رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

آیا «سیلور» اولین تریلیونر جهان خواهد شد؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

«سیلور» اولین تریلیونر جهان می‌شود اگر بیت کوین روند صعودی خود را حفظ کند. اما آیا واقعا ارز دیجیتال بیت کوین می‌تواند «مایکل سیلور» را به اولین تریلیونر در جهان تبدیل کند؟

«سیلور» اولین تریلیونر جهان

«سیلور» اولین تریلیونر جهان

آیا ارز دیجیتال بیت کوین می‌تواند «مایکل سیلور» را به اولین تریلیونر جهان تبدیل کند؟ آیا این سوالی بسیار جذاب نیست؟ اگرچه «مایکل سیلور» با داشتن تنها ۲.۶ میلیارد دلار دارایی خالص هنوز راه زیادی در پیش دارد، اما او تنها کسی است که تمام سهام خود را بر روی بیت کوین شرط بسته است. او هر دلاری که داشته را به بیت کوین تبدیل کرده و امیدوار است که بیت کوین به ارز دیجیتالی تبدیل شود که بیشتر از هر ارز دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مطالعه‌ای از سوی سایت Protos در حال بررسی آن است که «مایکل» چطور می‌تواند به‌لطف سرمایه‌گذاری‌های خود در بیت کوین به اولین تریلیونر جهان تبدیل شود. او علاوه بر آنکه حدودا ۱۷,۷۳۲ بیت کوین در پورتفولیوی خود دارد، از طریق شرکت خود یعنی «مایکرواستراتژی» نیز شرط سنگینی بر روی ارز دیجیتال بیت کوین بسته است. شرکت مایکرواستراتژی در حال حاضر ۱۲۱,۰۴۴ بیت کوین دارد.

همین می‌تواند موجب شود که «سیلور» اولین تریلیونر جهان باشد. او هنوز راه زیادی تا اولین مسابقه تریلیونر جهان دارد. در این مسابقه، میلیاردر بسیاری وجود دارند که تقریبا نزدیک به صدر جدول هستند. با وجود این، امکان آن کاملا وجود دارد که «سیلور» از چندین میلیاردر دیگر جلو بزند؛ چراکه شرکت او همچنان به خرید بیت کوین ادامه می‌دهد و بیت کوین نیز روز به روز قیمت بیشتری پیدا می‌کند.

البته اگر «سیلور» می‌خواهد اولین تریلیونر جهان باشد، باید برخلاف زمان بدود. به‌علاوه انتظار می‌رود که «ماسک» یا «بزوس» تا پیش از سال ۲۰۲۶ به اولین تریلیونرها تبدیل شوند. جدا از بیت کوین، «سیلور» ‌یک سهامی ۲۳.۷ درصدی را نیز در مایکرواستراتژی حفظ می‌کند. این سهام پس از محاسبه بدهی شرکت، ۱.۲۵ میلیارد دلار به‌نظر می‌رسد. با وجود این، او ۷۰% قدرت رأی را در دست دارد.

بیت کوین «مایکل سیلور» را تریلیونر می‌کند

گزارش سایت Proto می‌گوید برای آنکه «سیلور» از تمام میلیاردرها جلو بزند، ارز دیجیتال بیت کوین باید تا سال ۲۰۲۵ به قیمت ۷۲۸,۶۰۰ دلار برسد. یعنی ارزش آن باید ۱۳ برابر شود. شرکت مایکرواستراتژی نیز باید همچنان به جمع‌آوری ساتوشی‌ها (satoshi) ادامه دهد.

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، این شرکت باید ۵,۱۳۵,۵۴۴ بیت کوین را به‌صورت نقدی جمع‌آوری کند که ۴۲ برابر مقداری است که در حال حاضر دارد. بدین ترتیب «سیلور» اولین تریلیونر جهان می‌شود. بر اساس این گزارش، اگر تمام شرایط بالا به درستی انجام شود در سال ۲۰۲۵:

«شرکت مایکرواستراتژی خود به تنهایی می‌تواند از لحاظ ارزش بازار به ۳.۸۷ تریلیون دلار برسد و احتمالا به بزرگ‌ترین شرکت سهامی عام جهان تبدیل شود. اگر سهام «مایکل سیلور» در مایکرواستراتژی دست نخورده باقی بماند نیز می‌تواند به قیمت باورنکردنی ۹۱۶.۹ میلیارد دلار برسد.

«سیلور» اولین تریلیونر جهان

دارایی‌های شخصی «سیلور» که فرضا از قایق‌های تفریحی، املاک، سهام و چنین دارایی‌های تشکیل شده است نیز در این زمان مورد قدردانی قرار گرفت. به‌طور کلی، ما محاسبه کرده‌ایم که دارایی‌های شخصی «مایکل سیلور» به‌غیر از ارز دیجیتال بیت کوین و سهام شرکت مایکرواستراتژی، تا ۲۶ آگوست سال ۲۰۲۴ از قیمت کنونی خود که تقریبا ۳۲۶ میلیون دلار است به قیمت ۷۵.۴ میلیارد دلار خواهد رسید. بیت کوین «سیلور» نیز به ۱۲.۹ میلیارد دلار می‌رسد که همین ثروت وی را به ۱ تریلیون دلار می‌رساند.»

اینکه «سیلور» اولین تریلیونر جهان می‌شود یا نه به کنار. اما بر اساس تجزیه و تحلیل‌های ما او تاکنون تصمیم درستی گرفته است. «مایکل سیلور» خود گفته است: «اگر من سال گذشته طلا را به‌جای بیت کوین انتخاب کرده بودم، قطعات اشتباهی چند میلیارد دلاری را مرتکب می‌شدم.»

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/03/can-bitcoin-make-michael-saylor-the-worlds-first-trillionaire/

Leave A Reply

Your email address will not be published.