رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

انتظار به سر آمد؛ رویترز خبر بیت کوین را منتشر کرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این روزها خبرگزاری های بزرگ سراسر جهان به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال علاقه مند شده اند. به نظر می رسد که انتشار خبر بیت کوین در این رسانه های خبری گواهی بر ارجحیت بیت کوین بر نظام مالی سنتی باشد.

امروز شاخص دلار آمریکا سقوط سختی را تجربه کرده است. این ارز ۱۰ ماه نزولی را پشت سر گذاشت. و از ماه آپریل در پایین ترین سطح خود ثابت مانده است.

رویترز

خبرگزاری بین المللی رویترز این تیتر را به زیر چاپ برده است: «دلار در آغوش امیدهای واهی آمریکا سقوط کرد و بیت کوین به بالاترین نرخ خود رسیده است».

در این مقاله همزمان با صدور دومین لایحه درباره کووید ۱۹ منتشر شده است. در این مقاله روند نزولی دلار با افزایش قیمت بیت کوین مقایسه شد.

اریک وورهیز (Erik Voorhees) مدیر عامل شرکت ShapeShift و حامی همیشگی بیت کوین در توییتی با اشاره به تیتر منتشر شده در رویترز گفت:

« گمان می کنم که آخرین تیتری نیست که بیت کوین اختصاص داده شده است. به زودی بیت کوین تیتر بسیاری از خبرگزاری خواهد شد.»

برخی از حامیان بیت کوین تیتر منتشر شده در رویترز را با تیتر روزنامه تایمز مقایسه کرده اند. آن تیتر در بلاک اول درج شده است. تاریخ نشان داده که رویترز هرگز از حامیان بیت کوین نبوده، اما گویا همه چیز در حال تغییر و تحول است. هفته گذشته این واحد خبری داستانی را منشتر کرد. این داستان به بررسی احتمال ۱۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین پرداخته بود.

 در آن روایت به این نکته اشاره شد که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به این قیمت دست پیدا کند. یک هفته قبل تر نیز به این نکته اشاره شد که حبابی که امسال شاهد آن هستیم با سال ۲۰۲۱ تفاوت های بسیاری دارد.

 شاخص دلار آمریکا

شاخص دلار آمریکا معیاری که برای سنجش ارزش دیگر ارزها به کار برده می شود. ارزهایی مانند یورو، ین ژاپن، پوند استرلینگ، دلار کانادا، کرنا سوئد و فرانس سوئیس برخی از این ارزها هستند.

این شاخص از سال ۱۹۷۳ و با ارزش نسبی ۱۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد. در اکتبر سال ۱۹۸۴ این شاخص به رقم ۱۵۱ و در آوریل سال ۲۰۰۸ به ۷۱.۸ پایین ترین نرخ خود رسید. اکنون این شاخص عدد ۹۱.۱ را نشان می دهد. به نظر می رسد که این آمار پایین تری عددی در دو سال و نیم گذشته است.

ارزش دلار در مقایسه با بسیاری از ارزها و کالاها سقوط کرده است. کاهش ارزش این ارز روزبه روز در حال افزیش است. تورم و لایحه هایی که از سوی دولت آمریکا برای آرام کردن اوضاع اقتصادی ناشی از کرونا منشتر شده به این وضعیت دامن زده است. کارشناسان بر این باور هستند که تمام این عوامل قیمت بیت کوین در رسیدن به رکورد تاریخی خود یاری می کنند.

 خرید و فروش بیت کوین بیش از هر زمان دیگری توجه سرمایه گذاران سراسر جهان را به خود جلب کرده است. ارزش دلار روز به روز کاهش پیدا می کند و افراد بیشتری به بازار رمزارز روی می آورند. بهتر است یکی از افرادی باشید که با خرید بیت کوین دارایی خود را از تورم نجات می دهند. با ما در رمزارز مارکت قیمت بیت کوین را زیر نظر داشته باشید و در زمان مناسب وارد عمل شوید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/reuters-runs-the-headline-bitcoiners-have-longed-to-read

Leave A Reply

Your email address will not be published.