رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۰

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۰، ارزهایی هستند که در مقاله امروز به شما معرفی می‌کنیم. هر ساله، این سوال پیش می‌آید که چه کوین‌هایی می‌توانند برجسته‌ترین پتانسیل را به شما ارائه دهند و بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، کدام ارزها هستند؟ در این مقاله، ما راهنمایی کامل را در رابطه با بهترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۰ برای سرمایه‌گذاری، به شما ارائه می‌دهیم

بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری

بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری

اول از همه، باید بگوییم که اطلاعات ارائه‌شده در این مقاله را نمی‌توان به‌عنوان مشاوره سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. ما فقط افکار خود را در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین خوانندگان عزیز را تشویق می‌کنیم که افکار خود را درباره محتوای ارائه‌شده در این وبسایت، داشته باشند و همچنین تحقیقات خود را انجام دهند.

ما تلاش کرده‌ایم که تمام عوامل حیاتی که می‌تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت یک ارز دیجیتال بگذارد را برای انتخاب برترین ارزهای ۲۰۲۰ برای سرمایه‌گذاری، در نظر بگیریم. از نظر ما، این عوامل عبارتند از پذیرش، تقاضا و قیمت. از نقطه نظر ما، بحرانی‌ترین مسئله نیز پذیرش ارز است.

قیمت نیز در صورتی که پروژه بتواند موارد استفاده متعددی را از طریق همکاری‌های جدید به وجود آورد، به احتمال زیاد افزایش می‌یابد. بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری لیست مقاله امروز ما هم از قیمت‌های روبه‌رشدی برخوردار هستند.

از آنجایی که کوین‌های ارزان‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، پس قیمت در حقیقت نقش مهمی را برای بسیاری از سرمایه‌گذاران خصوصی، ایفا می‌کند. به‌خصوص، سرمایه‌گذاران تازه‌وارد با مقادیر کوچک‌تر کار خود را آغاز می‌کنند و بیشتر کوین‌های به‌اصطلاح «پنی» را ترجیح می‌دهند. ما کوین‌های زیر را به‌عنوان بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری خود در سال ۲۰۲۰ انتخاب کرده‌ایم.

ارز دیجیتال بیت کوین

ما ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) را در صدر فهرست خود قرار می‌دهیم چراکه این ارز دیجیتال، پتانسیل رشد باورنکردنی در سال ۲۰۲۰ دارد. بیت کوین از نظر فنی و مالی، محبوب‌ترین و پرکاربردترین ارز دیجیتال در بازار است.

بازار کنونی درحال حاضر قیمت بیت کوین را به‌عنوان فرصت خرید پرسودی می‌بیند. اگر شما نیز قصد دارید تا ارز دیجیتال جالبی را به پورتفولیوی خود اضافه کنید، ارز دیجیتال بیت کوین بهترین انتخاب است. شما می‌توانید این ارز دیجیتال را از پلتفرم‌های ارز دیجیتال محبوب همچون کوین بیس (Coinbase) و بایننس (Binance) خریداری کنید.

ارز دیجیتال اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم (Ethereum) با قیمت کنونی ۲۲۸ دلار، به‌عنوان دومین ارز بزرگ از نظر سهام بازار بوده و یکی از قوی‌ترین ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال از بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود. اتریوم، پایه‌ای بسیار قوی دارد چراکه بیش از ۳۵۰۰ اپلیکیشن دیفای (Dapps) در حال ساخت بر روی ETH بوده و تعداد این اپلیکیشن‌ها هر روز در حال افزایش است.

ارز دیجیتال اتریوم نیز با سالی درخشان روبه‌رو است. این ارز به‌زودی وارد فاز «Serenity» یا همان اتریوم ۲.۰ خواهد شد. حتی اگر نقشه راه این ارز دیجیتال دیگر به‌روزرسانی نشود و حتی اگر هارد فورک استانبول (Istanbul Hard Fork) و بیکن چین (Beacon Chain) یا همان Serenity فاز ۰ به هر دلیلی تأخیر داشته باشد، باز هم به‌طور کلی ارز بسیار خوبی است.

راه‌اندازی اتریوم ۲.۰ نیز یک عامل قوی برای قیمت ارز دیجیتال اتریوم خواهد بود. اتریوم پیش‌تر در سال ۲۰۱۹ نیز نشان داده بود که همچنان پلتفرم قرارداد هوشمند شماره ۱ است. با وجود متحدان شرکت اتریوم (Ethereum Enterprise Alliance) می‌توان گفت که شرکا و همچنین شرکت‌های جهانی پرقدرت متعددی پشت این پروژه هستند.

برای مثال، شرکت مایکروسافت در اوایل دسامبر ۲۰۱۹، یک برنامه پاداش مبنی بر توکن را برای پلتفرم آزور مایکروسافت (Microsoft Azure) بر روی بلاک چین اتریوم ساخت. طبق گزارش خبرگزاری فوربس درباره این ارز از بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری ، شرکت Ernst & Young، یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات حرفه‌ای، در حال سرمایه‌گذاری در توسعه ابزارهای محافظت اطلاعاتی برای اکوسیستم اتریوم است.

پروژه Nightfall نیز آن‌طور که فوربس می‌نویسد «نمونه خوبی از آن است که چطور یک روز همه شرکت‌ها از این شبکه اصلی عمومی برای معاملات خود با راحتی حفاظت از داده کافی، استفاده خواهند کرد.»

امورمالی غیرمتمرکز (Defi) نیز موضوعی است که ما پیش‌تر در سال ۲۰۱۹ به آن مسلط شدیم و می‌تواند در سال ۲۰۲۰ حتی برجسته‌تر هم بشود. همان طور که ConsenSys اخیرا در یک گزارش به این نتیجه رسید، دیفای کاملا پتانسیل آن را دارد که تا صنایع میلیارد دلاری نیز گسترش یابد. بدین ترتیب، استدلال‌های متعددی وجود دارد که می‌گویند سال ۲۰۲۰ برای قیمت اتریوم از سال ۲۰۱۹، بهتر است.

ارز دیجیتال وی چین

ارز دیجیتال وی چین (VeChain) نیز در دو ماه اخیر، تمایلاتی را برانگیخته است. این پروژه سنگاپوری برای مدت زمان طولانی تحت نظر سرمایه‌گذاران بسیاری به اوج رسید. اگرچه در ماه‌های اخیر، این پروژه توجه روبه‌رشدی را دریافت که بی‌دلیل هم نبود.

از زمان راه‌اندازی شبکه اصلی بلاک چین وی چین تور (VeChain Thor)، این تیم قادر بوده است تا تعدادی از همکاری‌های شناخته‌شده و بسیار خوبی را به راه بیاندازد که هیچ‌یک از دیگر ارزهای دیجیتال بازار، نتوانستند. همین موضوع وی چین را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

موارد استفاده از بلاک چین وی چین تور بر انتقالات تجاری دیجیتال در صنایع بسیاری همچون فشن، شراب، خودرو، امنیت غذا، کاهش انتشار گاز دی‌اکسیدکربن و کشاورزی، تمرکز می‌کند. شرکای این ارز دیجیتال شامل گروه‌های جهانی همچون: گروه DNV GL Group، شرکت شناخته‌شده PriceWaterhouseCoopers (PwC)، مرکز مشاوره تحقیقات ملی از چین (NRCC)، DB Schenker، Kuehne & Nagel، گروه BMW و همچنین رنو (Renault) می‌شود.

اخیرا، ارز دیجیتال وی چین با اتحادیه صنعت چای آنهویی، وارد شراکت شد. حالا تا ۶۷۰ شرکت چینی از صنعت چای می‌توانند از بلاک چین وی چین تور استفاده کنند. چرا باید پیشرفت بزرگی در سال ۲۰۲۰ برای این ارز پیش بیاید؟ «شی جین پینگ» رئیس دولت چین در اکتبر ۲۰۱۹ درباره ارزهای دیجیتال سخنرانی داشت که در آن، آغاز گسترده بلاک چینی را اعلام کرد.

همان طور که مؤسسه وی چین در یک پست بلاگ نیز برجسته ساخت، تمرکز آن‌ها در ساخت ارزش از طریق بلاک چین است. از آنجایی که این نیز در انتشار آن‌ها بیان شد، می‌توان گفت که وی چین با چنین استاندارد مهمی مطابقت دارد.

همکاری بین وی چین و اتحادیه صنعت چای آنهویی هم دقیقا با هدف دولت برای افزایش رقابت‌پذیری تمام شرکت‌کنندگان از طریق فناوری بلاک چین، مطابقت دارد. این ارز دیجیتال به همین ترتیب یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری است. به همین طریق، اگر دیگر موارد استفاده و شرکا در چین نیز به همین صورت عمل کنند، چین می‌تواند عاملی اساسی برای وی چین باشد.

توکن بیسیک اتنشن

توکن بیسیک اتنشن (BAT) در زمان نگارش این مقاله با قیمت حدودا ۰.۲۱ دلار معامله می‌شود. این ارز می‌تواند از رشد Brave Browser در سال ۲۰۲۰ حتی بیشتر از سال ۲۰۱۹، سود ببرد. با شروع ماه دسامبر، توسعه‌دهندگان Brave Browser افزایش کاربران فعال را تا ۱۰.۴ میلیون گزارش داده‌اند.

این مطابق با سه برابر شدن کاربران فعال در طول یک سال است. Brave Browser قصد دارد تا صنعت بازاریابی آنلاین را متحول سازد و اکوسیستم غیرمتمرکزی را بسازد که کاربران، منتشرکنندگان و تبلیغ‌کنندگان را با هم در یک جا جمع کند. این پلتفرم سپس می‌خواهد کسب درآمد از جریان تبلیغات را از طریق توکن بیسیک اتنشن (BAT) در بین کاربران خود توزیع کند.

فرض کنید که تعداد کاربران فعال، به‌خصوص منتشرکنندگان و تبلیغ‌کنندگان، همچنان در سال ۲۰۱۹ نیز به رشد خود ادامه دهد. در این صورت، توکن BAT می‌تواند سود بسیار خوبی به‌دست آورد. همین احتمال موجب می‌شود که این ارز نیز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری باشد.

تیم پشت پلتفرم Brave نیز به‌نوعی موجب موفقیت پروژه شده است. این پروژه با داشتن «برندان ایچ»، بنیان‌گذاران فایرفاکس و موزیلا و همچنین سازنده جاوا اسکریپت، توسط هویت قدرتمندی، رهبری می‌شود. این پروژه همچنین فهرست شناخته‌شده‌ای از سرمایه‌گذاران را دارد. این فهرست شامل: Founders Fund، Foundation Capital، Propel Venture Partners و Pantera Capital می‌شود.

ارز دیجیتال تزوس

تزوس (XTZ) نیز در اولین عرضه سکه خود ۲۳۲ میلیون دلار را به‌دست آورد و به‌نظر می‌آید به علت رشد ثابتی که دارد، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای اپلیکیشن‌های دیفای و قراردادهای هوشمند باشد. تزوس، ارزی است که حتی نظر دوقلوهای معروف Winklevoss را نیز در سال ۲۰۱۸ جلب کرد.

این ارز هم اکنون یکی از پیشتازان است که پیش‌بینی آن برای سال ۲۰۲۰ بسیار خوش‌بینانه به‌نظر می‌رسد. پول سازمانی نیز در حال ورود به اکوسیستم تزوس است. شما می‌توانید ارز دیجیتال تزوس (XTZ) را از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال همچون کوین بیس، تورو (Toro) و بایننس (Binance) خریداری نمایید.

ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری است. این ارز توسط «چارلز هاسکینسون» تأسیس شده است و قطعا به دسته‌بندی کوین‌های پنی متعلق بوده که قیمت کنونی آن نیز ۰.۰۷۹۹ دلار است. ارز دیجیتال کاردانو با وجود قیمت پایین، پتانسیل بسیار خوبی دارد. این نیز یک هفته پیش و زمانی که شبکه آزمایشی شلی مشوق (Incentivized Shelley) با استخرهای سهام آغاز به کار کرد، مشخص شد.

دویست و چهل استخر سهام در عرض ۴۸ ساعت اول ساخته شد. همچنین بیش از ۵.۴ میلیارد آدا که نزدیک به ۱۷ درصد از کل عرضه است، مبادله شد. انتظار می‌رود که راه‌اندازی شلی در شبکه اصلی در سال ۲۰۲۰ انجام شود.

شرکت در اثبات سهام نیز احتمالا دوباره افزایش چشمگیری خواهد داشت. این نیز عمدتا به‌دلیل آن خواهد بود که صرافی‌هایی مانند بایننس به کاربران خود پیشنهاد سهام‌گذاری را می‌دهند. به‌علاوه، کاردانو یک کمپین بازاریابی گسترده را نیز برای سال ۲۰۲۰ اعلام کرده است که توسط آژانس دابلین مک کن (McCann Dublin) مشهور، انجام خواهد شد. این آژانس تاکنون با شرکت‌های شناخته‌شده‌ای همچون مایکروسافت، لینکدین و خطوط هوایی نروژی، همکاری کرده است.

ارز دیجیتال ریپل

وقتی به بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۰ می‌رسیم، نمی‌توان ریپل (Ripple) را نادیده گرفت. ارز دیجیتال ریپل درحال حاضر با بسیاری از شرکای بسیار مشهور کار می‌کند و ارز دیجیتال شماره سه است.

هدف از استفاده توکن‌های XRP ارز دیجیتال ریپل آن است که سیستم پرداختی جهانی را سریع‌تر و ارزان‌تر کنیم. به همین دلیل این ارز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری است. بانک‌ها، میلیاردها دلار را هر ساله از هزینه‌ها برمی‌دارند تا پول را از میان مرزهای ملی، منتقل کنند. اشتراک‌گذاری پول از بانک‌ها نه‌تنها گران است بلکه گاهی اوقات چندین روز هم طول می‌کشد.

اما با بانک ارز دیجیتال ریپل، انتقالات می‌تواند به‌طور چشمگیری ارزان‌تر باشد و همچنین در عرض چند دقیقه، انجام شود. تنها مشکل ریپل آن است که این ارز، شرکتی غیرمتمرکز نیست. همچنین تمام توکن‌های آن نیز در گردش نیستند. ریپل تعداد زیادی از توکن‌های XRP را نگه می‌دارد. همچنین قیمت آن نیز به‌طوری مثبت تحت تأثیر قرار می‌گیرد زمانی که این توکن‌ها در بازار به فروش برسند.

این همان دلیلی است که یک دادخواست از ارز دیجیتال ریپل می‌خواهد تا تمام دیگر ریپل‌هایی که این شرکت همچنان دارد را به‌طور کلی نابود کند. به همین دلیل شما هم نباید بیشتر از پنج درصد در ارز دیجیتال ریپل، سرمایه‌گذاری کنید.

ارز دیجیتال چین لینک

بر اساس CNF، چین لینک (Chainlink) قبلا بزرگ‌ترین برنده ۴۰ ارز برتر در سال ۲۰۱۹ بود. LINK با افزایش قیمت ۵۸۶ درصدی تا ۱۵ دسامبر، قطعا رشد قوی را از آغاز سال، نشان داده است. در ژوئن سال ۲۰۱۹، اعلامیه‌ای مبنی بر آن منتشر شد که شرکت گوگل در حال کار بر روی پروژه‌ای با استفاده از چین لینک است.

این غول فناوری با جزئیات نوشت که این شرکت درحال کار بر روی اپلیکیشن‌هایی است که داده‌های تولیدشده ابری را بر روی بلاک چین ذخیره می‌کند. پروژه گوگل از ارز دیجیتال چین لینک استفاده کرد تا داده‌های خارجی را در داخل بلاک چین ادغام کند. چین لینک همچنین شرکایی همچون SWIFT، Oracle، Gartner و IC3 هم دارد.

شرکت‌های Intel، HyperLedger و EntETHAlliance نیز به این شبکه ملحق شده‌اند تا انطباق بلاک چین را در بخش شرکت‌های بزرگ این شبکه در ماه اکتبر، اجرا کنند. اما چرا چین لینک پتانسیل خوبی برای سال ۲۰۲۰ دارد؟

در سال ۲۰۲۰، موضوع آنکه چطور داده خارجی را به بلاک چین برسانیم حتی به موضوعی بحرانی‌تر نیز تبدیل شده است. چین لینک نیز بهترین راهکار را برای چنین موضوعی به شما ارائه می‌دهد. این ارز دیجیتال به‌طور بهینه با فناوری اوراکل خود تعبیه شده است تا همکاری‌ها را تقویت و آن‌ها را با خدمات جدید، ادغام کند.

بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری

ارز دیجیتال بایننس کوین

بایننس نیز شاید آخرین ارز دیجیتال این فهرست باشد، اما همچنان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری است. این کوین از برترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی بایننس، ساخته شده است. مزیت چشمگیر بایننس در اینجا آن است که معامله‌گران کوین BNB را به آن دلیل می‌خرند که این کوین به آن‌ها در هزینه‌های معاملات، تخفیف می‌دهد.

بایننس تمایل دارد تا کوین BNB بیشتر و بیشتری را در طول سال‌ها بخرد تا قیمت کوین آن بتواند افزایش یابد. این کوین شبیه به سهام بوده چرا که متعلق به شرکتی مشخص است. همچنین نشان داده شده است که این کوین نسبتا پایدار بوده و همچنان زمانی که بازار سقوط می‌کند نیز این کوین سود دارد. شما فکر می‌کنید که کدام ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۰ بهترین هستند؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2020/06/19/best-cryptocurrency-to-invest-in-2020/

Leave A Reply

Your email address will not be published.