رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

سه معیار قیمت بیت کوین و ادامه روند صعودی

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

نرخ سرمایه گذاری در بازار آتی، در کنار قراردادهای بازار به ارزش ۲۰.۳ میلیارد دلار نشان می دهند که روند صعودی از قدرت کافی برای ادامه مسیر صعودی برخوردار است. قیمت بیت کوین پس از این که در تاریخ ۲۸ فوریه تا ۴۳ هزار دلار کاهش پیدا کرد، ۲۸ درصد افزایش را تجربه کرد. قیمت این ارز در ادامه به ۵۷ هزار دلار رسید. از تاریخ ۲۱ فوریه تا ۲۳ فوریه میزان نقدینگی بازار به ۵.۹ میلیارد دلار رسید و نشان داده که خریداران بهای بیشتری را دریافت می کنند. اما قراردادهای آتی به زودی به ارزش ۲۰.۳ میلیارد دلار رسید و همه را حیرت زده کرد. این بار افزایش قیمت بیت کوین تا ۵۷ هزار دلار نشانه ای ترس جاماندن از غافله FOMO   را به همراه نداشته است. بهتر است برای درک بهتر بازار سه معیار قیمت بیت کوین  را زیر نظر داشته باشیم.

زمانی که سرمایه گذاری در بازار به ثبات می رسد، به سلامت بازار پی می بریم.

سلامت بازار

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید تعداد قراردادهای باز در بازار بیت کوین افزایش پیدا کرده است. این امر همواره به عنوان رویکردی خوشبینانه و صعودی در بازا ربرداشت می شود. با این حال پرچم زرد رنگ نشان می دهد که این معیار افزایش داشته است. این افزایش با افزایش نرخ سرمایه گذاری در بازار همراه بوده است.

سه معیار قیمت بیت کوین ؛ نرخ سرمایه گذاری اکنون خنثی است

قرادادهای دائمی برای معامله گران خرد بازار مناسب تر هستند. چرا که میزان نقدینگی این سرمایه گذاران کمتر است . از طرفی نیازی به نگرانی از بابت مدیریت زمان وجود ندارد. چرا که تاریخ انقضا برای این قراردادها وجود ندارد.

 برای حفظ تعادل میزان ریسک، بازارهای مشتق به قراردادهای دائمی خریداران یا فروشندگان تغییر می کند. در این حالت هر چند ساعت کارمزدی نیز در شبکه تعیین می شود. این کارمزد با نام نرخ سرمایه گذاری شناخته می شود. زمانی که خریداران بهای بیشتری را دریافت می کنند، این معیار مثبت می شود.

سلامت بازار

 همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، کارمزد ۸ ساعته در اواخر فوریه ۰.۲۰ درصد افزایش داشته است. این میزان افزایش نشان دهنده رشد ۱۹.۷ درصدی در ماه است. این نرخ برای خریدارن و قراردادهای دائمی بالاست. اما تاثیرآن با کاهش قیمت از ۴۸ هزار دلار از میان رفته است.

از سوی دیگر در حال حاضر نرخ سرمایه گذاری ۰.۰۵ درصد است. این میزان استاندارد است و بازار سلامت را نشان می دهد. این شاخص نشان می دهد که کارمزد ماهانه برابر با ۴.۶ درصد است. این امر نباید مشکلی برای مشارکت در این بازار ایجاد کند.

حجم بازار اسپات ثابت است

 با بررسی سه معیار قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرد. اگر افزایش قیمت بیت کوین با افزایش ترس از جا ماندن از غافله همراه بود، حجم معاملات بازار اسپات نیز افزایش پیدا می کرد.

بازار آینده بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است بیت کوین به تازگی ۸ میلیارد دلار معاملاتی که در بازار انجام شده است، ثابت مانده است. به این ترتیب خبری از سرمایه گذارانی که برای خرید بیت کوین هجوم بیاورند، وجود ندارد. این اطلاعات نشان م یدهد که با افزایش موسسات سرمایه گذاری خرید بیت کوین ادامه خواهد داشت. این موضوع در ارتباط مستقیم با رشد ۷۰ درصدی بیت کوین است.

 با وجود اینکه تحلیل ها و بررسی های متفاوت نشان می دهند، این عمل منجر به افزایش خرید از سوی معامله گران شود، اما مدرکی برای تایید این ادعا وجود ندارد.

شرکت Digital Currency Group  تصمیم گرفته اند که ۲۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده اند. این امر نشان می دهد که توسعه های بیشتری برای بازار بیت کوین در راه است.

 در آخر

 خرید و فروش بیت کوین همواره با فراز و نشیب هایی همراه بوده است. سه معیار قیمت بیت کوین نشان می دهند که قیمت در ادامه روند صعودی قدرتمند عمل کرده است. موسسات بیشتری به این بازار روی آورده اند. آنها با خرید بیت کوین بیشتر در انتظار ادامه روند صعودی هستند. اما اینبار شاهد هجوم خریداران شتابزده نیستیم. بازار با ترس جا ماندن از غافله همراه نبوده است. این امر می تواند به معنای قدرتمند شدن ادامه مسیر صعودی باشد.

برای خرید بیت کوین در انتظار کاهش قیمت نمانید. با رویکرد دزارمدت به بازار نگاه کنید و برای آینده سرمایه گذاری کنید. تجربه خرید و فروش بیت کوین را با ما در رمزارز مارکت شریک شوید. آیا نگران از دست دادن فرصت طلایی سرمایه گذاری در بیت کوین هستید؟ شاید تصور می کنید بیت کوین حباب است و به زودی می ترکد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. می خواهیم با ارزش واقعی بیت کوین از نگاه شما آشنا شویم. 

منبع

https://cointelegraph.com/news/3-key-bitcoin-price-metrics-signal-this-healthy-rally-has-room-to-run

Comments are closed.