رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

میداس فایننس (Midas Finance) و سیستم نود جدید آن

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

میداس فایننس (Midas Finance) یکی از شبکه‌های امورمالی برتر است که حالا یک سیستم نود طبقاتی جدید را به کاربران معرفی می‌کند.

میداس فایننس (Midas Finance)

امورمالی میداس (Midas.Finance)، یک پروتکل رشد خزانه خودکار بوده که اخیرا سیستم پیشگامانه‌ای از نودهای مجازی را به پروتکل خود افزوده است.

این نود‌های ترون (THRONE) جدید در حقیقت توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFTs) بازدهی قابل‌ارتقائی هستند. دارندگان نودهای ترون، منبع پایداری از درآمد مجهول را دریافت خواهند کرد. آن‌ها همچنین به فرصت‌های سرمایه‌گذاری مختلف و پروتکل‌های امورمالی غیرمتمرکز یا همان دیفایی (DeFi) از اکوسیستم‌های بلاک چین مختلف هم دسترسی خواهند داشت.

میداس فایننس (Midas Finance)

ظرفیت‌های این نودهای NFT مبتکرانه می‌تواند به میداس فایننس کمک کند تا خود را به‌عنوان یکی از پروتکل‌های بسیار مرغوب و باارزش دیفای جا بیاندازد. بدین ترتیب این شبکه در عین حال که مشوق و انگیزه‌های اقتصادی بیشتری را به جامعه روبه‌رشد خود می‌آورد، اکوسیستم خود را هم گسترش می‌دهد.

طبقه‌بندی و هزینه‌های نودهای ترون

کاربران برای آنکه واجد شرایط خرید اولین نودهای NFT شوند، باید خزانه امورمالی میداس را با توکن‌های $THRONE تأمین کنند. دقیقا ۷۵% از بودجه سپرده‌گذاری‌شده در خزانه، سوزانده می‌شود. ۲۵% مابقی خزانه میداس فایننس (Midas Finance) نیز برای نقدینگی پروتکل استفاده خواهد شد.

این سیستم نود در پنج طبقه مختلف، سازماندهی شده است و پاداش‌های دریافتی از هر نود، بر اساس طبقه آن اندازه‌گیری می‌شود. ساختار این طبقات به شرح زیر است:

  • زئوس (۱۵۰ ترون) – پاداش: ۴.۵۱۳ توکن $CROWN در روز (۱.۷%)
  • آتنا (۱۰۰ ترون) – پاداش: ۲.۳۰۱ توکن $CROWN در روز (۱.۳%)
  • آرس (۵۰ ترون) – پاداش: ۰.۸۸۵ توکن $CROWN در روز (۱%)
  • آپولو (۱۰ ترون) – پاداش: ۰.۲۲۵ توکن $CROWN در روز (۰.۸۵%)
  • هرمس (۲ ترون) – پاداش: ۰.۰۳۴ توکن $CROWN در روز (۰.۶۵%)

پاداش‌ها به‌صورت توکن $CROWN پرداخت می‌شود که توکن کاربردی میداس فایننس است. این پاداش‌ها در ابتدا ثابت می‌مانند که همین ثبات، منجر به بازده‌های بیشتری با هر تغییر پایه می‌شود. با وجود این، تیم میداس ممکن است ساختار را بر اساس تعداد نودهای اجرایی، قیمت توکن و درآمد پروتکل تنظیم کند.

همچنین می‌توان با تعهد و انجام بازه‌های استیکینگ طولانی‌تر، پاداش‌ها را هم افزایش داد. هرچه کاربران بدون مطالبه پاداش، بیشتر در جایگاه‌های خود باقی بمانند، بازده تولیدی توسط نودها هم بالاتر می‌رود.

رفتن به طبقه زئوس

کاربران برای ارتقاء طبقه خود و رفتن به سطح بعدی در میداس فایننس (Midas Finance) باید نود‌های طبقه پایین را جمع‌آوری کرده و بسوزانند. به‌عنوان مثال ارتقاء طبقه آپولو نیازمند سوزاندن پنج نود هرمس است. کاربران همچنین باید باید یک کارمزد گس جزئی را هم به‌صورت AVAX برای هر ارتقا بپردازند.

ویژگی ارتقاء طبقه باعث می‌شود که کاربران بتوانند فقط با کلیک بر روی یک گزینه، پاداش‌های بازده خود را به‌سرعت با هم ترکیب کنند. طبقه زئوس با اینکه به سرمایه‌گذاری اولیه و قابل‌توجهی نیاز دارد، بازگشت سرمایه فوق‌العاده‌ای را برای دارندگان خود فراهم می‌کند. عملکرد ارتقا به‌زودی پس از انتشار و فعال‌سازی نودها، در دسترس خواهد بود.

مالکیت شفاف و قابل‌انتقال

کاربران می‌توانند با استفاده از فناوری NFT، مالکیت کامل و واضح نودهای ترون را تضمین کنند. دیگر مزیت این امر نیز آن است که نودهای NFT ترون برخلاف نودهای فیزیکی، به‌راحتی قابل‌انتقال هستند.

هر نودی را می‌توان به‌راحتی در بازارهایی همچون TofuNFT خرید و فروش کرد. هر تراکنش، حق امتیازی ۱۰ درصدی خواهد داشت. این حق امتیاز نیز در خزانه میداس فایننس سپرده‌گذاری می‌شود تا نقدینگی و ثبات بیشتری را برای این شبکه به ارمغان آورد.

میداس فایننس (Midas Finance)

به‌علاوه، از آنجایی که نودهای ترون را می‌توان به‌راحتی بین کیف پول‌ها انتقال داد، پس امکان آن نیز وجود دارد که این نودها را به افراد مختلف هدیه دهید. همچنین موارد استفاده بسیار بیشتری هم در زمینه متاورس و بازی‌های کسب درآمد در آینده به این شبکه اضافه خواهد شد.

درباره میداس فایننس (Midas Finance)

میداس فایننس، یک پروتکل دیفای است که رشد خزانه را از طریق جریان درآمدی ثابتی از ییلد فارمینگ، بازی‌های کسب درآمد (P2E) و متاورس، خودکار می‌سازد.

میداس فایننس با استفاده از بهترین ویژگی‌های چندین پروتکل مختلف و ارتقاء آن‌ها، با ترکیب NFTهای بازدهی، ضرابخانه‌ها، ریبیس، مزایا و امتیازات NFT و بازخرید، جریان درآمدی بسیار خوبی را به وجود می‌آورد.

شما هم می‌توانید با دنبال کردن میداس فایننس از طریق لینک‌های زیر، به آینده دیفای بپیوندید و درآمدزایی با این شبکه را شروع کنید:

دیسکورد: https://discord.com/invite/midasdao

مدیوم: https://medium.com/@Midas_DAO

تلگرام: https://t.me/MidasDAO

ردیت: https://www.reddit.com/r/MidasDAO/

توئیتر: https://twitter.com/Midas_DAO

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/10/midas-finance-introducing-a-new-node-tier-system/

Leave A Reply

Your email address will not be published.