رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

آلتکوین‌های برتر با قیمت کمتر از ۱ دلار را از دست ندهید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

آلتکوین‌های برتر و اطلاعات مربوط به آن موضوع مهمی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. دانستن این اطلاعات در به دست آوردن سودهای بیشتر به شما کمک می‌کند. آلتکوین‌ها از برترین کوین‌های ارزهای دیجیتال هستند. امروز نیز می‌خواهیم ۵ مورد از برترین این نمونه‌ها را با قیمت زیر ۱ دلار به شما معرفی کنیم. این کوین‌ها دارای پتانسیل قوی، محصولات برجسته و تیم‌هایی بلندپرواز هستند. با ما همراه باشید تا این آلت کوین‌ها را به شما معرفی کنیم.

آلتکوین‌های برتر

آلتکوین‌های برتر سال ۲۰۲۱

امروز در این مقاله می‌خواهیم به کوین‌های ارزهای دیجیتالی نگاهی بیاندازیم که ارزش سرمایه‌گذاری کمتر ۱ دلار دارند. همچنین تمام این کوین‌ها پتانسیل قوی، محصولات برجسته و تیم‌های خلاقی نیز دارند. از دیگر مزایای آنها می‌توان به بهره‌مندی از پتانسیل صعودی فوق‌العاده همراه با یک سکه پاداش اشاره کرد.

آلت کوین ریپل (XRP)

ریپل (Ripple) یک پلتفرم پرداخت بوده که از تسویه ناخالص آنی (RTGS) برخوردار است. این ویژگی،‌ معامله فوری پول را در سراسر جهان امکان‌پذیر می‌سازد.

ریپل هدف دارد تا با شرکت‌هایی همچون سویفت (SWIFT) رقابت کند که چنین خدماتی را هم‌اکنون نیز به بانک‌ها ارائه می‌دهد. به‌علاوه، XRP ریپل که توکنی بسیار جالب است، به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند جایگزینی سریع، کم هزینه‌تر و مقیاس‌پذیرتر نسبت به دیگر دارایی‌های دیجیتالی و همچنین پلتفرم‌های پرداخت نقدی باشد.

جنجال بسیاری درباره ریپل وجود دارد. آنها هم‌اکنون مشغول حل پرونده‌ای دادگاهی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) هستند. با این وجود تیم ریپل کماکان به‌دنبال برنده شدن در این پرونده است. ریپل از آلتکوین‌های برتر است و این پرونده شاید به محبوبیت آن خدشه‌ای وارد نکند. به‌علاوه «برد گارلینگ هوس»، مدیرعامل ریپل این موضوع را تایید کرد که ریپل پس از حل و فصل کردن پرونده خود با SEC، برنامه‌هایی برای عمومی کردن شبکه خود دارد. به‌زودی دو اتفاق انتظار می‌رود؛ یا ریپل پرونده را حل می‌کند، یا به کل کنار می‌رود. البته هردوی این اتفاقات تاثیر خوبی بر روی قیمت XRP خواهد داشت.

با وجود پرونده SEC، ریپل هم‌اکنون عملکرد بسیار خوبی در آسیا دارد و در حال ایجاد شراکت‌های جدید است. اخیرا ریپل اعلام کرد که ریپل SBI آسیا برای خدمات حوالی کامبوج-ویتنام از ریپل نت استفاده خواهد کرد.

ریپل حتی کاری کرده است که نام آن در لیست ۵۰ کمپانی اخلال‌گر CNBC 2021 امسال نیز باشد.

آلتکوین‌های برتر: آلت کوین وی چین (VET)

وی چین نیز یک پلتفرم زنجیره تامین مبتنی بر بلاک چین است. این شرکت متعهد به استفاده از فناوری کنترل توزیع‌شده و اینترنت اشیا (IoT) است. وی چین می‌خواهد با استفاده از این فناوری‌ها، اکوسیستمی را بسازد که چالش‌های قابل توجه مدیریت زنجیره تامین را حل کند. این ایده نیز بیشتر برای بهبود شفافیت و قابلیت ردیابی است. از نظر زنجیره‌های تامین نیز، این کاربرد برای تضمین آن است که کاربر از محصولات تقلبی مصون بماند.

این شرکت روز به روز در حال گسترش است. این موضوع را می‌توان به‌وضوح در همکاری اخیر آن که همین ماه اعلام شد،‌ مشاهده کرد. وی چین اخیرا با بیمارستان پیشروی «رنجی» شانگهای برای راه‌اندازی «مای بیبی» شریک شد. این پلتفرم نیز، یک سرویس مبنی بر بلاک چین است که روند IVF را پیگیری می‌کند.

وی چین نیز از آلتکوین‌های برتر است. پروژه «مای بیبی» قدرتمند وی چین، به خانواده‌ها اجازه می‌دهد تا تمام اطلاعات مربوط به پیشرفت تخم‌ها تا جنین شدن را به‌صورت کاملا شفاف از طریق بلاک چین ببینند. این پروژه بدین‌ترتیب موجب ارتقاء پروسه IVF می‌شود.

وی چین باور دارد که برنامه «مای بیبی» می‌تواند اضطراب، افسردگی و استرس مربوط به چرخه IVF را به‌طور کلی برطرف کند. اگرچه، شرکای بیشتر، به مقیاس‌پذیری هرچه بیشتر این پروژه کمک خواهند کرد. بدین‌ترتیب نیز تقاضا برای این ارزهای دیجیتال را بالا برده و در نهایت موجب افزایش چشمگیر قیمت آن خواهند شد.

آلتکوین وی چین بر روی چه پروژه‌های دیگری فعالیت می‌کند؟

وی چین به‌غیر از برنامه «مای بیبی»، پروژه‌های مشخص دیگری نیز در زمینه امنیت و سلامت برای مدت یک سال داشته است. این آلتکوین در پی آن است که نشان دهد چطور فناوری پیشرفته بلاک چین آن می‌تواند در مبارزه علیه همه‌گیری کووید ۱۹ مفید واقع شود. همچنین نشان‌گر آن نیز است که وی چین چطور برروی اکوسیستم NFT کار می‌کند. اخیرا وی چین و Shopping .Io با هم شریک شده‌اند تا دارندگان وی چین بتوانند از سایت آمازون (Amazon)، ای‌بی (Ebay)، والمارت (Walmart) و اتسی (Etsy)، با استفاده از توکن VET خرید کنند. معاملات حال حاضر وی چین به شرح روبه‌رو است: بیش از ۲۰ هزار معامله NFT شرکتی و بیش از ۵۰ هزار معامله برای گواهی کوید دیجیتال سن مارینو.

سن مارینو، گذرنامه‌های واکسیناسیون دیجیتال ملی با قابلیت وی چین را تصویب می‌کند. این برای بلاک چین وی چین، جهشی بزرگ است. دیگر دستاورد بزرگ وی چین نیز، راه‌اندازی «کد چانگان» توسط شهر سوژو و بر مبنای تول چین وی چین بود. این کد، بیش از ۳۰۰ هزار منطقه مسکونی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

آلت کوین استلار لومن (XLM)

این شرکت، خدماتی مشابه با ریپل اما با یک ویژگی خاص ارائه می‌دهد. آن ویژگی نیز این است که هر معامله در این شبکه تنها ۰.۰۰۰۰۰۱ XLM هزینه دارد.

استلار از لحاظ شراکت، یک سبد پر از شرکا را دارد. برای مثال چندین سال پیش، استلار و IBM با هم یک تیم شدند تا ورد وایر (World Wire) را راه‌اندازی کنند. این پروژه به موسسات مالی بزرگ امکان ارسال معاملات به شبکه استلار و انجام معامله با استفاده از دارایی‌هایی همچون استیبل کوین‌ها را می‌دهد.

اخیرا نیز اعلام شده است که شرکت سرمایه‌گذاری « Victory Capital Management» از ایالات متحده برای سرمایه‌گذاران خود اقداماتی را انجام می‌دهد تا به بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. این شرکت، XLM را نیز در لیست کوین‌های خود قرار داده است.

ترون (TRX) یکی از آلتکوین‌های برتر

ترون نیز یک بلاک چین است که فناوری آن را می‌توانید برای استفاده‌های روزانه به‌کار ببرید. اگر بخواهیم ترون را به بهترین شکل برای شما توضیح دهیم، می‌توان گفت که این یک پلتفرم غیرمتمرکز است که بر اشتراک‌گذاری محتوا و سرگرمی تمرکز دارد. از آنجایی که بیت کوین می‌تواند تا شش معامله و اتریوم تا ۲۵ معامله را در هر ثانیه پردازش کند، ترون نیز ادعا کرده است که شبکه آن قادر به پردازش ۲ هزار معامله در ثانیه است.

ترون شبکه TRC-20 را ساخت. در این شبکه هزینه معاملات به‌میزان قابل توجهی کمتر از دیگر شبکه‌های محبوب همچون شبکه اتریوم (ERC-20) یا شبکه زنجیره هوشند بایننس (BEP) است. با هزینه معاملات پایین، تقاضا برای شبکه ضمانت می‌شود و این در نهایت به بالا رفتن قیمت این کوین کمک می‌کند. این آلت کوین نیز از آلتکوین‌های برتر است. بلاک چین ترون به‌طور استثنایی خوب است و قادر است تا به نقاط عطف بسیار بزرگی نیز برسد. استیبل کوین محبوب تتر (USDT) و TUSD نیز با کمترین هزینه معاملاتی در شبکه ترون در دسترس شما قرار دارند.

عملکرد این آلتکوین در بازار NFT

ترون همچنین در بازار NFT نیز عملکرد خوبی دارد. آنها NFT را در اولویت خود قرار دادند و استاندارد NFT ترون جدیدی را منتشر کرده‌اند. اورائو (ORAO) نیز یک شبکه اوراکل داده آگنوستیک است که از چندین بلاک چین، پشتیبانی می‌کند. این شبکه با ترون شریک شد تا محصولات دیتای عمومی را در پروتکل بلاک چین محبوب TRX راه‌اندازی کنند.

معاملات ترون به یک رکورد جدید نیز رسید. «جاستین سان» نقطه عطف بعدی این شبکه را ۱۰ میلیون معامله در روز قرار داد. ارزش کلی بلاک چین ترون نیز به بیش از ۸ میلیارد دلار رسیده است. شبکه بلاک چین ترون، علائم خوبی از رشد را نشان می‌دهد. چرا که در هفته‌های اخیر به نقاط عطف مهمی رسیده است.

 معاملات روزانه در بلاک چین ترون به یک رکورد جدید رسیده است و از سال پیش تاکنون ۵۰۰ درصد افزایش داشته است. براساس پلتفرم ردیابی داده ترون که Tronscan.org نام دارد، این بلاک چین در حال حاضر بیش از ۹ میلیون معامله را فقط در یک روز پردازش می‌کند. «جاستین سان» بنیان‌گذار ترون، بیان کرده است که این بلاک چین به‌زودی پردازش ۱۰ میلیون معامله را در روز شروع خواهد کرد. پس می‌توان گفت که این آلت کوین، از آلتکوین‌های برتر است.

علاوه بر این افزایش گسترده معاملات روزانه، تعداد آدرس‌های خاص این شبکه نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. بر اساس اطلاعات Tronscan، در حال حاضر بیش از ۴۵ میلیون آدرس در شبکه این بلاک چین وجود دارد. شبکه بلاک چین ترون همچنین از چندین استیبل کوین پشتیبانی می‌کند و به رشد این مجموعه نیز ادامه می‌دهد. تتر USDT به تسلط بر جفت‌های خود با عرضه در گردش ۳۲ میلیون دلاری ادامه می‌دهد. از طرف دیگر، استیبل کوین USDC نیز، دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای داشته است. در کمتر از یک ماه، عرضه در گردش USDC در ترون به بیش از ۱۰۸ میلیون رسید.

آلت کوین هدرا هش گراف (HBAR)

هدرا هش گراف نیز یک شبکه عمومی است که کسب ‌و کار و همچنین افراد را قادر به ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز قدرتمند می‌کند. امروزه این آلت کوین را «لایه اعتماد در اینترنت» نیز می‌نامند.

هدرا هش گراف برروی یک بلاک چین عادی ساخته نشده است. در مقابل این کوین یک نوع کاملا جدید از فناوری دفتر کل توزیع شده را معرفی می‌کند که به‌عنوان هش گراف شناخته می‌شود. این فناوری، بسیاری از پلتفرم‌های بلاک چین محور را در چندین حوزه اصلی همچون سرعت، هزینه و مقیاس‌پذیری بهبود می‌بخشد. برای مثال هزینه‌های معامله با وجود اینکه در کمتر از پنج ثانیه تکمیل می‌شوند، تنها ۰.۰۰۰۱ دلار است. به‌طور کلی هدرا هش گراف ادعا دارد که می‌تواند بیش از ۱۰ هزار معامله را در هر ثانیه (TPS) پردازش کند.

از لحاظ شراکت نیز، هدرا یکی از آلتکوین‌های برتر است که اجماع شبکه آن شامل هیئت مدیره‌ای از ۳۹ سازمان بسیار متنوع می‌شود که تا ۱۱ صنعت مختلف گسترش یافته‌اند.

شبکه هدرا دستخوش ارتقا شبکه‌ای خواهد بود که انتظار می‌رود عملکرد هش گراف را به‌طور چشمگیری بهبود بخشد. این ارتقا احتمالا تقاضا برای این کوین را نیز افزایش خواهد داد.

این لیست ۵ کوین برتر زیر ۱ دلار ما با پتانسیل قوی، محصولات برجسته و تیم‌های بلندپرواز است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی است و یک مشاوره مالی نیست. لطفا قبل از هر گونه سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید.

بونس کوین (Bonus Coin)

بیایید با هم به یک بونس کوین نیز نگاهی بیاندازیم. این کوین زیر ۱ دلار نیست اما در حال حاضر کوینی داغ و بسیار مورد بحث است. شما همه می‌دانید که این کوین چیزی نیست جز، کاردانو. این ارز تنها ۳۷ سنت بیشتر از ۱ دلار معامله می‌شود یعنی ۱.۳۷ دلار.  اتفاقات بسیاری در حال روی‌دادن در اکوسیستم کاردانو است.

هیچ شکی نیست که کاردانو یک آلت کوین برتر است. انجمن ارزهای دیجیتال نیز علاقه زیادی به ADA نشان می‌دهند. چرا که این بلاک چین در شرف تبدیل شدن به یک قرارداد هوشمند سازگار با ارتقا آلونزو است که برای ماه آینده برنامه‌ریزی شده است.

«نیکولاس مرتن» تحلیل‌گر برتر ارزهای دیجیتال که به‌عنوان دیتا دش (DataDash) نیز شناخته می‌شود، تاکید کرد که ارتقاء گوگن (Goguen) می‌توانست کاردانو را تا سال ۲۰۲۲ تا رسیدن به مرز ۵ دلار نیز ببرد.

در برنامه‌های بلند مدت موسسه کاردانو، این موسسه اعلام کرد که تا پنج سال آینده به ۱۰ شرکت «Fortune 500 Companies»، ۱ میلیارد کاربرد و ۵۰ بانک خواهد رسید. پس می‌توان گفت که کاردانو نیز یکی از آلتکوین‌های برتر است اما در لیست ۵ کوین ما نبود چرا که قیمتی بالاتر از یک دلار دارد.

اخیرا نیز شرکت گری اسکیل که در سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال از پیشگامان است اعلام کرد که آنها کاردانو را به تراست‌های رمز ارز خود اضافه کرده‌اند. این ارز حتی به سومین دارنده بزرگ گری اسکیل با داشتن ۴.۲۶ درصد از سهام تبدیل شده است و بعد از بیت کوین و اتریوم قرار دارد.

کاردانو همچنین در دارایی‌های دیجیتال قابل استیک شدن نیز پیشرو است و در جلوی اتریوم ۲.۰، پولکادات و دیگر ارزها با بیش از ۷۰ درصد از عرضه کل این ارز که در شبکه آدا برای استیکینگ قفل شده است، قرار دارد.

آلتکوین‌های برتر

جمع بندی

آلتکوین‌های برتر، موضوع مهمی بود که امروز بدان پرداختیم و دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. آلت کوین‌ها از مهم‌ترین کوین‌های ارز دیجیتال هستند. انواع مختلفی از آنها نیز روزانه به بازار عرضه می‌شوند. ما امروز در این مقاله، ۵ آلت کوین برتر زیر ۱ دلار را که پتانسیل قوی، محصولات برجسته و تیم‌های بلندپروازی داشته‌اند را به شما معرفی کردیم. همچنین یک آلت کوین دیگر را نیز به شما معرفی کردیم که شاید قیمت بالاتری از ۱ دلار دارد، اما کوین بسیار ارزشمندی است. شما کدام آلت کوین را از میان این لیست ترجیح می‌دهید؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.