رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

خواهر «مارک زاکربرگ» به صرافی اوکی کوین پیوست

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

خواهر «مارک زاکربرگ» حالا به صرافی اوکی کوین پیوسته است. وی قصد دارد بدین وسیله زنان بیشتری را به سمت فضای ارزهای دیجیتال جذب کند.

خواهر «مارک زاکربرگ»

صرافی کره جنوبی اوکی کوین (OKCoin)، «رندی زاکربرگ» را استخدام کرده است. او خواهر «مارک زاکربرگ» مدیرعامل متا (Meta) یعنی همان فیسبوک سابق است. این صرافی، «رندی» را به‌عنوان رئیس شورای مشاوره این برند استخدام کرده است تا به اوکی کوین کمک کند که زنان بیشتری را به صنعت ارزهای دیجیتال جذب کند.

خواهر «مارک زاکربرگ»

صرافی اوکی کوین، هدف خود را بر این بنا گذاشته است که تا سال ۲۰۲۵، به ۵۰% از مشتریان زن دست پیدا کند. به‌علاوه، ۱ میلیون دلار هم برای تأمین بودجه همین ابتکار عمل، جمع‌آوری شده است. این صرافی در صفحه توئیتر خود نوشت:

«ما در حال شراکت با ‘رندی زاکربرگ’ هستیم. او به شورای مشورت برند ما می‌پیوندد تا به زنان بیشتری برای ورود به فضای ارزهای دیجیتال، خوش‌آمد گوید. همچنین ما تعهدی ۱ میلیون دلاری داریم که تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰% از مشتریان زن دست یابیم. این نیز از جمله اقدامات بزرگ برای ساخت آینده اختصاصی امورمالی است.»

خواهر «مارک زاکربرگ» در حقیقت خواهر بزرگ‌تر این بنیان‌گذار و مدیرعامل متا یا همان فیسبوک سابق است. او کارآفرین و بنیان‌گذار سایت بازاریابی اجتماعی زاکربرگ مدیا (Zuckerberg Media) و نویسنده چندین کتاب به‌شمار می‌رود. «رندی» تا ده سال به‌عنوان مدیر توسعه بازار و سخنگوی فیسبوک، یعنی شرکت برادر خود بود.

او حالا در صرافی اوکی کوین، شورای این صرافی را رهبری خواهد کرد. وی به این صرافی درباره جذب زنان به پروژه‌های ارز دیجیتال، برنامه‌های بلاک چین و دیگر ابتکار عمل‌ها تحت سرپرستی خود، مشاوره خواهد داد.

«رندی زاکربرگ» زنان را به فضای کریپتو جذب می‌کند

«زاکربرگ» در یک ویدیو، حرکت خود به اوکی کوین را تبلیغ کرد: «ارز دیجیتال و این عصر جدید از درآمدزایی باید به روی همه باز باشد. من به شورای مشورتی صرافی اوکی کوین ملحق شده‌ام تا از این مأموریت حمایت کنم و زنان بیشتری را به دنیای ارزهای دیجیتال بیاورم.»

او در صفحه توئیتر خود نوشت: «در حین گرفتن این فیلم خیلی به ما خوش گذشت. من خیلی خوش‌حالم که با صرافی اوکی کوین همکاری می‌کنم تا زنان بیشتری را به فضای ارزهای دیجیتال بیاوریم.»

«هونگ فانگ» مدیرعامل صرافی اوکی کوین نیز گفت: «در طول تاریخ، زنان و دیگر گروه‌های اجتماعی که بیشتر در حاشیه قرار دارند، از سیستم‌های مالی سنتی کاملا جدا شده‌اند. ارزهای دیجیتال در حال تغییر این قاعده است.»

خواهر «مارک زاکربرگ»

حالا خواهر «مارک زاکربرگ» در حال تلاش برای رسیدن به همین تغییر است. صرافی اوکی کوین نیز در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. این صرافی یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا بوده که در حال خدمت به مشتریانی از بیش از ۱۹۰ کشور است. پیش‌تر نیز چنین هدف مبتکرانه‌ای درباره جذب زنان و اقلیت‌های جامعه از سوی شرکت ارزهای دیجیتال آمریکایی Circle هم به اجرا درآمده بود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/03/mark-zuckerbergs-sister-joins-okcoin-to-attract-more-women-into-crypto-space/

Leave A Reply

Your email address will not be published.