رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پرداخت با بیت کوین حالا در شرکت شیائومی نیز امکان پذیر است

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پرداخت با بیت کوین موضوع مهمی است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به‌شما کمک بسیاری می‌کند. بیت کوین از ارزهای دیجیتال برتر است. این ارز در صدر جدول ارزهای دیجیتال قرار دارد و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود. افراد بسیاری در سرتاسر جهان از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. حالا نیز شرکت شیائومی که اخیرا در بازار تلفن‌های هوشمند از شرکت معروفی همچون اپل نیز پیشی گرفته است، از این ارز استفاده می‌کند. این شرکت خبر داده است که حالا پرداخت با ارز دیجیتال بیت کوین را در شعبه پرتغال خود می‌پذیرد. با ما همراه باشید تا امروز این ارز دیجیتال و روش پرداختی آن را بررسی کنیم.

پرداخت با بیت کوین

پرداخت با بیت کوین در پرتغال

شعبه کشور پرتغال شیائومی، شروع به پذیرش پرداخت با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال کرده است.

خرده فروشی رسمی شیائومی که «Mi Store Portugal» نام دارد، در فیسبوک اعلام کرد که حالا کاربران این شرکت می‌توانند برای پرداخت‌های خود از ارزهای دیجیتالی استفاده کنند. این خرده فروشی گفت حالا کاربران می‌توانند با استفاده از پنج گزینه ارز دیجیتال شامل: بیت کوین، اتریوم، تتر، دش و یوتراست والت (UTK)، دستگاه‌های شیائومی را خریداری کنند.

این گزینه جدید پرداخت نیز از طریق همکاری با یوتراست، امکان‌پذیر شده است.

کاربران حالا می‌توانند تلفن‌های هوشمند، جارو برقی، ساعت‌های هوشمند، اسکوتر‌های برقی و دیگر دستگاه‌ها را با بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال در شیائومی پرتغال، خریداری کنند.

@Wublockchain در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۱ توییت کرد:

«یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان موبایل چین که فروشگاه پرتغالی شیائومی نام دارد، حالا پرداخت با بیت کوین، اتریوم، دش و تتر را می‌پذیرد.»

HTTPS://T.CO/ZI92URPHQP

«پدرو مایا» سرپرست بازاریابی « Mi Store Portugal» می‌گوید که شیائومی در بازار تلفن‌های هوشمند، از شرکتی همچون اپل نیز پیشی گرفته است. این شرکت هدف دارد تا با استفاده از ارزهای دیجیتال به وعده خود که «نوآوری برای همه» است، عمل کند.

او گفت:

«ما برندی فنی، مبتکرانه و اخلال‌گر هستیم. به‌همین دلیل است که همیشه می‌خواهیم یک قدم جلوتر باشیم. ما می‌خواهیم برای تمام طرفداران حقیقی فناوری، امکانی خاص را به‌وجود آوریم. بدین‌وسیله آنها می‌توانند گجت‌های مورد علاقه خود را با چیزی که در حال حاضر می‌توان گفت «تکنولوژیکی‌ترین پول» است، بخرند.»

تعجب‌آور نیست که شیائومی، کشور پرتغال را برای پرداخت با دارایی‌های دیجیتال انتخاب کرده است. این نیز به‌دلیل آن است که پرتغال، سازگارترین ملیت با ارزهای دیجیتال در اروپاست و این نیز به‌علت سیاست مالیاتی این کشور است.

پرداخت با بیت کوین

جمع بندی

پرداخت با بیت کوین، یک موضوع مهم است که دانستن آن در بدست آوردن سودهای بیشتر به شما کمک می‌کند. بیت کوین، برترین ارز دیجیتال است. این ارز توسط عده کثیری در سرتاسر جهان استفاده می‌شود. بسیاری از مردم علاقه دارند که پرداخت‌های خود را برای هر محصولی با این ارز دیجیتال محبوب انجام دهند. حالا نیز شرکت شیائومی این ارز را به‌عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرد. شرکت شیائومی، یک شرکت بسیار محبوب در زمینه تلفن‌های هوشمند است. این شرکت اخیرا توانسته است از شرکتی همچون اپل نیز در این زمینه پیشی بگیرد. حالا این شرکت در شعبه پرتغال خود، پرداخت با ارز دیجیتال بیت کوین را نیز می‌پذیرد. ما امروز این شرکت و خبر جدید آن را به‌طور کامل بررسی کردیم. آیا به‌نظر شما استفاده از پرداخت با رمز ارزها از طرف این شرکت می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد؟

Comments are closed.