رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اگر بیت کوین‌ در سبد سرمایه نباشد ممکن است اخراج شوید!

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این روزها خطر دیگری نیز مدیران سرمایه را تهدید می کنند. اگر بیت کوین‌ در سبد سرمایه آنها نباشد ممکن است اخراج شوند. سخنگوی CoinShare و مدیر سابق JP Morgan،دنی مسترز (Danny Masters)، در پاسخ به شبکه CNBC گفته است که افق مالی تغییر کرده است. اگر بیت کوین در اختیار نداشته باشید اوضاع خوبی پیش رو نخواهید داشت. درواقع در اختیار داشتن بیت کوین حیاتی تر از سرمایه گذاری در این رمزارز است.

او همچنین به این موضوع اشاره کرده است که در گذشته سرمایه گذاری در بیت کوین برای مدیران سرمایه اقدام خطرناکی بود. اما این روزها حقیقت به کلی عوض شده است. اگر این دارایی را در اختیار نداشته باشید، حرفه خود را به خطر می اندازید.

 درواقع دیگر کسی به خاطر سرمایه گذاری در بیت کوین اخراج نمی شود، اما ممکن است بیت کوین نداشتن مجر به اخراج شود.

بیت کوین پناهگاهی امن

مسترز بر این باور است که نوسانات بیت کوین دیگر سرمایه گذاران را آزار نمی دهد. چرا که به نظر می رسد دیگر دارایی ها نوسانات به مراتب بزرگتری را تجربه می کنند. از سوی دیگر میزان تقاضا برای خرید ارز دیجیتال روز به روز در حال افزایش است.

 او می گوید در ماه اکتبر بیت کوین در شرایط بسیار خوبی بود. با وجود اخبار ضد و نقیضی که از گوشه و کنار به گوش می رسید، احساسات موجود در بازار مثبت بود و بیت کوین عمکلرد خوبی را از خود برجای گذاشت. او در ادامه صبحت های خود افزود در دوران های متفاوتی حضور داشته ام و فراز و نشیب های بسیاری را در این بازار تجربه کرده ام، اما از این که بیت کوین در آن ایام دستخوش اخبار منفی موجود در بازار نشد، مرا شگفت زده کرد.

شاخص ترس و طمع از ۱۰۰ روی ۹۲ قرار گرفته است. به این ترتیب مشخص است که میزان طمع موجود در بازار زیاد است. از سال ۲۰۱۹ که شاخص به ۹۵ رسید، این شاخص را تجربه نکرده ایم.

به زودی اوضاع برای همه انسان ها تغییر می کند. اگر بیت کوینی در اختیار نداشته باشید، شانسی نیز نخواهید داشت. بهتر است پیش از این که ظرفیت بیت کوین های موجود کاهش پیدا و قیمت این ارز به شدت افزایش پیدا کند، برای افزودن بیت کوین‌ در سبد سرمایه وارد عمل شوید. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و اطلاعات خود را درباره خرید و فروش بیت کوین افزایش دهید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/you-might-get-fired-if-you-don-t-own-bitcoin-coinshares-on-cnbc

Leave A Reply

Your email address will not be published.