رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اسکریپت شبیه سازی شده و کاربرد آن در دنیای ارزهای دیجیتال

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اسکریپت شبیه سازی شده از موضوعات کاربردی است که قصد داریم امروز کاربرد آن را در دنیای ارز دیجیتال، بررسی کنیم. ما قصد داریم در مقاله امروز به این سوال مهم پاسخ دهیم که آیا استارتاپ‌های مربوط به ارزهای دیجیتال، باید از این اپلیکیشن و وب استفاده کنند یا خیر؟ با ما همراه باشید.

اسکریپت شبیه سازی شده

اسکریپت شبیه سازی شده

عصر ارزهای دیجیتال، توانسته است نظرات بسیاری از افراد را به خود جلب کند. عده‌ای از آنان، مشتاق به سرمایه‌گذاری در کوین‌های ارز دیجیتال هستند و یا تمایل دارند که آن‌ها را نگه دارند. اما در این بین، برخی از علاقه‌مندان هستند که تمایل دارند به کسب‌وکارهای مربوط به ارزهای دیجیتال ملحق شده و چنین کسب‌وکارهایی را خود آن‌ها راه بیندازند. در این مقاله درباره آن صحبت خواهیم کرد که چرا استارتاپ‌ها وقتی بخواهند تجارتی مربوط به ارزهای دیجیتال را آغاز کنند، باید به سراغ اپلیکیشن و وب اسکریپت شبیه‌سازی‌شده بروند

بیشتر مردم فکر می‌کنند که ساختن یک اپلیکیشن یا وبسایت از پایه، موجب می‌شود که آن‌ها کنترل بیشتری بر روی توسعه پلتفرم‌های خود داشته باشند. در حالیکه حقیقت آن است که بیشتر این افراد به‌ دنبال ساختن اپلیکیشن‌ها و وب‌هایی با عملکردی هستند که همین حالا نیز وجود دارد و نیازی به دوباره نوشتن برنامه آن‌ها نیست. حالا می‌رسیم به این سوال مهم که شبیه‌سازی چطور می‌تواند به استارتاپ‌ها کمک کند؟ پیش از آنکه به مزایای شبیه‌سازی برسیم، بگذارید اسکریپت شبیه سازی شده را خدمت شما توضیح دهیم.

Clone Script چیست؟

شبیه‌سازی اسکریپت (script cloning)، کلمه‌ای قوی در توسعه اپلیکیشن‌ها و یا وبسایت‌هاست. با وجود این، بیشتر استارتاپ‌ها هنوز این مفهوم، مزایا و حقایق آن را نمی‌دانند. بیشتر آن‌ها باور دارند که اسکریپت شبیه‌سازی‌شده، نسخه کپی دقیق اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های موجود است. اما این حقیقت ندارد. این اسکریپت، کاملا متفاوت است. اما دلیلی که به آن اسکریپت شبیه‌سازی‌شده می‌گویند آن است این نوع اسکریپت، تمام امکانات و عملکردهای عمده‌ای را داراست که هم‌اکنون نیز در اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها موجود است.

مزایای اسکریپت شبیه سازی شده چیست؟

بیشتر عوامل اصلی اسکریپت شبیه‌سازی‌شده، کاهش زمان و هزینه، روند برنامه‌ریزی و یک رقابت بسیار مهم است. در این قسمت به بررسی هرکدام از عوامل به‌صورت خلاصه می‌پردازیم.

کاهش قیمت

توسعه یک وبسایت از صفر، به هزینه‌های بهبود بسیاری نیاز دارد. اسکریپت، نه‌تنها یک گزینه است که به شما اجازه می‌دهد که یک وبسایت را به‌سرعت بسازید بلکه باعث کمتر شدن هزینه‌های شما نیز می‌شود. پس با اسکریپت شبیه سازی شده می‌توانید هزینه‌های خود را به مقدار زیادی، کاهش دهید. این نیز بدان دلیل است که این اسکریپت به تمام ایده یا مفهوم و همچنین برخی عملکرد‌های وبسایت‌های موجود و محبوب، نیاز دارد. بدین ترتیب، منابع و بودجه بسیاری را می‌توان برای استفاده‌های آینده ذخیره کرد.

کاهش زمان

زمانی که یک کسب‌وکار را آغاز کنید، پس از آنکه ایده و یا مفهوم تجاری خود را تعیین کردید، سپس می‌خواهید که هرچه سریع‌تر وارد بازار شوید. چنین هدفی را می‌توان با استفاده از اسکریپت شبیه‌سازی به‌راحتی به‌دست آورد. این نوع اسکریپت به‌علاوه زمان کلی توسعه را نیز بسیار کوتاه می‌کند. در غیر این صورت، چرخه کلی توسعه، ماه‌ها یا سال‌ها طول می‌کشد. بدین صورت، با شبیه‌سازی وبسایت یا اپلیکیشن، شما می‌توانید تمام زمان ساخت وبسایت را ذخیره کنید.

روند برنامه‌ریزی

شما قصد دارید وبسایت یا اپلیکیشنی را برگرفته از وبسایت‌های ساخته‌شده و محبوب موجود در بازار بسازید. چرا که بیشتر مردم باور دارند از آنجایی که آن‌ها موفق شده‌اند پس خودشان هم می‌تواند.. پس اگر برنامه‌ای را از پایه توسعه بخشید، ۱۰۰% احتمال آن وجود دارد که یا شما یا تیم توسعه شما، چیز مهمی را از دست داده باشید. اینجاست که اسکریپت شبیه سازی شده به کمک شما می‌آید.

رقابت

رقابت خشن با مقاومت بسیار بالایی نیز در این بازار وجود دارد که به یک مانع برای شرکت‌های استارتاپ مختلف، تبدیل می‌شود. با استفاده از اسکریپت‌های شبیه‌سازی، شما می‌توانید به‌راحتی تجارت خود را رشد داده و از مزایای رقابتی بهره‌مند شوید.

اسکریپت شبیه سازی شده

چرا استارتاپ‌های ارز دیجیتال باید از اسکریپت شبیه‌سازی استفاده کنند؟

همان طور که شاهد هستیم، کسب‌وکارهای مربوط به ارزهای دیجیتال، حرکات قیمتی و بازاری خوبی به‌دست آورده‌اند. این کسب‌وکارها درحال جذب افراد بیشتر و بیشتری به این زمینه هستند. تمام استارتاپ‌ها می‌خواهند کاری شبیه به دیگران را انجام دهند. بسیاری از افراد در میان آن‌ها، مقادیر هنگفت پول و زمان را برای توسعه امکانات و عملکردهای یکسان، از دست می‌دهند.

اما خبر خوب آنکه آن‌ها دیگر می‌توانند به‌راحتی وقت و پول خود را با استفاده‌های از اسکریپت‌های شبیه‌سازی، حفظ کنند و درعین حال نیز می‌توانند به کار خود ادامه دهند. کسب‌وکارهای مربوط به ارزهای دیجیتال می‌توانند در مجموعه‌های کوچک‌تر همچون صرافی‌های ارز دیجیتال، پلتفرم‌های معاملاتی، درگاه‌های پرداخت، کیف پول‌های ارز دیجیتال و یکی از جدیدترین کسب‌وکارها در این مجموعه که بازار NFTهاست، به عمل بپردازند و بدین ترتیب، وقت و هزینه کمتری نیز صرف کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/06/11/should-crypto-related-start-ups-opt-for-clone-script-web-app/

Leave A Reply

Your email address will not be published.