رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

در انتظار صعود قطعی بیت کوین هستید؟ اتفاق می افتد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

قیمت بیت کوین پس از کاهش اندکی خود در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است. به نظر می رسد که صعود قطعی بیت کوین تنها یک ادعا نیست و این رمزارز این مسیر را ادامه خواهد داد.

در هفته گذشته قیمت این ارز بارها و بارها کاهش پیدا کرده است. قیمت این ارز پس از رسیده به ۱۹۵۰۰ دلار سقوط کرد و به ۱۶ هزار دلار رسید. روند اصلاح قیمت ها همواره ناگهانی بوده است. اینبار نیز کاهش قیمت ها همه را غافلگیر کرد.

 ازآن زمان قیمت بیت کوین بالاتر از ۱۶ هزار دلار ایستاده است. به نظر می رسد در شرایط فعلی این قیمت کف بازار است. سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا روند اصلاح قیمت ها به پایان رسیده است یا خیر؟

عامل تعیین کننده ادامه روند صعودی قیمت بیت کوین خواهد بود. اگر بیت کوین بتواند سطح قابل قبولی را برای خود دست و پا کند به نظر می رسد که ادامه روند صعودی نیز امکان پذیر خواهد بود. چنین سطحی قدرت لازم برای ادامه روند صعودی را برای این ارز تامین می کند.

بیت کوین در حال آماده سازی برای ادامه روند صعودی است

 همانطور که نمودار روزانه این ارز مشاهده می کنید، سطح حمایت این قیمت در بازه ۱ هزار دلاری بسته شده است. قیمت بیت کوین در بازه زمانی کوتاه مدت قدرت خود را از دست داد و در ادامه بازار با افزایش نقدینگی به اوضاع موجود واکنش نشان داد. این واکنش های پشت سر هم سرعت افزایش روند صعودی قیمت بیت کوین را تشدید کرد.

صعود قطعی بیت کوین
ادامه روند صعودی

در این مدت ها به وفور شاهد بالارفتن قیمت بیت کوین از پله و پایین آمدن آن از طریق آسانسور بوده ایم. در این حالت بازار سطح حمایتی را انتخاب می کند که ثباتی را در بازار به وجود آورد. این سطح حمایت روی بازه ۱۶ هزار دلاری بسته شد.

 نمودارهای نشان می دهند که به طور موقت از این بازه قیمتی حمایت شده است. چرا که قیمت بیت کوین در شرایط فعلی از سطح حمایتی ۱۴۰۰ دلار بیشتر است.

ممکن است بیت کوین ۱۸ هزار دلار را پست سر بگذارد

نمودار ساعتی بیت کوین نشان می دهد که کاهش قیمت ها از بازه ۱۸۶۰۰ دلار روی داده است. همین امر دنباله ای از واکنش های را آغاز کرده است. با این وجود در طول اصلاحات سیگنال هایی به چشم می خورند که نشان می دهند به تغییراتی در سطح مقاومت فعلی در ۱۸۰۰۰ دلار در حال وقوع است.

صعود قطعی بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین

 قیمت بیت کوین تا ۱۷۲۰۰ دلار کاهش پیدا کرده است. این ارز در ادامه روند صعودی از مرز ۱۷۲۰۰ افزایش پیدا کرده است. اما موفق نشده است که که از ۱۸ هزار دلار بالاتر برود.

با توجه به ناکامی بیت کوین در عبور از این بازه، ۱۸ هزار دلار نقش سطح مقاومت را بر دوش گرفته است. اما برای ادامه روند صعودی لازم است که این سطح مقاومتی شکسته شود. به این ترتیب بیت کوین به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. سطح مقاومتی بعدی باید ۱۸۶۰۰ دلار باشد که در روند صعودی قبلی ناکام بوده است.

صعود قطعی بیت کوین
قیمت صعودی بیت کوین

 ارزش سرمایه موجود در بازار آماده ادامه روند نزولی است

نمودار روزانه نشان می دهد ارزش سرمایه موجود در بازار سقوط قیمت ها را نشان می دهدف ارزش کل سرمایه موجود در بازار به دنبال رسیده به ۱.۶۱ در دنباله فیبوناچی به شدت کاهش پیدا کرده است.

صعود قطعی بیت کوین
افزایش سرمایه بازار بیت کوین

 با این حال روند صعودی به روند خود ادامه می دهد و به نظر می رسد، ارزش سرمایه موجود در بازار به ۴۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

 به نظر می رسد که سرمایه بازار برای عبور از این بازه نیز با مقاومت شدیدی روبه رو است. به این ترتیب این احتمال وجود روند صعودی به مسیر خود ادامه دهد. و در ادامه سطح مقاومت قبلی به سطح حمایت تبدیل شود.

سناریوی احتمالی برای بیت کوین چگونه خواهد بود

سناریوی احتمالی برای صعود قطعی بیت کوین رسیده به قیمت ۱۸ هزار یا ۱۸۵۰۰ دلار است. اگر بیت کوین قیمت ۱۸۰۰۰ و ۱۸۵۰۰ دلار را پشت سر بگذارد، احتمال ادامه روند صعودی نیز بعید نخواهد بود. اگرچه کاهش قیمت ها  از این بازه نیز می تواند منجر به ادامه روند نزولی شود.

صعود قطعی بیت کوین
قیمت بیت کوین

 به نظر می رسد قیمت ارز بین ۱۶ تا ۱۸ هزار دلار در نوسان خواهد بود. به این ترتیب قیمت ۱۸ هزار دلار همچنان سطح مقاومت است. اگر قیمت در بازه های پایین تر باقی بماند، به احتمال زیاد روند اصلاح قیمت ها به پایان نرسیده است و باید در انتظار ادامه روند نزولی باشیم. به این ترتیب رسیده به قیمت ۱۴ هزار دلار نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. اما رسیدن به این قیمت نیز صعودی قطعی بیت کوین را تکذیب نمی کند. بلکه سطح مقاومتی مستحکمی برای ادامه روند صعودی ایجاد خواهد کرد.

 اگر قیمت بیت کوین بالاتر از ۱۴ هزار دلار باقی بماند، روند صعودی بعدی بیت کوین می تواند قیمت این ارز را ۳۰ هزار دلار برساند. باید بدانید که افزایش قیمت بیت کوین آینده متفاوتی را برای بیت کوین در پی دارد. با ما در رمزارز مارکت همراه باشد و تازه های دنیای رمزارز را زیر نظر بگیرید. با ما همراه باشید و همواره اخبار دنیای رمزارز را دنبال کنید و با اخبار بازا همراه باشید. معامله در بازار بیت کوین سود سرشاری را برای شما در پی خواهد داشت. این نکته را به یاد داشته باشید که بدون اطلاعات نمی توانید فعالیت خود را در این بازار ادامه دهید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-relief-rally-is-underway-can-btc-price-reclaim-18k

Leave A Reply

Your email address will not be published.