رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

محصولات NFT محور بیشتر از قبل مورد توجه فیسبوک قرار می‌گیرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

محصولات NFT محور و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. همانطور که در مقالات قبلی نیز به آن اشاره کردیم، توکن غیر قابل معاوضه یا همان NFTها نسبت به گذشته با رشد و موفقیت بسیار زیادی همراه بوده‌اند. دنیای ارزهای دیجیتال هر روزه در حال رشد و پیشرفت است. همین عامل باعث شده تا صنایع و جوامع مختلف نیز نسبت به استفاده از آن علاقه نشان دهند. جدیدترین مورد آن پلتفرم بزرگ و بین المللی فیسبوک است.

محصولات NFT محور

ممکن است محصولات NFT محور توسط فیسبوک تولید و روانه بازار شود

بر اساس گفته‌هایی که از طریق مقامات فیسبوک در فضای مجازی منتشر شده است، این پلتفرم پرطرفدار قرار است از محصولات و یا سرویس‌هایی که مرتبط با توکن‌های غیرقابل تعویض هستند، به طور گسترده استفاده کند. این عامل باعث می‌شود تا صنعت ارزهای دیجیتال نیز در پلتفرمی بزرگی مانند فیسبوک و یا سایر زیرشاخه‌های آن مورد استفاده قرار بگیرد.

«دیوید مارکوس» مدیر Facebook Financial و بخش کیف پول Novi در زمینه ارزهای دیجیتال در روز سه شنبه خبر از تحقیق و بررسی فیسبوک در زمینه توکن‌های غیر قابل معاوضه است. او نسبت به این تحقیقات خوش‌بین بوده و بر این باور است که احتمال تولید محصولات و یا سرویس‌های مختلف بر پایه توکن‌های غیر قابل معاوضه وجود دارد. این عامل باعث می‌شود تا فیسبوک بیشتر از پیش برای کاربران در استفاده به یک گزینه کاربردی و اول تبدیل شود. با این حال «مارکوس» نسبت به کارایی استفاده از بیت کوین برای انجام تراکنش‌ها در این پلتفرم دو به شک است.  وی در یک مصاحبه ویدیویی بلومرنگ احتمال چنین توسعه‌هایی را در آینده‌ای نه چندان دور در فیسبوک داد. او گفت:

“نسبت به استفاده از این چنین دستاوردها مشتاق بوده و راه‌های مختلفی را برای این منظور مورد بررسی قرار خواهیم داد. دلیل این موضوع نیز این است که امکان استفاده و کارایی این قبیل سرویس‌ها در پلتفرم فیسبوک وجود دارد.”

وجود کیف پول مناسب نیازمند وجود توکن‌های NFT نیز هست

«مارکوس» یکی از اعضای مهم و کاربردی در پلتفرم فیسبوک است که در زمینه ایجاد و استفاده از محصولات NFT محور در فیسبوک تلاش‌های بسیار زیادی می‌کند. همین عامل باعث می‌شود تا انتظارات در زمینه افزایش کارایی سیستم‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند. او گفت:

“اگر کیف پول مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال ماند Novi دارید، بهترین گزینه این است که راهکارهای مناسبی فراهم کرد تا کاربران بتوانند از NFT برای انجام تراکنش‌های خود و یا انجام فرایند خود استفاده کنند.”

البته بهتر است به این موضوع توجه کنیم که مارکوس هیچگونه توضیح دقیقی درباره زمان استفاده و به کارگیری محصولات توکن NFT محور در فیسبوک نداده است. بر اساس صحبت‌های وی همچنان فرصت‌های لازم برای بررسی و رشد این قبیل سرویس‌ها در پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک وجود دارد.

«مارکوس» در ادامه صحبت‌های خود خبر از آماده بودن کیف پول دیجیتال فیسبوک یعنی Novi داد. این کمپانی در حال منتظر راه اندازی سیستم خود به همراه استیبل کوین خود با نام Diem است.

محصولات NFT محور

جمع بندی

محصولات NFT محور و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که قرار است به زودی در پلتفرم بزرگی مانند فیسبوک مورد استفاده قرار بگیرد. به نظر شما این محصولات می‌توانند در افزایش بهره وری و کارایی سیستم ارزهای دیجیتال مناسب باشند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.