رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بیت کوین در ال سالوادور حتی در شرکت‌های هواپیمایی پذیرفته می‌شود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بیت کوین در ال سالوادور از اخبار مورد توجه اخیر است که قصد داریم در مقاله امروز آن را بررسی کنیم. «نایب بوکله» رئیس جمهور کشور ال سالوادور، از طرفداران طولانی‌مدت ارز دیجیتال بیت کوین است. این رئیس جمهور، به علاقه خود به بیت کوین و همچنین ابتکار عملی که دارد، معروف است. حالا وی نیز باز هم سرتیتر خبرهاست. «بوکله» اخیرا اعلام کرده است که حالا شرکت هواپیمایی وولاریس این کشور نیز ارز دیجیتال بیت کوین را می‌پذیرد. اگر شما هم مشتاق هستید تا جزئیات بیشتری را درباره این خبر بدانید، با ما همراه باشید.

بیت کوین در ال سالوادور

بیت کوین در ال سالوادور

رئیس جمهور ال سالوادور «نایب بوکله» اعلام کرده است که شرکت هواپیمایی محلی ال سالوادور به نام وولاریس (Volaris)، حالا ارز دیجیتال بیت کوین را نیز به‌عنوان روش پرداختی برای خرید بلیت، می‌پذیرد.

شرکت هواپیمایی وولاریس ال سالوادور در پی مقبولیت گسترده این ارز دیجیتال در این کشور، دست به اقدام جالبی زده است. این شرکت هواپیمایی، یک شرکت فرعی از خط هوایی کم‌هزینه وولاریس مکزیک است. حالا همین شرکت، ارز دیجیتال بیت کوین را به‌عنوان روش پرداختی خود می‌پذیرد. این بدان معناست که صاحبان ارز دیجیتال بیت کوین، می‌توانند به‌راحتی با استفاده از بیت کوین، بلیت هواپیمای خود را خریداری کنند.

خبر پذیرش بیت کوین در ال سالوادور و فرودگاه‌های آن نیز از سوی خود رئیس جمهور کشور ال سالوادور «نایب بوکله» در توییتر پست شد. همچنین این خبر دقیقا یک ماه پس از آن منتشر شد که مقامات ال سالوادور، اجازه عملیات در این کشور را برای این شرکت فرعی از شرکت‌های هوایی وولاریس، صادر کردند.

این رئیس جمهور بیت کوین‌دوست، توییت کرد:

«حالا ما خط هوایی سالوادوری با بلیت‌های ارزانی را داریم که بیت کوین را نیز می‌پذیرد.»

«بوکله» همچنین در رویداد اخیر وولاریس تأکید کرد که اگر اهالی آنجا با استفاده از بیت کوین پرداخت‌های خود را انجام دهند و از کیف پول چیوو (Chivo wallet) نیز استفاده کنند، به دولت اجازه می‌دهند تا تعداد پروازها را افزایش دهد.

دولت «بوکله» شهروندان را تشویق می‌کند تا از بیت کوین برای پرداخت‌های خود استفاده کنند. او همچنین به کاربران کیف پول چیوو، تخفیفی بر روی هزینه‌های سوخت آن‌ها، پیشنهاد می‌دهد.

به ‌علاوه، این کشور پیش از این نیز مجددا ۴ میلیون سود بیت کوین به‌دست نیامده را برای تأمین بودجه پروژه‌های زیرساختی، سرمایه‌گذاری کرده است.

در اوایل ماه نوامبر، فرودگاه بین‌المللی مایکتیا (Maiketia) در ونزوئلا که به نام «سیمون بولیوار» نام‌گذاری شده است، شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال بیت کوین و دش (DASH) کرده است. به ‌علاوه این فرودگاه ارز دیجیتال ملی خود با نام پترو (Petro) را هم برای خرید بلیت هواپیما می‌پذیرد.

بیت کوین در ال سالوادور

جمع‌بندی

بیت کوین در ال سالوادور از مهم‌ترین اخبار اخیر ارزهای دیجیتال است که ما در مقاله امروز آن را بررسی کردیم. کشور ال سالوادور که از جنجالی‌ترین کشورها در این زمینه به‌حساب می‌آید، حالا یکبار دیگر سرتیتر خبرها شد. چراکه حالا یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور به نام وولاریس، شروع به پذیرش بیت کوین کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین در ال سالوادور، بلیت هواپیما خریداری کنند. امروز این ارز دیجیتال و امکان خرید بلیت هواپیما با آن در ال سالوادور را بررسی کردیم.

منبع: /https://thecryptobasic.com/2021/10/20/president-nayyib-bukele-said-el-salvador-airline-volaris-now-accept-bitcoin/

Leave A Reply

Your email address will not be published.