رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال پاندی ایکس و هرآنچه که باید درباره آن بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال پاندی ایکس از ارزهای دیجیتال برتر است که دانستن اطلاعات آن به شما در بدست آوردن سودهای بیشتر، کمک خواهد کرد. این ارز شاید شناخته شده نباشد، اما از ارزهای برتر است. یکی از دلایل برتر بودن این ارز نیز راه‌حل‌های آن است. ما امروز می‌خواهیم بررسی کنیم که این ارز چه مشکلاتی را با استفاده از راه‌حل‌های خود می‌تواند حل کند. همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز در رابطه با این ارز، توکن آن که NPXS نام دارد و پیشبینی قیمت آن را با جزئیات کامل به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال پاندی ایکس

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟

پاندی ایکس (Pundi X) پروژه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال است که برروی پرداخت با استفاده از رمز ارزها تمرکز دارد. ماموریت این پروژه آن است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به‌اندازه خرید یک بطری آب معدنی، آسان کند.

این پروژه همچنین هدف دارد تا خرید سریع ارزهای دیجیتال را برای همه امکان‌پذیر کند. همچنین پروژه پاندی ایکس می‌خواهد تضمین کند که هرکسی از هرکجای جهان که بخواهد، بتواند از طریق XPOS پاندی ایکس، پرداخت‌های خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام دهد.

تیم پاندی ایکس امیدوار است که فناوری XPOS آنها بتواند یک روز خدمات بانکداری ضروری را در آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا که کشورهایی توسعه نیافته هستند، ارائه دهد.

پاندی ایکس، دستگاه‌های نقطه فروش هوشمند (POS) بسیاری را به صدها خرده فروش تحویل داده است. آنها به‌وسیله این دستگاه‌ها می‌توانند بدون هیچ زحمتی، پرداخت‌های مشتریان را در فروشگاه‌های خرده فروشی خود جمع‌آوری کنند. کاربران می‌توانند پرداخت‌ها را به‌شکل توکن NPXS انجام دهند. این توکن، توکن اصلی ارز دیجیتال پاندی ایکس است.

اگر پاندی ایکس بتواند هزینه‌های معاملات را کاهش دهد و دستگاه‌های نقطه فروش هوشمند خود را برای هزاران خرده فروش به‌صورت رایگان عرضه کند، این ایده می‌تواند به خوبی عمل کند. همچنین بدین‌وسیله، شبکه و استفاده پاندی ایکس نیز گسترش خواهند یافت.

ایده پاندی ایکس، فوق‌العاده است. هدف اصلی آنها نیز کشورهایی هستند که توسعه نیافته‌اند. حدود ۶۹ درصد از جمعیت چنین کشورهایی از بانک استفاده نمی‌کنند. اگر پاندی ایکس بتواند جمعیت وسیعی همچون این کشورها را از طریق ارائه فناوری راحت خود جذب کند، می‌تواند به ارز دیجیتالی بسیار بزرگی تبدیل شود.

کوین NPXS پاندی ایکس

NPXS مبنی بر بلاک چین اتریوم و توکن ERC 20 است. این کوین،‌ عرضه گردشی به اندازه ۲۳۶،۵۱۹،۲۸۸،۷۰۶ دارد.

همانطور که گفتیم، NPXS یک توکن ERC 20 است؛ پس شما می‌توانید آن را در هر کیف پول ERC20 ای همچون Trust wallet، atomic wallet،‌ Metamask، Ledger، Trezor و دیگر کیف پول‌های این چنینی، ذخیره کنید.

بالاترین قیمت پاندی ایکس تا به امروز ۰.۰۱۴۴۶۲۹۹ دلار بوده است. این ارز توانست در می ۲۰۱۸ به این قیمت برسد. پایین‌ترین قیمت آن تا به امروز نیز ۰.۰۰۰۰۷۶۸۶ دلار است که در مارچ ۲۰۲۰ ثبت شد. حجم معاملاتی روزانه این کوین نیز ۴۴،۵۲۵،۰۵۹ دلار است.

شما می‌توانید NPXS را در صرافی‌های ارزهای دیجیتال بسیاری همچون بایننس، معامله کنید. صرافی‌های دیگری همچون Bithumb، Upbit و Digifinex نیز این قابلیت را به شما ارائه می‌دهند.

مرور عرضه اولیه سکه ارز دیجیتال پاندی ایکس

عرضه اولیه سکه پاندی ایکس در سال ۲۰۱۷ بسیار موفق بود. این شبکه توانست با فروش ۳۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ کوین NPXS تا ۳۴ میلیون دلار افزایش داشته باشد.

در عرضه اولیه سکه پاندی ایکس، این تیم ۱۵،۶۵۰،۱۰۰ کوین NPXS را حفظ کرد. ۱،۵۹۰،۰۰۰ کوین NPXS نیز در میان سرمایه‌گذاران اولیه توزیع شد. همچنین ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ کوین نیز برای اهداف بازاریابی و توسعه شبکه به‌صورت جداگانه نگه داشته شده‌اند. برای برنامه‌های پاداش در فضای مجازی نیز، ۳٪ دیگر از کوین‌ها جداگانه نگهداری می‌شوند.

مجموع هارد کپ عرضه اولیه سکه پاندی ایکس ۳۵ میلیون دلار بود. در این مجموع، قیمت ۱ کوین NPXS ۲.۱ دلار بود. حداقل محدودیت خرید عرضه اولیه سکه پاندی ایکس نیز ۰.۱ اتریوم بود اما هیچ حداکثری برای این محدودیت وجود ندارد.

پاندی ایکس چگونه کار می‌کند؟

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، پاندی ایکس در حال تلاش است که بتواند برای مشتریان و خرده فروشان شرایطی را فراهم کند تا بتوانند به‌روشی راحت از ارزهای دیجیتال استفاده کنند. این شبکه از دستگاه XPOS خاصی استفاده می‌کند که به‌عنوان دستگاه نقطه فروش (POS) شناخته می‌شود. این دستگاه نوعی ATM بی‌سیم است.

این دستگاه، دو صفحه دارد. یکی برای خرده فروشان و یکی برای مصرف‌کنندگان. خرده فروش می‌تواند نشان دهد که چه مبلغی باید پرداخت شود. مصرف‌کننده نیز می‌تواند سپس با کارت XPASS خود پرداخت را انجام دهد. این کارت، کوین NXPS را از مصرف‌کننده به خرده فروش انتقال می‌دهد و پس از آن معامله در عرض چند ثانیه باموفقیت انجام می‌شود.

از طریق سیستم جالب XPOS ارز دیجیتال پاندی ایکس، شما می‌توانید چیزهایی فراتر از کوین‌های NXPS را بخرید و بفروشید. به‌لطف X wallet که این پروژه در کیف پول موبایلی خود آن را توسعه داده است، شما می‌توانید کوین‌های ارز دیجیتال مختلفی را همچون: بیت کوین، اتریوم یا بایننس، ذخیره کنید.

این پروژه بسیار بلندپرواز است. درحقیقت، پاندی ایکس قصد دارد تا حداقل ۱۰۰،۰۰۰ دستگاه XPOS را تا فوریه ۲۰۲۱ در دنیا منتشر کند. این بدان معناست که شما می‌توانید محصولات را با کوین NXPS از ۱۰۰،۰۰۰ فروشگاه خریداری کنید. این مقدار، مبلغی قابل ملاحظه است و اگر باموفقیت پیش رود، انتظار می‌رود که تغییرات خوبی در قیمت این ارز نیز به‌وجود آورد.

در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۸ پاندی ایکس، XPhone را معرفی کرد که اولین تلفن بلاک چین است. ایده پشت این تلفن، ادغام بلاک چین و ارز دیجیتال است. با استفاده از XPhone، بلاک چین در زندگی روزمره نیز به مصرف‌کنندگان، نزدیک‌تر خواهد شد.

این تلفن، در آخرین نسخه از بلاک چین پاندی ایکس که FunctionX نام دارد، اجرا خواهد شد. به‌دلیل آنکه این تلفن می‌تواند به «حالت بلاک چین» در آید، پس شما می‌توانید از این تلفن‌ها به‌عنوان Node در شبکه پاندی ایکس استفاده کنید.

سیستم عملیاتی این تلفن علاوه بر ارتباط با XPOS، همچنین مبنی بر اندروید ۹.۰ است. این باعث می‌شود که این تلفن نه‌تنها برای تلفن بلاک چین مناسب باشد، بلکه توسعه‌دهندگان نیز بتوانند برنامه‌های اندروید استاندارد گوشی را در این شبکه توسعه دهند.

کیف پول ارز دیجیتال پاندی ایکس

تیم پاندی ایکس، X wallet را برای تمام کاربران پاندی ایکس به‌وجود آورده است. این کیف پول می‌تواند معاملات آنلاین و آفلاین را به‌خوبی اجرا کند. این کیف پول، بلاک چینی برای همه است.

کاربران X wallet می‌توانند به خدمات بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) مختلف دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال بسیاری را از طریق XPOS در X wallet بخرند و بفروشند. همچنین کاربران می‌توانند در تلگرام بدون هیچ هزینه‌ای و کاملا رایگان، دارایی‌های دیجیتال را بخرند و بفروشند.

کیف پول پاندی ایکس همچنین به شما اجازه می‌دهد تا X wallet خود را با XPASS خود جفت کنید. بدین‌وسیله می‌توانید به‌راحتی دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کرده و بین کارت‌های XPASS مختلفی انتقال دهید. تمام کاربران X wallet می‌توانند صندوق‌های دیجیتالی را در بین خود و بدون هیچ هزینه‌ای بفرستند و دریافت کنند.

X wallet همچنین امکانات کیف پول خصوصی را نیز ارائه می‌دهد. کاربران کیف پول پاندی ایکس، دارایی‌های خود را از طریق گزینه‌های غیرکاستدی کنترل می‌کنند. این کیف پول‌های خصوصی شامل یک کیف پول سامسونگ برای بلاک چین و پس‌اندازهای پاندی ایکس در MEW (کیف پول مای اتریوم) است و علاوه بر آن، از اتصال MEW نیز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول همچنین شامل کیف پول بایننس برای بلاک چین نیز می‌شود.

کیف پول پاندی ایکس همچنین برنامه مخصوص خود را برای اندروید و ios دارد.

از کجا ارز دیجیتال پاندی ایکس را خریداری کنیم؟

بهترین جا برای خرید کوین NPXS، بایننس است. بایننس ثابت کرده است که بهترین صرافی ارزهای دیجیتال است. این صرافی، پیشگام بازار صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. این نیز به‌دلیل آن است که تیم بایننس کاملا به هدف خود برای تبدیل شدن به بهترین صرافی ارزهای دیجیتال، متعهد است.

بایننس فقط یک صرافی برای معامله ارزهای دیجیتال نیست. این صرافی همچنین صدها گزینه دیگر را نیز ارائه می‌دهد تا کاربران آنها بتوانند به هر نحوی از ارزهای دیجیتال سود کنند. یکی از گزینه‌های محبوب بایننس، پس‌انداز بایننس است. در این گزینه، کاربران بایننس می‌توانند از استیکینگ ارزهای دیجیتال خود سود ببرند. از دیگر گزینه‌های محبوب نیز، صفحه راه‌اندزی بایننس است. در این صفحه نیز کاربران می‌توانند در عرضه اولیه صرافی (IEO) شرکت کنند.

در صرافی بایننس، شما می‌توانید پاندی ایکس را در برابر USDT و اتریوم بخرید. در زمان نگارش این مقاله، بایننس هیچ جفت NPXS/BTC ندارد.

اگر مایل به خرید پاندی ایکس در مقابل وان کره جنوبی (NPXS/KRW) هستید، پس بهترین جا برای شما صرافی UPBIT است. این صرافی همچنین یکی از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز است.

صرافی بیت هامب نیز شهرت خوبی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. در این صرافی شما می‌توانید پاندی ایکس را در مقابل KRW بخرید.

برای خرید NPXS در یک صرافی غیرمتمرکز، بهترین گزینه یونی سواپ است. در یونی سواپ نیز می‌توانید NPXS را در برابر اتریوم بخرید (NPXS/ETH).

برای خرید پاندی ایکس در مقابل بیت کوین نیز بهترین گزینه‌ها:‌ Huobi Global، Kucoin و HitBtc هستند.

کاربران هندی که مایل به خرید پاندی ایکس هستند نیز، می‌توانند کوین NPXS را به‌راحتی از صرافی Wazir X خریداری کنند.

دیگر صرافی‌هایی که می‌توانید در آنها کوین NPXS بخرید نیز عبارتند از:

  • Digifinex
  • Resfinex
  • Bitrue
  • NovaDAX
  • Hotbit
  • WazirX
  • Bittrex
  • BitBNS
  • VCC Exchange
  • CoinEx
  • LATOKEN
  • Indodax

چگونه ارز دیجیتال پاندی ایکس را خریداری کنیم؟

خرید کوین NPXS کاری بسیار آسان است. روش آسان برای خرید آن از طریق صرافی‌های ارزهای دیجیتال است.

برای خرید پاندی ایکس شما باید بیت کوین، اتریوم و یا تتر در حساب خود داشته باشید. شما می‌توانید هر بیت کوین، اتریوم و تتری را با ارزهای داخلی بخرید. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، صرافی‌های ارزهای دیجیتال فقط برای معاملات ارزهای دیجیتال نیستند. آنها امکانات بسیار بیشتری را برای مجهز کردن کاربران خود و باقی ماندن در میدان رقابت ارائه می‌دهند.

تمام صرافی‌های برتر به شما اجازه خرید بیت کوین، اتریوم و یا تتر را در مقابل ارز داخلی خود و با وصل کردن حساب بانکی خود به صرافی می‌دهند. شما همچنین می‌توانید با اتصال کارت اعتباری یا کارت بدهی خود به صرافی نیز خرید خود را انجام دهید. هر زمانی که بیت کوین، اتریوم و یا تتر در حساب خود داشته باشید، می‌توانید خیلی سریع آنها را تبدیل کرده و کوین‌های NPXS بخرید.

وقتی به بحث خرید ارزهای دیجیتال می‌رسیم، بایننس یک صرافی پیشرو است. همه می‌دانیم که بسیاری از کشورها اجازه معاملات ارزهای دیجیتال را ندارند. پس اگر شما نیز از چنین کشورهایی هستید، هرگز نمی‌توانید حساب بانکی خود را به صرافی‌ها وصل کرده و با ارز محلی خود، رمز ارز بخرید.

برای حل این مشکل، بایننس صرافی نظیر به نظیر (P2P) خود را معرفی کرده است. در بایننس، فروشندگان صرافی P2P از سرتاسر جهان در حال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. شما باید فروشنده‌ای که متعلق به کشور شماست را انتخاب کنید. با ارز محلی خود به آنها پرداخت کرده و بیت کوین، اتریوم و تتر گرفته تا با آن کوین ارز دیجیتال پاندی ایکس را بخرید. در بایننس شما به فروشنده محلی خود با ارز محلی پرداخت می‌کنید و آنها نیز در مقابل به شما ارز دیجیتال دلخواه را خواهند داد. به همین سادگی.

اما در انتخاب فروشنده در P2P، شما باید مراقب باشید تا از شما کلاهبرداری نشود. چراکه این صرافی مستقیما در خرید و فروش رمز ارزها دخیل نیست. شما باید پیش از انتقال هر پولی به فروشنده، شناسه فروشنده، رتبه‌بندی‌های او و تعداد معاملاتی که تکمیل کرده است را ببینید.

نکات خرید پاندی ایکس

  • دیگر صرافی‌های P2P خوب نیز Local Bitcoins و Paxful هستند.
  • برای خرید کوین NPXS در بایننس نیز شما باید تتر یا اتریوم داشته باشید.
  • در بایننس از طریق منوی بالا به گزینه «معامله» و سپس «پیشرفته» بروید.
  • جفت معاملاتی NPXS/ETH یا NPXS/USDT را از سمت چپ بالای صفحه انتخاب کنید.
  • سپس برگه «ثبت سفارش» را در سمت راست پورتال معامله بایننس می‌بینید.
  • قیمت NPXS ای که می‌خواهید در آن کوین پاندی ایکس بخرید را وارد کنید.
  • در بخش «مجموع» مقدار کوین NPXS ای که می‌خواهید بخرید را وارد کنید. برای مثال می‌تواند ۱۰۰ تتر یا ۰.۵ اتریوم باشد.
  • شما همچنین می‌توانید مقدار کوین NPXS ای که می‌خواهید بخرید را در بخش «مقدار» وارد کنید. فرض کنید ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ کوین NPXS. صرافی به‌صورت خودکار حساب می‌کند که خرید مقدار مشخصی از کوین‌های NPXS چقدر برای شما هزینه دارد.
  • حالا برروی گزینه «خرید» بزنید.
  • سفارش شما تا زمانی که پر شود، در «سفارشات باز» در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد.
  • زمانی که سفارش شما کامل شد، شما صاحب کوین NPXS خواهید بود.

پیشبینی قیمت ارز دیجیتال پاندی ایکس

کوین NPXS در سال ۲۰۱۸ و با قیمت ۰.۰۰۱۱ دلار راه‌اندازی شد. قیمت کوین NPXS به‌دلیل ایده قوی و جذابی که داشت، مومنتوم بسیار قوی را بدست آورد و در می ۲۰۱۸ به بالاترین قیمت تمام زمان خود که ۰.۰۱۴۴ دلار بود رسید. پس از چنین رشد عظیمی، انتظار می‌رفت که روندی نزولی اتفاق افتد. پس کوین NPXS به سقوط ادامه داد و در می ۲۰۲۰ به مقدار پایین ۰.۰۰۰۰۷۶۸۶ دلار رسید.

قیمت عرضه اولیه سکه NPXS حدود ۲.۳ دلار آمریکا بود. قیمت آغاز این عرضه حدود ۰.۰۰۱۱ دلار آمریکا بود. این قیمت باعث شد که سرمایه‌گذاران در باتلاقی فرو روند. این انجمن از پروژه ضربه بزرگی خود، به‌شدت شوکه شد و سرمایه‌گذاران نیز اذیت شدند. حالا پاندی ایکس در تلاش است تا در گذر زمان، اعتماد کاربران را دوباره بدست آورده و انجمنی قوی بسازد که همراه این پروژه باشد. آنها ناامید نشده‌اند و هرروز در حال رشد هستند.

نکته خوب آن است که پاندی ایکس نظرسنجی انجام داده است تا عرضه در گردش خود را از ۲۵۸ میلیارد به ۲۵۸ میلیون کاهش دهد. اگر انجمن تصمیم بگیرد که این عرضه در گردش باید کاهش یابد، سپس قیمت توکن NPXS بازار را منفجر خواهد کرد.

  • پیشبینی قیمت NPXS ما برای سال ۲۰۲۱، ۰.۰۰۴ تا ۰.۰۰۲۱ دلار است
  • پیشبینی قیمت NPXS برای سال ۲۰۲۲، ۰.۰۰۱۷ تا ۰.۰۱۰ دلار است
  • پیشبینی قیمت NPXS برای سال ۲۰۲۵ نیز بالای ۱ دلار است

باید به‌یاد داشته باشید که این تنها پیشبینی‌های ما از قیمت NPXS است. ما مشاوران مالی نیستیم و هیچکسی نمی‌داند که قیمت این کوین تا کجا پیش خواهد رفت. شما باید پیش از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی، تحقیقات خود را انجام دهید.

اگر می‌خواهید در ارز دیجیتال پاندی ایکس سرمایه‌گذاری کنید، فقط آنقدری سرمایه‌گذاری کنید که بتوانید از پس از دست دادن آن بربیایید. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همیشه یک قمار است و این به شما بستگی دارد که چطور بتوانید با آن دست و پنجه نرم کنید. در این مورد، پاندی ایکس قطعا یک سرمایه‌گذاری جالب برای پورتفولیوی شما خواهد بود؛ مخصوصا اگر عرضه در گردش پاندی ایکس، از میلیارد به میلیون برسد.

ردیت پاندی ایکس

ردیت پاندی ایکس در ۱۳ ژانویه ۲۰۱۸ ساخته شد. از آن زمان، ردیت پاندی ایکس ۱۴.۸ هزار عضو دارد و هر روز در حال رشد است. این ردیت در مقایسه با ردیت دیگر کوین‌ها، اعضای زیادی ندارد اما همچنان فعال است. کاربران اجازه دارند تا درباره هرچیز مرتبط با پاندی ایکس، XPOS، XPASS،‌ NPXS و XWALLET اکوسیستم f(x) گفت‌و‌گو کنند اما هیچکس اجازه ندارد تا درباره قیمت NPXS بحث کند. برای بحث درباره قیمت، کاربران باید به تلگرام این ارز دیجیتال ملحق شوند.

ردیت پاندی ایکس لیست بلندی از مدیران دارد که در ارزیابی پست‌ها بسیار فعال هستند. در این بخش اگر از قوانین ردیت پاندی ایکس پیروی نکنید، از اشتراک‌گذاری پست در این پلتفرم، ممنوع می‌شوید.

در ردیت پاندی ایکس، شما می‌توانید تنها در رابطه با موضوعات مربوط به ارز دیجیتال پاندی ایکس صحبت کنید. هیچ صحبتی درباره قیمت و دوباره پست کردن چیزی نباید انجام شود. پیش از ارائه هر محتوا نیز باید بررسی کنید که آیا محتوای شما پیش از آن پست شده است یا خیر.

ردیت پاندی ایکس، مکانی بسیار خوب برای ارتباط با انجمن و پرسیدن سوالات است و اعضای این ردیت به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا مشکل خود را حل کنید.

آینده پاندی ایکس

ارز دیجیتال پاندی ایکس هنوز راه زیادی تا مرگ دارد. این پروژه نه‌تنها زنده است بلکه به‌خوبی نیز در حال پیشرفت است. آنها به‌طور مداوم در حال ایجاد شراکت در آسیا و آفریقا هستند تا دستگاه‌های XPOS خود را برای استفاده مصرف‌کنندگان و خرده فروشان، گسترش دهند. انجمن پاندی ایکس تصمیم گرفته است تا عرضه توکن‌های NPXS را از ۲.۵ میلیارد به ۲.۵ میلیون کاهش دهد. چنین کاهشی قطعا قیمت کوین‌های NPXS را افزایش خواهد داد و معامله‌گران و دوست‌داران رمز ارز بسیاری را به خود، جذب خواهد کرد.

در نقشه راه پاندی ایکس، این تیم برنامه دارد تا پرداخت‌های رمز ارز را از صرافی‌های غیرمتمرکز در XPOS فعال و خرید ارزهای دیجیتال را از کیف پول‌های غیرمتمرکز به XPOS اضافه کند. این تیم در حال افزودن امکانات دیفای و عملکردی در XPOS، افزایش توزیع XPOS در آفریقا و آسیا، آوردن برنامه‌های Xpay و loyalty برای تجار و تجارت‌های الکترونیکی آنلاین است.

ارز دیجیتال پاندی ایکس

جمع بندی

ارز دیجیتال پاندی ایکس یک ارز مهم است که دانستن آن در زمینه ارزهای دیجیتال به شما کمک می‌کند که سودهای بیشتری بدست آورید. این ارز از ارزهای دیجیتال برتر در این زمینه است. توکن این ارز نیز NPXS نام دارد. این ارز در حقیقت قصد دارد تا خرید رمز ارزها را در سراسر جهان و حتی در کشورهایی که این قابلیت را ندارند نیز امکان‌پذیر کند. ما امروز این ارز، توکن آن و مشکلاتی که می‌تواند حل کند را با جزئیات خدمت شما بررسی کردیم. همچنین پیشبینی قیمت‌های این ارز را نیز خدمت شما ارائه دادیم. آیا به‌نظر شما این ارز می‌تواند به قیمت بالایی برسد؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.