رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال شیبا اینو یکی از پرمعامله‌ترین ارزهای دیجیتال

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال شیبا اینو نیز یکی دیگر ارزهای دیجیتال با عملکرد فوق‌العاده اخیر است که در مقاله امروز قصد داریم به آن بپردازیم. این ارز دیجیتال اخیرا به یکی از پنج ارزی تبدیل شده است که به میزان بسیاری، معامله شده‌اند. توکن این ارز دیجیتال نیز جامعه ارزهای دیجیتال را شگفت‌زده کرده است. چرا که این ارز توانست در عرض ۲۴ ساعت، تا بیش از ۷۰% افزایش یابد. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال موفق و عملکرد اخیر آن را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو

شیبا اینو (Shiba Inu) با توکن شیب (SHIB) توانسته است اخیرا جامعه ارزهای دیجیتال را شگفت‌زده کند. چرا که این ارز دیجیتال برتر، تنها در عرض یک روز بیش از ۷۰% افزایش یافته است. توکن SHIB در اصل به‌عنوان نوعی دوج کوین (Dogecoin) به‌وجود آمد. حالا این ارز دیجیتال توانسته است عملکرد بهتری از دوج کوین نیز داشته باشد؛ چرا که دوج کوین در ۲۴ ساعت اخیر، فقط ۱۰% افزایش داشته است. ارز شیبا اینو، یک افزایش چشمگیر را در حجم معاملات روزانه نیز تجربه کرده است. حجم معاملاتی ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال در CoinMarketCap تا ۵.۹ میلیارد دلار افزایش یافته است که افزایشی چشمگیر به‌حساب می‌آید و نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است.

ارز دیجیتال شیبا اینو به‌دلیل این عملکرد موفقیت‌آمیز، حالا از نظر تعداد دفعات معامله و حجم معاملاتی در عرض ۲۴ ساعت، به پنجمین ارز تبدیل شده است. به‌همین ترتیب نیز تنها پس از تتر (Tether)، بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum) و دلار آمریکای بایننس (BUSD) قرار می‌گیرد. معامله ارز دیجیتال شیبا و توکن آن Shib، در اواسط ماه سپتامبر و در صرافی کوین بیس (Coinbase) آغاز شد. البته با وجود افزایش قیمتی اخیر، قیمت این ارز دیجیتال همچنان از رکورد قیمتی خود در ۱۰ام ماه می که ۰.۰۰۰۳۷۹۱ دلار بود، ۶۴% کمتر است.

ارز دیجیتال شیبا اینو

جمع بندی

ارز دیجیتال شیبا اینو از ارزهای دیجیتال اخیر با عملکرد فوق‌العاده است که در مقاله امروز به آن و عملکرد موفقیت‌آمیز آن، پرداختیم. این ارز دیجیتال توانسته است افزایشی بی‌نظیر را در حجم معاملاتی خود و تنها در عرض ۲۴ ساعت، تجربه کند. به‌همین ترتیب نیز این ارز دیجیتال به پنجمین ارز با بیشترین حجم معاملاتی تنها در ۲۴ ساعت، تبدیل شده است که نظرهای بسیاری را به آن جلب کرده است. ما در مقاله امروز به عملکرد اخیر این ارز برتر پرداختیم و مهم‌ترین نکات در رابطه با آن را با شما در میان گذاشتیم. نظر شما در رابطه با ارز دیجیتال شیبا چیست؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/05/shiba-inu-is-now-fifth-most-traded-crypto-as-shib-stunned-cryptocurrency-community-by-rising-more-than-70-in-24-hours/

Leave A Reply

Your email address will not be published.