رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Shiberse شیبا اینو در حال راه‌اندازی

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

Shiberse شیبا اینو پلتفرم جدیدی است که ارز دیجیتال شیبا اینو قصد دارد در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی کند. این خبر جنجالی به‌تازگی منتشر شده و سروصدای زیادی به پا کرده است.

Shiberse شیبا اینو

Shiberse شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) اولین سورپرایز ویژه سال ۲۰۲۲ خود را در مقابل دنبال‌کنندگان و دارندگان خود باز کرد. این شرکت اعلام نمود که آن‌ها قرار است Shiberse را در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی کنند. این راه‌اندازی جدید می‌تواند توکن SHIB را به اوج قیمتی جدیدی ببرد. Shiberse، تجربه همه‌جانبه‌ای برای اکوسیستم شیبا اینو و فضای متاورس است.

شرکت شیبا اینو توئیت خود را با کلمات زیر به پایان رساند: «ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا چیزهای بیشتری را به شما نشان دهیم!» این بدان معناست که دارندگان یا دنبال‌کنندگان توکن SHIB می‌توانند انتظار سورپرایزهای بیشتری را در روزها یا ماه‌های آتی داشته باشند.

این سورپرایز خاص را هم صفحه رسمی توئیتر شیبا اینو به‌صورت عمومی و از طریق این توئیت اعلام کرد: «همان طور که قول داده بودیم ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که اولین سورپرایز خاص امسال خود را به ارتش شیبا اعلام کنیم! ما در سال ۲۰۲۲ به قله‌های جدیدی می‌رسیم و به Shiberse شیبا اینو خوش‌آمد می‌گوییم. این پلتفرم تجربه‌ای همه‌جانبه برای اکوسیستم ما و فضای متاورس است. نمی‌توانیم صبر کنیم تا چیزهای بیشتری را به شما نشان دهیم!»

از طرف دیگر خبررسان شیبا اینو به دارندگان آن اطمینان داد که این تیم در حال کار بر روی ایده‌های جدید بسیاری است. این خبررسان همچنین گفت که توسعه‌های جدید و زیاد دیگری در راه است. پس نیازی نیست که از شمع‌های قرمزی که روی نمودارها پدیدار شده‌اند بترسید. توکن SHIB اینجاست تا بماند و بازار را برای همیشه تغییر خواهد داد.

Shiberse شیبا اینو

توسعه‌های شیبا اینو در سال ۲۰۲۲

حساب توئیتر رسمی شیبا اینو سپس اصطلاح «توسعه» را روشن‌تر کرد و گفت که این توسعه شامل: Shibarium، ShibaSwap2 به‌ علاوه سوزاندن، بازی و چند ایده جدید است. خبررسان این ارز دیجیتال در صفحه توئیتر خود نوشت:

«در حالی که افراد بسیاری از شمع‌های قرمز می‌ترسند، تیم شیبا اینو در پشت صحنه در حال کار بر روی قراردادهای بسیار و توسعه‌های جدید است. بله، توسعه‌هایی که از قبل می‌دانید، یعنی Shibarium، Shibaswap 2 به ‌علاوه سوزاندن، بازی به‌ همراه توسعه‌های جدیدی خواهد بود. ارز دیجیتال SHIB اینجاست که بماند و بازار را تا ابد تغییر خواهد داد.»

قیمت شیبا اینو (SHIB) خیلی زود پس از اعلام Shiberse شیبا اینو شروع به ترمیم کرد. قیمت این ارز تنها در عرض یک ساعت از ۰.۰۰۰۰۱۹۲۷ به ۰.۰۰۰۰۲۱۰۸ دلار رسید و بیشتر ضررهای روزانه خود را جبران کرد. در زمان نگارش این خبر قیمت SHIB برای هر توکن ۰.۰۰۰۰۲۰۸۱ دلار بوده که بیش از ۴% را در روز از دست داده است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/24/breaking-news-shiba-inu-shib-plans-to-launch-shiberse-in-2022/

Leave A Reply

Your email address will not be published.