رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

خرید حجم زیادی بیت کوین از افزایش تقاضا خبر می دهد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این روزها سرمایه گذاری هایی که از سوی افراد متفاوت انجام می شود، نقش مهمی در قیمت بیت کوین ایفا  می کند. MassMutual  100 میلیون دلار بیت کوین دیگر را به دارایی خود اضافه کرد. این امر به خوبی نشان می دهد که میزان تقاضا برای خرید بیت کوین در حال افزایش است. تحلیل گران شرکت JPMorgan با شنیدن خبر خرید حجم زیادی بیت کوین از سوی این شرکت اعلام کرد که به نظر می رسد میزان تقاضا برای خرید این ارز افزایش پیدا کرده باشد.

 استراتژیست های JPMorgan در تاریخ ۱۱ دسامبر اعلام کرده اند که پذیرش بیت کوین تا حد زیادی روی تشویق دیگر سرمایه گذاران برای ورود به این بازار تاثیرگذار بوده است. به گزارش بلومبرگ کارشناسان اعلام کرده اند شرکت های بیمه و سرمایه گذاری آمده ورود به این بازار شده اند. بهتر است بدانید که حتی اندکی تمایل به سمت بازار رمزارز روی آینده این ارز تاثیرگذار خواهد بود.

نتیجه سرمایه گذاری غول های اقتصاد در بیت کوین

اگر چنین شرکت هایی در ایالت آمریکا، منطقه یورو، بریتانیا و ژاپن ۱درصد از دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنند، سرمایه گذاری در این بازار ۶۰۰ میلیارد دلار دیگر افزایش پیدا می کند. این میزان دو برابر ارزش فعلی این بازار است. ارزش بازار بیت کوین برابر با ۳۵۶ میلیارد دلار است.

شرکت بیمه MassMutual  در ماساچوست در تاریخ ۱۱ دسامبر اعلام کرده که این شرکت ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین را خریداری کرده است. این شرکت در گفتگو با Cointeegraph    اعلام کرده است که این سرمایه گذاری بخشی از یک استراتژی بزرگتر است.

 شرکت هایی بسیار بازار بیت کوین را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند. خرید حجم زیادی بیت کوین از سوی شرکتی مانند MicroStrategy نشان دهنده افزایش تقاضاست. به زودی تعداد شرکت ها و موسساتی که برای سرمایه گذاری به این بازار روی می آوردند، افزایش پیدا می کند.

 اگر آماده خرید و فروش بیت کوین هستید، قیمت بیت کوین را دنبال کنید و بهترین بازه را برای خرید بیت کوین انتخاب کنید. ما در رمزارز مارکت بهترین های بازار رمزارز را با شما در میان می گذاریم. خرید و فروش در این بازار دارایی شما را از تورم به دور نگه می دارد . از طرفی سرمایه گذاری در بازار بیت کوین سود فراوانی را برای شما در پی دارد. سرمایه گذاری در بازار بیت کوین را تجربه کنید. این ارز آینده را در دستان شما می گذارد.

منبع

https://cointelegraph.com/news/massmutual-bitcoin-purchase-proves-crypto-demand-is-rising-jpmorgan-says

Leave A Reply

Your email address will not be published.