رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اگر سطح حمایت بیت کوین استوار باشد، قیمت ۲۵ هزار دلاری بعید نیست

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بیت کوین در حال کشف قلمروهای قیمتی تازه ای است. اما کاهش قیمت تا ۱۸۵۰۰ دلار چیزی است نیست که در انتظار آن باشیم. بیت کوین در ماه های گذشته روند صعودی عظیمی را تجربه کرده است. این ارز از ۱۰ هزار دلار به ۲۳۷۰۰ دلار رسیده است. تنها پس از چند ماه بیت کوین ۱۳۵ درصد افزایش داشته است. گویا همه چیز به استقامت سطح حمایت بیت کوین بستگی دارد.

 بسیاری نسبت به ادامه روند  صعودی بدبین هستند. با این حال سطح معینی از قیمت ها باید حفظ شود در غیر این صورت روند صعودی ادامه نخواهد داشت. علاوه بر این شاخص های بسیاری برای تحلیل نمودارها و پیش بینی روند قیمت ها سودمند خواهند بود.

اگر این سطح پابرجا باشد، بیت کوین ۲۵۸۰۰ را می بیند

سطح حمایت بیت کوین 1
سطح حمایت

نمودار روزانه بیت کوین شکست عظیمی را در بازه ۱۹۵۰۰ دلار نشان می دهد. این روند صعودی به افزایش موقت قیمت ها و عبور از ۲۳۵۰۰ دلار انجامیده است. اما به طور خودکار به ۱۹۵۰۰ دلار بازگشته است. به نظر می رسد که این سطح قیمتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بر اساس نمودارهای روزانه بالاترین کف بازار ۱۷۵۰۰ است. تا زمانی که بیت کوین بالاترین از این بازه باقی بماند روند صعودی ادامه خواهد داشت.

ابزار فیبوناچی برای توصیف پتانسیل های احتمالی روند صعودی در بازه زمانی کوتاه مدت مناسب است. اولین سطح دنباله فیبوناچی ۱.۶۱۸ را نشان می دهد که در قدم بعد به ۲۲۱۰۰ دلار می سد. این بدان معناست که بازار در حال حاضر از سوی حجم بالای خریداران تحت فشار است.

سطح بعدی ۲۵۸۰۰ دلار است که در سطح ۲.۱۶۸ فیبوناچی قرار می گیرد. این بازه قیمتی می تواند رکورد بعدی بازار بیت کوین باشد.

 چنین روند های صعودی بزرگی برای مدت زیادی ماندگار نخواهند بود. بنابراین باید در انتظار اصلاح قیمت ها باشیم. اما کسی نمی تواند زمان وقوع این اصلاحات را پیش بینی کند. شاید این رمزارز به قیمت ۳۰ هزار دلار برسد و در ادامه ۳۰ درصد کاهش داشته باشد.

 ارزش کل بازار در حال افزایش است

ارزش کل بازار رمزارز روند صعودی را در ماه های اخیر نشان می دهد. بخش عمده آن نیز به دلیل ثبت رکورد تازه بیت کوین روی داده است. ارزش کل بازار جا پای جای بیت کوین گذاشته است و اکنون در حال اکتشاف بازه جدید از قیمت هاست.

درست مانند بیت کوین سطح های حمایتی زیادی برای وقوع اصلاحات پیش بینی می شود. اولین بازه قیمتی در حوالی قیمت ۵۵۰ میلیارد دلار پیش بینی شده است. این بازه قیمتی سطح حمایت برای بیت کوین است. اگر این سطح حفظ نشود، سطح بعدی ۴۳۵-۴۴۵ میلیارد دلار و ۳۸۰ میلیارد دلار است.

آیا آلت کوین ها روند صعودی را ادامه می دهند؟

از نظر تاریخی بیت کوین در ماه دسامبر تسلط خود را بر دنیای رمزارز به اثبات رسانده است. پس از این تاریخ فصل دیگری با قدرت تمام برای آلت کوین ها آغاز شده است.

 بیت کوین باید اصلاحات را تجربه کند و به ثبات برسد. در این حالت آلت کوین ها طبیعت خود را به نمایش می گذارند. بنابراین همانطور که تاریخ نشان داده است، فصل بعدی برای آلت کوین درخشان خواهد بود.

 بیت کوین در بازه زمانی کوتاه مدت

نمودار هفتگی بیت کوین نشان می دهد که این رمزارز روند صعودی عظیمی را در ماه گذشته پشت سر گذاشته است. اما هربار این ارز با اصلاحات بسیاری روبه رو شده است. این همان رویدادی است که سه سال پیش نیز شاهد آن بوده ایم.

 این بار روند صعودی بیت کوین قدرت بیشتری دارد. میزان پذیرش این ارز در حال افزایش است. اقتصاد جهانی راکد است و همین امر سبب شده است که این ارز به یکی از بهترین دارایی های برای فرار از تورم تبدیل شود. این دارایی را به سبد سرمایه خود اضافه کنید. به این ترتیب دارایی خود را چندین برابر خواهید کرد. موسسات مالی و سرمایه گذارهای بزرگ جهان برای دست یافتن به مقصود خود به این بازار پیوسته اند. بهتر است مسیر نهنگ های بازار را تعقیب کنید و به این بازار بپیونید. بیت کوین مزایای متفاوتی را برای شما در بر خواهد داشت. اخبار بیت کوین را دنبال کنید و برای خرید و فروش بیت کوین با ما در رمزاز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-can-hit-25k-before-2021-if-this-key-support-level-holds

Leave A Reply

Your email address will not be published.