رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شیبا اینو در نیویورک قابل معامله و استفاده برای کاربران است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شیبا اینو در نیویورک و برای ساکنین آن قابل معامله است. به لطف صرافی کوین بیس، حالا ساکنین این شهر می‌توانند ارز دیجیتال شیبا اینو را نیز به‌راحتی معامله کنند.

شیبا اینو در نیویورک

شیبا اینو در نیویورک

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) با علامت اختصاری SHIB حالا برای ساکنین شهر نیویورک نیز در دسترس قرار دارد. کوین بیس (Coinbase)، صرافی برتر ارزهای دیجیتال ایالات متحده بوده که در نزدک (Nasdaq) نیز درج شده است.

این صرافی برتر آمریکا حالا ارز دیجیتال شیبا اینو را نیز در دسترس ساکنین شهر نیویورک قرار داده است. ساکنین این شهر حالا قادر هستند که به‌راحتی ارز دیجیتال SHIB را در صرافی کوین بیس، معامله کرده، خریده، فروخته و یا ذخیره کنند.

این صرافی می‌گوید: «خبر رسمی، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) حالا در کوین بیس برای ساکنین شهر نیویورک قابل معامله، خرید، فروش و یا ذخیره کردن است.» این اعلامیه درست پس از اضافه کردن جفت جدید معامله‌ای ارز دیجیتال شیبا اینو، منتشر شد.

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس بدین ترتیب می‌نویسد: «دفاتر سفارش SHIB-EUR و SHIB-GBP حالا در حالت معامله کامل قرار دارند. سفارش محدود (Limit order)، سفارش بازار (market order) و سفارش توقف (stop order) همه و همه حالا در این صرافی در دسترس شما هستند.»

در دسترس قرار گرفتن شیبا در یک پلتفرم کارگزاری آنلاین

اخیرا ارز دیجیتال شیبا اینو در پلتفرم کارگزاری آنلاین شیکاگویی نیز برای معامله در دسترس قرار گرفت. پذیرش و محبوبیت ارز دیجیتال شیبا اینو در نیویورک و در هیچ کجای دیگر، متوقف نمی‌شود و همچنان ادامه دارد.

شیبا اینو در نیویورک

هر روز اخباری از به‌کارگیری این ارز دیجیتال می‌شنویم. چندی پیش نیز بزرگترین زنجیره تئاتر و سینمای دنیا، AMC، به فکر اضافه کردن این ارز دیجیتال برتر بود. این زنجیره تئاتر و سینمای برتر به‌صورت جدی در حال فکر کردن به افزودن شیبا اینو به‌عنوان یک روش پرداختی برای بلیت‌های فیلم و سینمای خود است. به‌نظر شما پذیرش این ارز دیجیتال تا چه زمانی ادامه دارد؟

منبع:

https://thecryptobasic.com/2021/11/06/thanks-to-coinbase-new-york-residents-can-now-trade-shiba-inu/

Leave A Reply

Your email address will not be published.