رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اتریوم چطور کار می‌کند؟ – توضیح ساده روش کار سیستم اتریوم

3

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید، اصلا اتریوم چطور کار می‌کند؟ ارز دیجیتال اتریوم، کاملا وابسته به پلتفرم اتریوم است، که باعث تولد آن شد و توکن بومی این سیستم محسوب می شود. در واقع هدف اصلی از ساخت اتریوم،‌ استفاده از آن درون پلتفرم اتریوم بوده است.

اگر شما هم در مورد روش کار این پلتفرم کنجکاو هستید، یک ابرکامپیوتر را تصور کنید که از شبکه‌ای از کامپیوتر‌های خانگی ساخته شده است. این کامپیوتر ها به فعالیت‌های روزانه شبکه نیرو می‌بخشند. این شبکه از تکنولوژی بلاک چین، که برای بیت کوین هم استفاده شده است، استفاده می‌کند. اما پلتفرم اتریوم تنها برای مدیریت پرداخت‌ها ساخته نشده است. در واقع، یکی از اهداف اصلی پلتفرم اتریوم ساخت بستری برای تولید اپلیکیشن‌هایی به نام قرارداد‌های هوشمند است که تحت کنترل واسطه‌ها و اشخاص ثالث نبوده و نسبت به کلاهبرداری و سانسور شدن نیز مقاوم هستند.

اتریوم چطور کار می‌کند؟

اتریوم چطور کار می‌کند

اما اتریوم چطور کار می‌کند؟ ارز دیجیتال اتریوم از اتر استفاده می‌کند که یک وسیله پرداخت برای منابع محاسباتی است که کاربران شبکه برای اجرای اپلیکیشن‌های خود در شبکه اتریوم به آن‌ها نیاز دارند. برنامه نویسان از آن برای ساخت اپلیکیشن‌ها و قراردادهای هوشمند خود استفاده می‌کنند. اما آیا اتریوم در زندگی روزانه و برای خرید کالا و خدمات هم کاربردی دارد؟ پاسخ این سوال ساده است، بله، البته تا زمانی که تاجران اتریوم را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند می‌توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

کاربرد‌های اتریوم

حالا به بخش مهم داستان می‌رسیم، چطور باید از اتریوم استفاده کنیم؟ درست مانند دیگر ارزهای دیجیتال، می‌توانید اتریوم را استخراج کنید، آن را در کیف پول خود ذخیره کنید و‌ یا برای به دست آوردن سود آن را در صرافی‌ها معامله کنید. اگر نمی‌خواهید از اتریوم برای اجرای اپلیکیشن‌ها در شبکه‌ یا خرید اجناس استفاده کنید، بهترین کاری که می‌توانید با آن بکنید خرید و فروش آن در صرافی‌ها برای کسب سود از نوسانات قیمت است.

بیشتر بخوانید

3 Comments
  1. […] پروتکل به عنوان طرحی برای معرفی AMM ها در اتریوم به مخاطبان گسترده­تر ارائه شد. خالق پلت­فرم آن، هایدن […]

  2. […] می‌توانید نتایج جستجوی اختصاصی بلاک چین را برای Litecoin، Ethereum، Binance و تقریباً هر بلاک چین بومی پیدا […]

  3. […] هوشمند عمل کند. در مورد Chainlink ، اوراکل­ ها به شبکه اتریوم متصل […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.