۵ و ۱۷۲۸۴ دلار کاهش پیدا کرد. اما به سرعت شاهد افزایش قیمت این ارز به ۱۷۶۰۰ دلار بودیم.

علاقه به سرمایه گذاری در بازار افزایش پیدا کرده است

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که تعداد قراردادهای آتی بیت کوین در حال افزایش است. این وضعیت نشان می دهد تعداد زیادی ازمعامله گران در حال تخمین زدن آینده بیت کوین هستند. به همین دلیل ادامه روند افزایش تا حد زیادی غیر قابل اجتناب خواهد بود.

اما هنوز مشخص نیست که به دنبال نوسانات شدید بیت کوین باید در انتظار افزایش قیمت بیت کوین باشیم یا اصلاح قیمت ها.

با این حال اطلاعات خوشبینانه ای که از نهنگ ها به دست ما رسیده است نشان می دهد بازار با قدرت از بیت کوین حمایت می کند. به نظر می رسد که روند بعدی افزایش بی سابقه قیمت بیت کوین را در پی داشته باشد.

اگر با ما در رمزارز مارکت همراه بوده باشید، به خوبی می دانید که باید فرصت را غنیمت بشمارید و بیت کوین را به سبد خرید خود اضافه کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که ممکن است به زودی دیگر قادر به خرید این رمزارز نباشید. همین امروز برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید و دارایی خود را در اندوخته ای ایمن سرمایه گذاری کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/4-reasons-why-bitcoin-s-bull-run-is-intact-despite-a-surprise-stop-hunt

Leave A Reply

Your email address will not be published.