رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال ییلد اپ شریک تجاری تیم وستهام یونایتد می‌شود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال ییلد اپ از ارزهای دیجیتال پربحث اخیر است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و شما را با این ارز دیجیتال برتر آشنا کنیم. مدت زیادی است که ارزهای دیجیتال با اهداف بسیاری اعم از تبلیغ نام و امکانات خود، با باشگاه‌های فوتبال به شراکت می‌پردازند. حالا نیز ارز دیجیتال شناخته‌شده ییلد اپ، شریک رسمی باشگاه فوتبال لیگ برتر وستهام یونایتد شده است. با ما همراه باشید تا این خبر جنجالی اخیر را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال ییلد اپ

ارز دیجیتال ییلد اپ

پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال پیشروی ییلد اپ، تنها هفت ماه پس از راه‌اندازی عمومی خود، حالا از یکی از باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر، حمایت مالی می‌کند. ییلد اپ (YIELD App) یک شرکت فین تک است. این شرکت حالا هیجان‌زده است از آنکه خبر جدید خود را اعلام کند. ییلد اپ حالا به شریک مدیریت دارایی دیجیتال رسمی باشگاه فوتبال لیگ برتر وستهام یونایتد، تبدیل شده است. این شراکت هیجان‌انگیز تنها هفت ماه پس از راه‌اندازی عمومی ییلد اپ در فوریه ۲۰۲۱ اتفاق افتاد. این نشان‌دهنده توجه رو به افزایش دارایی‌های دیجیتالی به مخاطبان جریان اصلی در سرتاسر جهان است.

ییلد اپ، کاربران را قادر می‌سازد تا در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و سودی سالانه به‌میزان ۲۰.۵ درصد را تنها با فشردن یک دکمه، بدست آورند. ییلد اپ همچنین وضع موجود سیستم سرمایه‌گذاری مرسوم را به چالش می‌کشد. این اپ، رشد قابل توجهی را از زمان راه‌اندازی عمومی خود مشاهده کرده است. چرا که ارز دیجیتال ییلد اپ تا به امروز از ۶۰,۰۰۰ کاربر و میزان چشمگیر ۴۰۰ میلیون دلار دارایی مدیریت‌شده، برخوردار است. کاربران ییلد اپ حالا در زمان مسابقات مکرر در طول فصل، می‌توانند از فرصت تجربه مهمان‌نوازی تیم وستهام یونایتد بهره ببرند.

ییلد اپ و شراکت آن با تیم فوتبال برتر

«جاستین رایت» مدیر ارشد عملیات در ییلد اپ، درباره این شراکت می‌گوید:

«ما از همکاری با تیم وستهام یونایتد، بسیار خوشحال هستیم. استراتژی جامعه محور فوق‌العاده این باشگاه فوتبال و همچنین چشم‌انداز بلندمدت آن برای موفقیت، با اهداف ما هم‌راستاست. ما مشتاق توسعه بخشیدن به رابطه طولانی مدت با این باشگاه و تمام طرفداران آن در سرتاسر جهان هستیم.»

«ناتان تامپسون» مدیر تجاری وستهام یونایتد نیز گفته است:

«امروز ما ملحق‌شدن ییلد اپ را به خانواده وستهام یونایتد، خوش‌آمد می‌گوییم. ما معتقدیم که ییلد اپ به طرفداران رو به رشد ما، آموزش و دسترسی به برخی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد. رابطه ما با این پلتفرم، طرفداران ما را قادر می‌سازد تا از این فرصت‌ها صرف‌نظر از دانش فنی یا مالی آن‌ها، بهره ببرند.»

برای جزئیات بیشتر در رابطه با این همکاری می‌توانید به وبلاگ ییلد اپ با آدرس https://www.yield.app/blog و یا نشانی @YIELDApp در توییتر، فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام، مراجعه کنید.

درباره ارز دیجیتال ییلد اپ

ییلد اپ معتقد است که هر کسی باید به بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری دسترسی داشته باشد. مأموریت ییلد اپ آن است که پتانسیل کامل دارایی‌های دیجیتال را آزاد، آن‌ها را با پرارزش‌ترین فرصت‌های موجود در سراسر بازارهای مالی ترکیب و این امکانات را در سراسر جهان قابل دسترس کند. برای بدست آوردن این نیز شرکت ییلد اپ، پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال مبتکرانه‌ای را به شما ارائه می‌دهد که از راحت‌ترین راه موجود، بین امور مالی غیرمتمرکز و سنتی، ارتباط برقرار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به سایت https://www.yield.app/ مراجعه کنید.

درباره وستهام یونایتد

وستهام یونایتد، یک باشگاه فوتبال لیگ برتر مستقر در لندن، انگلستان است. این باشگاه در سال ۱۸۹۵ تأسیس شد. این باشگاه در اصل «Thames Ironworks» نام داشت و در سال ۱۹۰۰ به وستهام یونایتد تغییر نام داد. این باشگاه همچنین سه بار برنده جام حذفی شد؛ یکبار در سال ۱۹۶۴، یکبار در سال ۱۹۷۵ و یکبار در سال ۱۹۸۰. در حال حاضر نیز وستهام یونایتد، مشغول بازی‌های خانگی خود در استادیوم لندن است.

ارز دیجیتال ییلد اپ

جمع بندی

ارز دیجیتال ییلد اپ از ارزهای دیجیتال خبرساز اخیر بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با جدیدترین اخبار در رابطه با آن آشنا نمودیم. ییلد اپ درحقیقت از پلتفرم‌های برتر ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم قصد دارد تا برترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد را به همه افراد در سرتاسر جهان، ارائه دهد. شرکت ییلد اپ، پلتفرم مدیریت دارایی‌های دیجیتال برتری را به شما ارائه داده و از این طریق سودهای بسیاری را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد. حالا این پلتفرم مدیریت دارایی برتر، با باشگاه فوتبال وستهام یونایتد آغاز به همکاری کرده است تا بتواند در دسترس افراد بسیار بیشتری قرار گیرد. ما امروز این پلتفرم را با جزئیات کامل بررسی کردیم.

کلمه کلیدی: ارز دیجیتال ییلد اپ

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/09/29/yield-app-named-official-partner-of-premier-league-football-club-west-ham-united/

Leave A Reply

Your email address will not be published.