رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

به روز رسانی آلتر و اوج قیمت اتریوم در حال تکمیل است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

به‌روز رسانی آلتر، موجب بالارفتن قیمت اتریوم شد. ارز دیجیتال اتریوم، اخیرا به‌علت به‌روز رسانی آلتر، به اوج قیمت جدید خود رسید و رکورد خود را شکست.

به روز رسانی آلتر

به روز رسانی آلتر

ارز دیجیتال اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از لحاظ سرمایه جمع‌آوری‌شده است. این ارز دیجیتال حالا در روز جمعه ۲۹ اکتبر، به اوج قیمت و رکورد جدید خود دست یافت. اتریوم در این روز به بیش از ۴۴۰۰ دلار رسید.

بر اساس گزارش سایت خبر و تحلیل ارزهای دیجیتال CoinGecko، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال اتریوم (ETH) تا ۸.۲ درصد افزایش یافته است. درحال حاضر، ارز دیجیتال اتریوم با قیمت ۴۳۳۹ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز ۵۱۳.۶ میلیارد دلار برآورد شده است.

«پرستون وانلونگ» توسعه‌دهنده اتریوم ۲.۰ نیز در ۲۷ اکتبر، یک ارتقاء موفقت‌آمیز در بیکن چین (Beacon Chain) را اعلام کرد. این ارتقاء، آلتر (Altair) نامیده شده است. وی در صفحه توییتر خود نوشت: «آلتر با موفقیت فعال‌سازی شده است.»

ارتقا ارز دیجیتال اتریوم

حالا ارز دیجیتال اتریوم به‌دلیل ارتقاء اخیر، توانست به اوج قیمت خود برسد و رکورد خود را بشکند. این نیز بدان دلیل بود که به روز رسانی آلتر در بیکن چین، به‌عنوان یک عامل اساسی شناخته شد. این عامل همان عاملی خواهد بود که راه را برای ادغام مکانیسم اثبات سهام و همچنین شبکه اصلی اتریوم در اتریوم ۲.۰ باز خواهد کرد.

به روز رسانی آلتر

به یاد بیاورید که «مارک کوبن» میلیاردر گفته بود که ارز دیجیتال اتریوم، بیشترین پتانسیل سرمایه‌گذاری را در میان دارایی‌های دیجیتال پیشگام دارد. «ویتالیک بوترین» بنیان‌گذار دومین ارز دیجیتال بزرگ در این زمینه از لحاظ سهام، بارها و به روش‌های بسیاری، برتری پروژه ارز دیجیتال خود را نسبت به ارز دیجیتال دیگری همچون بیت کوین، اعتراف کرده است. نظر شما درباره اوج قیمت اتریوم چیست؟ آیا به‌نظر شما این ارز دیجیتال می‌تواند این قیمت را حفظ کند؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/29/altair-upgrade-makes-ethereum-hit-new-all-time-high/

Leave A Reply

Your email address will not be published.