رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال Concordium و Swvl اعلام همکاری می‌کنند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال Concordium از ارزهای دیجیتال مهم است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. این ارز از ارزهای دیجیتال نوپا و کمتر شناخته شده است که با این حال، تاکنون به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است. حالا این ارز دیجیتال، همکاری خود را با ارز دیجیتال دیگری به‌نام Swvl اعلام کرده است. این همکاری برای تولید سیستم‌های حمل و نقل انبوه مبنی بر بلاک چین است. همکاری فوق می‌تواند تحولی عظیم در صنعت حمل و نقل به‌وجود آورد. با ما همراه باشید تا این دو ارز دیجیتال و همکاری آنها را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال Concordium

ارز دیجیتال Concordium

« Concordium» یک شرکت فناوری بلاک چین پیشرو است. «Swvl» نیز یک کارخانه ارائه دهنده حمل و نقل انبوه و راه حل‌های مربوط به جابه‌جایی مشترک بوده که در دبی مستقر شده است. این دو شرکت امروز یک همکاری استراتژیک را اعلام کردند. این همکاری نیز مشخصا برای اولین بار از فناوری‌های بلاک چین استفاده می‌کند تا نسل بعدی سیستم‌های حمل و نقل جمعی را، توسعه بخشد.

شرکت Swvl، درحقیقت یک استارت‌آپ فناوری جهانی است که در دبی قرار دارد. این شرکت از ارزش سهام کاملا خالصی به ارزش تقریبا ۱.۵ میلیارد دلار برخوردار است. بدین‌ترتیب، Swvl جایگزین نیمه خصوصی حمل و نقل عمومی برای افرادی است که نمی‌توانند به گزینه‌های خصوصی دسترسی داشته باشند. این شرکت در ۲۸ جولای ۲۰۲۱، اعلام کرد که وارد توافقی نهایی برای یک ترکیب تجاری با شرکت «Queen’s Gambit Growth Capital» شده است. این شرکت نیز اولین کمپانی با اهداف بزرگی است که یک زن آن را رهبری می‌کند. حالا Swvl، با شرکت ارز دیجیتال Concordium نیز شریک شده است.

Swvl، جابه‌جایی را ایمن، کارآمد و سازگارتر با محیط زیست می‌کند. در عین حال تضمین می‌کند که حمل و نقل برای هرکسی قابل دسترسی و مقرون‌به‌صرفه باشد. مشتریان می‌توانند سواری‌ها را از طریق یک اپلیکیشن آسان و با گزینه‌های پرداخت متنوعی، رزرو کنند. آنها به اتوبوس‌ها و ون‌های خصوصی با کیفیت بسیار بالایی دسترسی دارند که بر اساس مسیرها، ایستگاه‌ها، زمان‌ها و قیمت‌های ثابت و نیمه ثابتی، عمل می‌کنند.

Concordium نیز یک پلتفرم فناوری مبنی بر بلاک چین ارائه می‌دهد که هدف آن بهبود تجربه سفر و حمل و نقل جمعی برای مشتریان Swvl است. هدف این پلتفرم، کمک به حل چالش‌های بسیار پیچیده‌ای است که ذاتا در حمل و نقل جمعی وجود دارند. در عین حال این پلتفرم به تلاش‌های Swvl برای کربن‌زدایی و جابه‌جایی سبز و هوشمند نیز کمک زیادی می‌کند.

اهداف پلتفرم Concordium

پلتفرم Concordium هدف دارد تا در میان تمام اهداف دیگر، این مزایای اصلی را نیز ارائه دهد:

  • باید بتوان رفت و آمد و توقف‌های موجود در سفر مشتریان را سریع‌تر و دقیق‌تر ردیابی کرد. این رفت و آمدها باید از طریق توانایی‌های مسیریابی متحرک Swvl به مسیرهای توسعه‌یافته‌ای تبدیل شود که سفرهایی ارزان و سریع‌تر به شما ارائه می‌دهد.
  • این فناوری باعث به‌وجود آمدن روابط تعاملی در میان Swvl و مشتریان خود می‌شود. این ارتباط با افزایش نظارت راننده، عملکرد ردیابی و همچنین افزایش کارایی و کیفیت خدمات همراه است. این موارد همگی موجب می‌شود که سفر با Swvl حتی ایمن و قابل اعتمادتر نیز باشد. پس این یک همکاری مهم میان این شرکت و ارز دیجیتال Concordium است.
  • پاداش راننده نیز می‌تواند بیشتر با عملکرد راننده مرتبط باشد. این موضوع نیز خود موجب ایجاد انگیزه در رانندگان می‌شود تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه دهند.

«لون فونس شرودر» مدیر اجرایی شرکت Concordium گفت:

«سیستم‌های حمل و نقل جمعی ذاتا دارای ایرادات بسیاری هستند. آنها ناکارآمدی‌های بسیاری دارند که موانع چشمگیری می‌سازند و موجب می‌شوند که رفت و آمد روزانه به یک کشمکش بزرگ تبدیل شود. ترکیب فناوری بلاک چین متمایز Concordium با پلتفرم جابه‌جایی پیشرفته Swvl، تجربه رفت و آمدی بی‌نظیر و یکپارچه را به شما ارائه می‌دهد. این تجربه می‌تواند موجب تغییر حمل و نقل جمعی در مقیاسی جهانی باشد.»

«مصطفی کندیل» مدیرعامل و بنیان‌گذار Swvl نیز گفت:

« Swvl شروع به‌کار کرده است تا سیستم حمل و نقل جمعی آینده را برای شهرهای آینده بسازد. همکاری ما با Concordium توانایی‌های ارائه به‌موقع ما را افزایش خواهد داد. ما موقعیت بهتری خواهیم داشت حتی برای آنکه در تقاضاهای دائما در حال تغییر مشتریان نیز سرمایه‌گذاری کنیم. این موجب تجربه رفت و آمدی انعطاف‌پذیر و سریع‌تر می‌شود.»

درباره شرکت Concordium

Concordium یک بلاک چین اثبات سهام پایدار و عمومی با یک لایه منحصر‌به‌فرد هویتی در سطح پروتکل است. این شرکت از دیگر شرکت‌کنندگان، متفاوت است. چرا که ضمانت‌های شفافیتی که تا پیش از این دیده نشده و تنظیم مقررات بدون به‌خطر انداختن حریم خصوصی را ارائه می‌دهد. از لحاظ حریم خصوصی، این شرکت روش مدیریت هویتی داخلی را در سطح پروتکل و اثبات دانش صفر، به مشتریان خود معرفی می‌کند. ارز دیجیتال Concordium از موارد فوق استفاده می‌کند تا ناشناس بودن مخاطب را با یک حریم خصوصی بسیار عالی، جایگزین کند.

درباره Swvl

Swvl نیز یک سیستم حمل و نقل جمعی موازی را ساخته است. این سیستم، حمل و نقل بین شهری، درون شهری، B2B و B2G را در ۱۰ شهر بزرگ در سرتاسر آفریقا، آسیا و خاورمیانه ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود که ترکیب تجاری آن با شرکت « Queen’s Gambit» در ربع چهارم سال ۲۰۲۱ به اتمام برسد. به‌دنبال این رویداد، Swvl به اولین استارت‌آپ یونی کورن بیش از ۱ میلیارد دلاری از خاورمیانه تبدیل می‌شود که در بازار بورس « Nasdaq» درج خواهد شد. این شرکت همچنین تنها شرکت راه حل حمل و نقل جمعی دارای فناوری است که در هر صرافی قرار می‌گیرد.

این معامله انتظار می‌رود که تا سال ۲۰۲۵ گسترش و استراتژی رشد بلند مدت خود را با سرعت بسیار بیشتری در ۲۰ کشور از پنج قاره، به انجام برساند.

اطلاعات بیشتر

در رابطه با ترکیب تجارت، شرکت « Pivotal Holdings Corp» قصد دارد تا بیانیه ثبت نامی را به فرم F-4 در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ثبت کند. این بیانیه شامل یک اطلاع‌نامه و وکالت‌نامه اولیه می‌شود. پس از آنکه اظهارنامه ثبت نامی به‌درستی ثبت شد، سپس شرکت «Queen’s Gambit» وارد عمل می‌شود. این شرکت یک اطلاع‌نامه و یا وکالت‌نامه نهایی را به‌همراه یک سند دیگر که به ترکیب تجارت مربوط است، به سهام‌داران آن ایمیل می‌کند. این مکاتبات، جایگزین بیانیه ثبت نام، اطلاع‌نامه، وکالت‌نامه نهایی یا هر سند دیگری نیست که «Queen’s Gambit» در رابطه با ترکیب تجارت به سهام‌داران خود ارسال می‌کند. همکاری Swvl و ارز دیجیتال Concordium نیز یک ترکیب تجاری به‌حساب می‌آید.

توصیه می‌کنیم که سرمایه‌گذاران و صاحبان اوراق بهادار این شرکت حتما در صورت وجود، بیانیه ثبت نام، بیانیه اطلاع‌نامه، وکالت‌نامه و هر سند مربوطه دیگری که در SEC ثبت شده باشد را با دقت تمام مطالعه کنند. چرا که این اسناد، حاوی اطلاعات بسیار مهمی در رابطه با ترکیب تجاری و طرفین تجاری هستند.

سرمایه‌گذاران و صاحبان اوراق بهادار قادر خواهند بود که در صورت وجود، کپی‌های این اسناد و دیگر اسناد ثبت شده در SEC را نیز به‌صورت کاملا رایگان از وبسایت www.sec.gov دریافت کنند. وکالت‌نامه و اطلاع‌نامه نهایی نیز در صورت وجود به صاحبان سهام « Queen’s Gambit» ایمیل خواهد شد. این اسناد نیز به‌عنوان تاریخ ثبت و برای رای‌گیری در این ترکیب تجاری، ثبت می‌شود. سهام‌داران « Queen’s Gambit» همچنین قادر خواهند بود که کپی اطلاع‌نامه و وکالت‌نامه را بدون هیچ مبلغی در صورت وجود، بدست آورند. این کپی‌ها را می‌توانید در وبسایت www.sec.gov و یا به‌صورت مستقیم از طریق ارسال درخواست‌نامه‌ای به آدرس: « Queen’s Gambit Growth Capital»، «هادسون یاردز» ۵۵، طبقه ۴۴ام، نیویورک، ۱۰۰۱، نیز بدست آورید.

بیانیه‌های آینده

بیانیه‌های مشخصی که در اینجا می‌بینید، اطلاعات حقیقی نیستند و تنها بیانیه‌های مربوط به آینده این دو شرکت و ترکیب تجاری آنها هستند. تمام این بیانیه‌ها نیز با کلماتی همچون «باور»، «شاید»، «اراده»، «تخمین»، «ادامه»، «پیشبینی»، «نیت»، «انتظار»، «باید»، «می‌تواند»، «برنامه»، «پیشگویی»، «پتانسیل»، «نمود»، «جستجو»، «آینده»، «چشم‌انداز» و اصلاحات مشابهی همراه هستند. چرا که این کلمات، تماما رویدادها و یا روندهای آینده را نشان داده و پیشبینی می‌کنند.

بدین ترتیب فراموش نکنید که اینها اطلاعات حقیقی نیستند. چنین لغاتی را برای ترکیب تجاری ارز دیجیتال Concordium نیز به‌کار می‌برند. این بیانیه‌ها مربوط به: رویدادهای آینده، ترکیب تجاری پیشنهاد شده میان Swvl و Queen’s Gambit، نتایج و مزایای پیشبینی شده و یا قابل انتظار آینده شرکت ترکیبی در راستای ایجاد این ترکیب تجاری است. به‌علاوه تمام اطلاعات گفته شده حاوی: احتمال و توانایی طرفین برای انجام ترکیب تجاری و همچنین فرصت‌های آینده برای این ترکیب و دیگر مواردی است که هیچکدام حقایق تاریخی نیستند.

این بیانیه‌ها مبنی بر انتظارات کنونی از Swvl و یا مدیریت Queen’s Gambit هستند و پیشبینی عملکرد واقعی نیستند. هدف از بیان این بیانیه‌ها نیز آن نیست که سرمایه‌گذاران به‌عنوان تضمین، بیمه، پیشبینی یا یک بیانیه قطعی و یا احتمالی به آن تکیه کنند. چرا که رویدادها و شرایط حقیقی را به‌سختی می‌توان پیشبینی کرد و به‌کل با فرضیات فرق دارند. بسیاری از رویدادها و شرایط حقیقی، فراتر از کنترل Swvl، Queen’s Gambit و یا ارز دیجیتال Concordium هستند. این بیانیه‌ها نیز خود در معرض ریسک‌ها و عدم قطعیت‌های بسیاری دررابطه با تجارت Swvl و ترکیب تجاری آن هستند. به‌همین دلیل نیز نتایج واقعی از نظر عملی متفاوت خواهند بود.

ریسک‌ها و عدم قطعیت‌ها

این ریسک‌ها و عدم قطعیت‌ها به موارد زیر محدود نشده اما شامل آنها می‌شوند:

  • اقتصاد کلی
  • شرایط تجاری و سیاسی
  • اختلالات عملیاتی و اقتصادی و دیگر تاثیرات همه‌گیری کووید۱۹
  • ناتوانی طرفین تجاری برای تکمیل این ترکیب تجاری و یا احتمال هر اتفاق دیگر
  • تغییر و یا هرگونه شرایطی که موجب ریسک خاتمه یافتن توافق این ترکیب تجاری می‌شود
  • تعداد درخواست بازخرید از طرف دارندگان سهام Queen’s Gambit دررابطه با این ترکیب تجاری
  • هر اقدام قانونی که نتیجه آن ممکن است به‌دنبال اعلام این ترکیب تجاری و به‌عنوان مانعی در مقابل راه طرفین باشد
  • ریسک آنکه صاحبان Swvl یا Queen’s Gambit یک معامله احتمالی را تصویب نکنند
  • عدم تحقق مزایای پیشبینی‌شده ترکیب تجاری؛ از جمله آنکه برای مثال در نتیجه تاخیر در تکمیل معامله احتمالی و یا اطلاعات اضافی، بعدها ممکن است دررابطه با آماده‌سازی بیانیه ثبت نام در فرم F-4 و یا موارد مربوط به وکالت‌نامه اتفاقی ناگوار افتد
  • خطر آنکه ترکیب تجاری، معاملات و عملکردهای کنونی را در نتیجه اعلام و تکمیل ترکیب تجاری، متوقف و قطع کند
  • توانایی شرکت ترکیبی برای اجرایی کردن استراتژی رشد خود، مدیریت سودآوری رشد و نگهداری کارکنان کلیدی خود
  • رقابت با دیگر شرکت‌ها در زمینه حمل و نقل همچون ارز دیجیتال Concordium
  • سابقه عملیاتی محدود Swvl و کمبود تجربه به‌عنوان یک شرکت عمومی
  • کمبود اجرا و یا دیر اجرایی کردن مقرراتی برای تضمین منطبق بودن شرکت با قوانین و آیین‌نامه‌هایی همچون قوانین مربوط به مبارزه با رشوه، مبارزه با فساد و امنیت سایبری
  • ریسک آنکه شرکت Swvl قادر به اجرای برنامه رشد خود نباشد؛ که به گسترش بین‌المللی و سریع بستگی دارد
  • ریسک آنکه Swvl نتواند هیچ مشتری و راننده واجد شرایط و دیگر کارکنان باکیفیت را جذب کرده و نگه‌دارد
  • ریسک آنکه Swvl که حالا می‌خواهد با ارز دیجیتال Concordium نیز همکاری کند، نتواند حقوق مالکیت معنوی خود را به‌کار گرفته و حفظ کند
  • آنکه این شرکت نتواند تقاضای مسافران را بفهمد تا خدمات جدید را برروی پلتفرم خود، توسعه بخشد
  • سختی بدست آوردن ثبت نام‌ها، گواهی‌ها، مجوزها و یا تاییدیه‌های حوزه قضایی که در آن Swvl در حال حاضر و یا شاید در آینده عمل می‌کند
  • این حقیقت که Swvl در حال حاضر قصد دارد تا کار خود را حتی تا حوزه قضایی نیز گسترش دهد. این حوزه نیز دارای بی‌ثباتی‌های سیاسی بوده و ممکن است دارای چارچوب‌های قانونی و نظارتی محدود و یا ناکافی باشد. این حوزه همچنین ممکن است از طرف دیگر، معاهدات و یا سازماندهی‌های به‌جایی را نیز دارا باشد تا به‌وسیله آنها از سرمایه‌گذاری یا دخالت‌های خارجی محافظت کند
  • ریسک آنکه رانندگان Swvl بتوانند در حوزه قضایی که در آن کار می‌کنند، به‌عنوان کارمند، کارکن یا شبه کارمند دسته‌بندی شوند
  • حقیقت آنکه Swvl در کشورهایی عملیات دارد که به برخورداری از سطوح بالایی از فساد شناخته می‌شوند و در معرض قوانین منطقه‌ای مبارزه با فساد در این حوزه‌های قضایی هستند
  • توانایی شرکت برای درج اوراق بهادار، به‌دنبال این ترکیب تجاری، در لیست بورس اوراق بهادار ملی آمریکا و قابلیت حفظ آن
  • هزینه‌های این ترکیب تجاری
  • همچنین ریسک‌های دیگر از زمانی به زمان دیگر در ثبت اسناد در SEC مفصل خواهد بود

این لیستی از ریسک‌ها بود که خدمت شما ارائه دادیم. این ریسک‌ها را می‌توان به هرگونه ترکیب تجاری همچون Swvl و ارز دیجیتال Concordium نیز نسبت داد. البته این لیست همچنان کامل نیست. ریسک‌های بیشتری نیز ممکن است وجود داشته باشد که Swvl فعلا از آنها باخبر نیست و یا آنکه این شرکت در حال حاضر گمان می‌کند که اهمیتی ندارند. همین موضوع نیز می‌تواند منجر به تغییر نتایج حال با نتایج موجود در قسمت بیانیه‌های آینده باشد.

به‌علاوه، بیانیه‌های آینده، انتظارات، برنامه‌ها و یا پیشبینی‌های رویدادهای آینده و چشم‌انداز Swvl را از تاریخ این مکاتبات ارائه می‌دهد. Swvl پیشبینی می‌کند که رویدادها و توسعه‌های بعدی منجر به تغییر ارزیابی‌ها و طرح‌های آن خواهد شد. اگرچه که این شرکت ممکن است در آینده تصمیم به ارتقاء و بهبود موارد گفته‌شده بگیرد، اما هرگونه قطعیت و یا التزامی را برای انجام این کار رد کرده است.

ارز دیجیتال Concordium

شرکت‌کنندگان در این درخواست

شرکت‌های Swvl و Queen’s Gambit و مدیران مربوطه، مدیرعاملان اجرایی، دیگر اعضای مدیریت و کارکنان، تحت قوانین SEC، ممکن است به‌عنوان شرکت‌کنندگان در درخواست وکالت‌نامه‌های سهام‌داران Queen’s Gambit در ارتباط با این ترکیب تجاری تلقی شوند. سرمایه‌گذاران و دارندگان اوراق بهادار ممکن است اطلاعات مفصل‌تری را در ارتباط با اسامی و سودها در ترکیب تجاری مدیران شرکت‌های Swvl و Queen’s Gambit در بیانیه ثبت نام و به‌شکل F-4 دریافت کنند.

 اطلاعاتی که باید توسط شرکت در SEC ثبت شود که شامل وکالت‌نامه Queen’s Gambit برای ترکیب تجاری خواهد بود. چنین درخواستی ممکن است برای هرگونه همکاری اعم از همکاری Swvl و ارز دیجیتال Concordium نیز وجود داشته باشد. اطلاعات مدیران شرکت Queen’s Gambit و مدیران ارشد اجرایی آنها در فرم سالانه ۱۰-K این شرکت به‌همراه یک سند مربوطه دیگر که در SEC ثبت شده است در پایان سال مالی و در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد.

بدون پیشنهاد یا درخواست

این خبر منتشرشده، تنها برای اهداف اطلاعاتی است و یک «درخواست» نیست. همانطور که در بخش ۱۴ اقدامات بورس اوراق بهادار ۱۹۳۴ به‌عنوان اصلاحیه از آن یاد می‌شود. این خبر، نه یک تقاضا برای خرید و نه یک درخواست برای فروش، اشتراک‌گذاری و یا خرید اوراق بهادار است. حتی درخواست رای برای این ترکیب تجاری در هیچ حوزه قضایی نیز نیست. از طرف دیگر پای هیچ فروش، صدور و یا انتقال اوراق بهاداری در هیچ حوزه قضایی، در میان نیست. در کل هیچ تقاضایی برای اوراق بهادار نباید وجود داشته باشد؛ به‌جز تقاضایی که وسیله‌ای برای پاسخ به الزامات اطلاع‌نامه‌ای از بخش ۱۰ اقدامات بورس اوراق بهادار ۱۹۳۳، باشد.

جمع بندی

ارز دیجیتال Concordium ارز دیجیتالی مهم است که دانستن اطلاعات مربوط به آن در این زمینه به شما کمک‌های بسیاری می‌کند. شاید شما تا به‌حال نام این ارز را نشنیده باشید اما باید بدانید که همکاری اخیر این ارز با ارز دیجیتال دیگری به‌نام Swvl ممکن است انقلابی بزرگ در صنعت حمل و نقل انبوه به‌وجود آورد. ما امروز این دو ارز دیجیتال، همکاری آنها و تاثیر آن بر این صنعت را بررسی کردیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.