رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پلتفرم دیجیتال Creaton برترین جایگزین پاترئون و اونلی فنز

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پلتفرم دیجیتال Creaton اهداف جدیدی دارد. این پلتفرم هدف دارد تا به جایگزین غیرمتمرکزی برای دو پلتفرم دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود. این دو پلتفرم نیز به‌ترتیب پاترئون و اونلی فنز هستند.

پلتفرم دیجیتال Creaton

پلتفرم دیجیتال Creaton

پلتفرم Creaton، راه را برای ارتباط مستقیم خالقین آثار با طرفداران خود، هموار می‌کند. یک هنرمند می‌تواند به‌راحتی از طریق این پروژه و استفاده‌های آن از توکن‌های غیرتعویضی (NFT)، درآمدزایی غیرقابل توقفی از طریق نوعی تجارت تهیه اشتراکی، داشته باشد.

این پلتفرم که نوعی پلتفرم عضویت وب ۳ (Web3) است، طرز فکر مردم درباره درآمدزایی از طریق محتوا و همچنین کسب بیشترین درآمد از کمترین زحمت را کاملا دگرگون می‌کند. پلتفرم‌های عضویت، پتانسیلی شگرف برای خالقین آثار و همچنین طرفداران آن‌ها دارند.

این راهکارها، عاری از هرگونه واسطه، قوانین، دستورالعمل و اشکالات طبیعی موجود در چشم‌انداز کنونی این صنعت هستند. حالا زمان آن است که ایده پلتفرم‌های عضویت، به عصر مدرن تکامل یابد. پلتفرم Creaton، راهکاری برای این کم و کاستی‌هاست؛ چراکه یک پلتفرم عضویت رمزگذاری‌شده و غیرمتمرکز بوده که در یک دنیای کاملا متفاوت عمل می‌کند.

بهترین راهی که بتوان پلتفرم دیجیتال Creaton را با آن توصیف کرد آن است که این پلتفرم را به‌عنوان رقیب پلتفرم‌های اونلی فنز (OnlyFans) یا پاترئون (Patreon) معرفی کنیم. این پلتفرم به‌جای آنکه افراد را کنترل کند، قدرت بیشتری به خالقین آثار می‌بخشد.

Creaton، نیاز به پلتفرم‌های متمرکز و همچنین واسطه‌ها را به‌طور کامل از میان برمی‌دارد. این پلتفرم در عوض، راه را برای خالقین آثار باز می‌کند تا مستقیما با طرفداران خود در ارتباط باشند، ارتباطات جدید بسازند و جریان درآمدزایی نامحدودی را نیز برای خود به وجود آورند که به تصویب هیچ شخص سومی نیاز نداشته باشد. علاوه بر این‌ها، خالقین آثار می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال، خود را به مخاطبین جهانی نیز معرفی کنند. هرکسی می‌تواند از Creaton با رضایت کامل استفاده کند.

پلتفرم Creaton و امکانات آن

این پلتفرم در آغاز نوامبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد اما سازندگان آثار کوچک‌تر هم‌اکنون نیز در حال آزمایش این فناوری به‌عنوان «تست» نهایی آن هستند. این تیم همچنین به اینفلوئنسرها و افراد تأثیرگذار جامعه نیز متصل است تا توجه بیشتری را به سمت این پلتفرم جلب کند.

تاکنون، تقریبا ۱۰۰ خالق اثر از اعضای این تیم هستند تا گزارش‌های باگ، خطا و دیگر پیشنهادات کیفی را ارائه دهند. آن‌ها بدین ترتیب این پلتفرم غیرمتمرکز را قدرتمندتر و مطلوب‌تر می‌کنند. پلتفرم دیجیتال Creaton، ارز دیجیتال محور بوده و در برابر سانسور نیز مقاومت دارد.

راه‌اندازی این پروژه، اولین قدم از سفر طولانی گسترش این پلتفرم، جذب خالقین آثار جهانی و ایجاد تعاملات هدفمند بیشتر برای طرفداران از سرتاسر جهان است. به‌علاوه، خالقین آثار و طرفداران آن‌ها، می‌توانند مالکیت محتوا را از طریق NFTها هم کسب کنند؛ چراکه محتوای آن‌ها تا ابد از طریق راهکارهای ذخیره دائمی، در دسترس است.

پلتفرم Creaton همچنین از این نظر نیز به خود می‌بالد که تاکنون اولین مدل درآمدزایی از طریق عضویت و تهیه اشتراک بوده است. این پلتفرم، مدل گفته‌شده را از طریق ادغام با پلتفرم Superfluid، امکان‌پذیر می‌سازد. این ادغام، جریان‌های نقدی بدون کارمزد گس و درون‌زنجیره‌ای را برای تمام کاربران، فعال می‌کند.

همچنین این تنها Creaton «اولی» نیست که به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی می‌شود. ادغام Lit protocol و Nu Cypher نیز پلتفرم Creaton را به اولین پلتفرم اجتماعی کاملا رمزگذاری‌شده‌ای تبدیل می‌کند که تمام مدت حریم خصوصی کاربران و همچنین خالقین آثار را حفظ می‌کند.

تیم Creaton و نظرات آن درباره این پروژه

تیم این پلتفرم همچنین می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که از آنکه سرانجام هرچیزی که بر روی آن کار کرده‌ایم را در انتهای سال به دستان میلیون‌ها خالق و کاربر برسانیم. ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم از آنکه سرانجام ببینیم جامعه با Creaton.io چه کارهایی را انجام می‌دهد.»

پلتفرم دیجیتال Creaton همچنین توکن خود را با نام $CREATE نیز منتشر خواهد کرد. این توکن به‌زودی برای کاربران و خالقین اثر در Creaton.io، کار تأمین بودجه را انجام خواهد داد. به‌علاوه، باید منتظر اعلامیه دقیق‌تر با توکنومیک مفصل‌تری باشید. توکن این پلتفرم نیز به‌زودی به‌کار گرفته می‌شود.

دارایی $CREATE هم به کاربران و هم به کسانی که آن را به‌کار گرفته‌اند، مزایای بسیاری خواهد داد و به انکوری برای سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) نیز تبدیل خواهد شد. رویداد تولید توکن (TGE) برای توکن $CREATE نیز در ربع چهارم سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. این رویداد، به اولین کاربران پلتفرم که سریعا از آن استفاده کنند هم پاداش خواهد داد.

برای آگاه‌سازی هرچه بیشتر، این پلتفرم در ۱ام نوامبر ۲۰۲۱ نیز یک AMA را به‌همراه شریک خود Threshold Network میزبانی خواهد کرد. این شبکه، ادغامی تازه است که بین NuCypher و Keep Network شکل گرفته است. هرکسی که به آنچه این رقبای غیرمتمرکز پاترئون و اونلی فنز بتوانند به عرصه ارائه بدهند علاقه‌مند باشد، تمایل دارد که کانال‌های رسانه اجتماعی Creaton را برای اطلاعات بیشتر، مشاهده کند.

پلتفرم دیجیتال Creaton

درباره پلتفرم دیجیتال Creaton

راه‌اندازی Creaton.io، نمایان‌گر اولین باری است که می‌توانید تجربه کامل استفاده از برنامه‌های پاترئون و اونلی فنز را کسب کنید؛ اما این بار تجربه‌ای که ارز دیجیتال محور بوده و عاری از هرگونه سانسور نیز است. این راه‌اندازی به‌خودی‌خود، فقط اولین نقطه عطف بزرگ را نشان می‌دهد. ما همچنان به گسترش Creaton با امکانات فوق‌العاده و همچنین جلای آن تا زمانی که به کمال برسد، ادامه می‌دهیم.

لینک‌های مربوط به این پلتفرم:

تلگرام: https://t.me/creaton_io

توییتر: https://twitter.com/creaton_io

دیسکورد:  https://discord.gg/pPMk9bcarf

مدیوم: https://medium.com/creaton

گیت هاب: https://github.com/creaton-io/creaton

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/05/creaton-aims-to-become-the-decentralized-alternative-to-patreon-and-onlyfans/

Leave A Reply

Your email address will not be published.