رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بدون خواندن این ۵ نکته معامله نکنید!

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

همه چیز در بازار بیت کوین خوب به نظر می رسد. چرا که از روز دوشنبه به بالاترین رکورد خود نزدیک شده است. بیت کوین با حال و هوای تازه ای هفته جدید را آغاز می کند. این رمز ارز در روزهای آخر هفته کاهش قیمت را تجربه نکرد. شرایط در حال حاضر خوشبینانه به نظر می رسد. اما چه عواملی در کوتاه مدت روی قیمت تاثیرگذار خواهند بود. امروز به بررسی ۵ نکته معامله در بازار بیت کوین می پردازیم. پیش از سرمایه گذاری در بازار این نکات را در نظر داشته باشید.

نشانه های ضرب و شتم بازارسهام به وسیله ویروس کرونا

 اگر از نمای دورتر به دورنمای هفته جاری نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که دو حالت کلی در رابطه با بیماری کرونا امکان پذیر است. این امر اولین مورد از ۵ نکته معامله در هفته جاری است.

 خروج از از انگلستان از قرنطینه تا حدی احساس و سرمایه گذاران را بهبود بخشیده است. در حالی که محدودیت های مربوط به شیوع این بیماری در غرب مانع از خوش بینی سرمایه گذاران می شود. بازیکنان اصلی منطقه اروپا یعنی فرانسه و آلمان تصویر اصلی را تا حدی گل آلود می کند. به نظر می رسد اوضاع چندان در این منطقه خوشایند نیست. ایالات متحده آمریکا نیز در این بین سیاست های متفاوتی را در رابطه با ویروس کرونا اتخاذ می کند.

به این ترتیب بازار سهام در آغاز هفته ثابت است. پست درحالیکه در مناطقی که با اجرای قرنطینه روبرو بودند بازار با کاهش قیمت آغاز شده است.

به عنوان مثال شاخص ارزیابی وخامت اوضاع در هند نشان می دهد که هیچ کس به طور قطع نمی داند که آیا قرنطینه به کنترل شرایط کمک می کند یا خیر.

با این حال برخی از سرمایه گذاران بر این باورند که بازار سهام هفته شلوغی را پیش رو دارد. آنها برای تایید ادعای خود به افزایش سرمایه گذاری در دارایی های پرخطر در روز جمعه اشاره می کنند. بیت کوین نیز در زمره این دارایی ها قرار دارد.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین

بیت کوین روز دوشنبه پس از تلاش مضاعف به معامله گران بار دیگر از ۶۰ هزار دلار عبور کرد. این رمز ارز بالاترین رکورد قیمت آخر هفته در تاریخ این ارز را به ثبت رساند.

در زمان نگارش این خبر بیت کوین بار دیگر قیمت ۶۱ هزار دلار را هدف گرفته است. با رسیدن به این قیمت بیت کوین کمتر از هزار دلار تا بالاترین رکورد خود فاصله خواهد داشت. بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند بیت کوین به روند صعودی ادامه دهد.

 با نگاهی به دفتر ثبت سفارشات در صرافی های بزرگی مانند بایننس متوجه می شویم که فروشندگان در قیمت ۶۰۵۰۰، ۶۱۵۰۰ و ۶۲۰۰۰ دلار آماده فروش دارایی خود هستند. از سوی دیگر خریداران علاقه زیادی به خرید این دارایی در قیمت های ۵۷، ۵۸ و ۵۹ هزار دلار دارند.

نوسان ناشی از خرید بالا و علاقه به فروش یکی از نشانه های کلاسیک بازار است. این امر نشان می دهد که به مرحله آخر ثبات قیمت نزدیک می شویم. بیت کوین در ۵۰ روز گذشته و پس از رسیدن به قیمت ۵۸۳۰۰ دلار وارد مرحله ثبات شده است. این رمز از اولین بار این قیمت را در آخرین هفته ماه فوریه ثبت کرد.

شاخص های موجود در شبکه

شاخص ها یکی از ۵ نکته معامله در هفته جاری هستند. اگر اخبار کوین تلگراف را دنبال کرده باشید، به خوبی می دانید که امسال به قدرت بسیاری از شاخص های بیت کوین اشاره شده است. این شاخص ها به دفعات به ادامه روند صعودی در سال ۲۰۲۱ اشاره کرده اند.

صرف نظر از ثباتی که در هفته های گذشته شاهد آن بودیم، تغییر بنیادی در بازار بیت کوین داده است. تغییری که نشان دهد بیت کوین در آستانه نزدیک شدن به بالاترین رکورد خود نیست. تغییری مشابه آنچه در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ شاهد بودیم.

از این رو بسیاری از تحلیلگران دلیلی برای بدبینی به ادامه روند صعودی ندارند . در شرایط فعلی بازار مشتقات اندکی بیش از اندازه داغ است، موسسات مالی به خرید این دارای ادامه می دهد، هنوز با افزایش موج سرمایه گذاران خود در بازار روبرو نبوده ایم، میزان پذیرش رمز ارز در حال افزایش است و عرضه اولیه کوین بیس منجر به افزایش نوسانات خواهد شد.

فهرست شدن بازار کوین بیس در تاریخ ۱۴ آوریل و در شاخص نزدک این هفته تغییراتی را به همراه خواهد داشت. 

جستجوهای مربوط به این واقعه در گوگل تغییرات خاصی را نشان می دهند. برخی از تحلیلگران بر این باورند که تنها هواداران و فعالان بازار رمزارز از این خبر اطلاع دارند. و حتی آنها نیز نمی دانند این رویداد چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

ثبت رکوردهای تازه برای اتریوم

یکی از ۵ نکته معامله در هفته جاری توجه به افزایش قیمت اتریوم است. در واقع تنها بیت کوین نیست که روز دوشنبه همه را شگفت زده کرد. آلت کوین ها نیز به روند صعودی ادامه دادند.

 اتریوم به عنوان بزرگترین آلت کوین بازار از نظر ارزش کل سرمایه مسیر را برای ادامه روند صعودی دیگر آلت کوین ها هموار کرده است. این رمز ارز قیمت ۲۱۹۰ را به عنوان بالاترین رکورد خود تثبیت کرد.

هنوز نمی توان به طور قطع گفت که اتریوم قیمت ۵۰۰۰ یا ۱۰ هزار دلار را در روند صعودی خود در نظر دارد. اما جفت ارز اتریوم و دلار در هفته گذشته ۷ درصد سود داشته است. عملکرد این ارز در هفته گذشته از بیت کوین بهتر بوده است.

 در همین حال عملکرد اتریوم در مقایسه با دیگر آلت کوین ها مانند بایننس کوین چندان درخشان نیست. قیمت بایننس کوین در هفت روز گذشته با ۷۰ درصد افزایش به حدود ۶۰۰ دلار رسیده است.

خروج دارایی از کوین بیس و افزایش خرید موسسات مالی

در نهایت آخرین مورد از ۵ نکته معامله در هفته مربوط به بازار کوین بیس می شود. اما این بار بیشتر از خود بازار باید روی کاربران آن متمرکز باشیم. بر اساس اطلاعات به دست آمده روز یکشنبه ۷۵۰ میلیون دلار دارایی از این بازار خارج شده است. 

موسسات مالی همچنان به خرید بیت کوین ادامه می دهند. و آن را به عنوان یک دارایی ارزشمند معرفی می کنند. هر روز اخبار جدیدی به گوش می رسد که نشان می دهد شرکت های بزرگتری برای ورود به این بازار آماده می شوند.

در آخر

 سرمایه گذاری در بازار رمز ارز نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. در شرایط فعلی پیش بینی روند بازار کار ساده ای نیست. اگر برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارز آماده شده اید، بهتر است ۵ نکته معامله در هفته جاری را به خاطر بسپارید.

 با در نظر گرفتن این نکات چشم انداز بهتری از ادامه مسیر خواهید داشت. ما در رمزارز ماکت برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمز ارزها در خدمت شما هستیم. شما ادامه روند صعودی در هفته جاری را چطور ارزیابی می کنید؟ آیا باید در انتظار افزایش قیمت باشیم یا اصلاحات در راه هستند؟

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/record-btc-weekly-close-ethereum-all-time-high-5-things-to-watch-in-bitcoin-this-week

Leave A Reply

Your email address will not be published.