رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

 ۵ پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام که باید آن‌ها را دنبال کنید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

آشنایی با ۵ پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام و استفاده از آن‌ها می‌تواند در افزایش دانش و درآمد موثر باشد. برای حیطه‌هایی مانند IT و سیستم‌های تجاری نوپا، ارزهای دیجیتال تنها یک اصطلاح پیش پا افتاده نیست. ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۰۹ مشغول به فعالیت بوده و همچنان روز به روز مشهورتر می‌شود.

پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام

پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام را از دست ندهید

تکنولوژی که بیت کوین و سایر پیشگامان رمز ارزها را پشتیبانی می‌کند، از سال ۱۹۸۰ میلادی و ۱۹۹۰ مشغول به کار بوده است. اگر بخواهیم مثال بزنیم، می‌توان به DigiCash اشاره کرد. این سیستم مالی از ابتدای سال ۱۹۹۰ میلادی بود که برای اولین بار اقدام به ساخت و طراحی پول دیجیتال کرد.

از سال ۲۰۰۹ و از زمانی که بیت کوین، اولین رمز ارز فعال در حیطه کریپتوکارنسی وارد بازار شد، شاهد رشد چشمگیر این حیطه اقتصادی بودیم. هر ماه پلتفرم و ارزهای دیجیتال جدیدی وارد بازار می‌شدند و این رشد سریع دنیای رمز ارزها را نشان می‌دهد. در حال حاضر بالغ بر ۱۰.۰۰۰ ارز مختلف در این زمینه وجود دارد که حجمی معادل ۱.۷ نریلیارد دلار در بازار دارد. بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین و دوج کوین را می‌توان مشهورترین ارزهای موجود با بیشترین حجم در بازار دانست.

در حقیقت، در ماه فعلی، یک رمز ارز جدید راه اندازی و مورد استفاده قرار گرفت. این رمز ارز که به نام اکس توکن نیز در بازار می‌شناسند، بر اساس زنجیره هوشمنده بایننس برای آن دسته از سرمایه گذاران و تریدرهایی طراحی شده که دسترسی مداوم به کامپیوتر و اینترنت ندارند. چند پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام نیز به این رمز ارز اشاره کردند.

با رشد فعالیت در زمینه کریپتو، بسیاری از افراد علاقه‌مند به فعالیت در این زمینه از نوع سرگرم کننده هستند. اینستاگرام توانسته در همین مدت کوتاه به یکی از مشهورترین و فعال‌ترین رسانه‌های فعال در جهان و در این زمینه تبدیل شود. همچنین این پلتفرم توانسته در زمینه تولید محتوا مرتبط با رمز ارزها بسیار سریع عمل کند.

بسیار منطقی به نظر می‌رسد که چندین پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام به یکی از مکان‌های مورد علاقه کاربران برای دسترسی به محتوا تبدیل شود. حیطه ارزهای دیجیتال در حال حاضر بسیار رو به رشد است.

کدام پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام را باید دنبال کرد؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم چندین حساب فعال در اینستاگرام را معرفی کنیم که در زمینه تولید محتوای رمز ارز محور فعالیت می‌کنند.

CryptoBrekkie

پیج CryptoBrekkie را که بسیاری با نام Brekkie von Bitcoin می‌شناسند، نوعی پیج فعال در زمینه ارزهای دیجیتال است که مدیریت آن در لس آنجلس انجام می‌شود. بسیاری از کاربران این صفحه را با سریال انیمیشنی “Blockchain and Morty’ می‌شناسند. این انیمیشن توسط همین صفحه طراحی و در دسترس کاربران قرار گرفت.

CoinStats

اگر علاقه‌مند به دسترسی به جدیدترین ترندهای مرتبط به ارزهای دیجیتال هستید، این صفحه یکی از پیج‌های فعال در پلتفرم اینستاگرام است. این صفحه می‌تواند جدیدترین اخبار و اطلاعات مرتبط به ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار دهد. همانطور که از اسم این صفحه نیز مشخص است، فعالیت این صفحه تا به اینجای کار توانسته بر قیمت و ارزش تعدادی از ارزهای دیجیتال موثر باشد.

اکثر عکس‌هایی که در این صفحه وجود دارد، به وسیله اسکرین شات‌های گرفته شده از برنامه‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال گرفته می‌شود. از این طریق می‌توان جدیدترین اخبار و ترندهای موثر در سرمایه گذاری منظم در ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

CoinGrams

CoinGrams را می‌توان سومین پیج ارز دیجیتال در اینستاگرام معرفی کرد که در آینده آن را دنبال خواهید کرد. اگر علاقه‌مند به دیدی بازتر در دنیای رمز ارزها به لطف وجود توییت‌های شگفت انگیز، تصاویر جذاب و ایده‌های خاص هستید، این صفحه می‌تواند مفید باشد. همچنین اگر مایل هستید تا محتواهای جدید و به روز را در این زمینه دنبال کنید، می‌توانید از CoinGrams استفاده کنید.

این صفحه بیش از ۷۸۰۰۰ دنبال کننده و جامعه‌ای فعال تا به امروز دارد. ممکن است در این بازار تغییر و رشد بزرگی به وجود بیاورید. هرگز نمی‌توان حدس زد چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

ShareCrypto

اگر می‌خواهید به راحت‌ترین شکل ممکن از اخبار ارزهای دیجیتال در اینستاگرام باخبر شوید، ShareCrypto می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب و کاربردی برای شما باشد. ShareCrypto یکی از برترین پیج‌های ارزهای دیجیتال در اینستاگرام است که تمامی اطلاعات جدید در زمینه بیتکوین را در سریعترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهد. این اطمینان برای شما ایجاد می‌شود تا به تمامی اطلاعات در یک صفحه و به بهترین شکل ممکن دسترسی داشته باشید.

CryptoShews

از آنجایی که این عنوان دارای یک کانال یوتیوب با بیش از ۱۲۰ هزار سابسکرایبر است، CryptoShews را می‌توان یکی از مشهورترین پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام دانست. Omar که صاحب حساب و صفحه CryptoShews است، به دنیا سفر کرده و در رویدادهای مهم در این زمینه شرکت می‌کند. همچنین وی با افراد مشهور و تاثیرگذار در حوزه ارزهای دیجیتال و بیتکوین مصاحبه کرده و از این طریق نیز محتوا برای صفحه خود تولید می‌کند.

پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام

امیدواریم که پس از این مقاله بتوانید به یک انتخاب مناسب در زمینه پیج ارزهای دیجیتال در اینستاگرام دست پیدا کنید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/26/top-5-crypto-instagram-account-that-you-should-follow/

Leave A Reply

Your email address will not be published.