رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شرکت BOTS و شیبا اینو حالا سرتیتر خبرها

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شرکت BOTS و شیبا اینو حالا به تیتر خبرها تبدیل شدند. شرکت فناوری جهانی BOTS نزدک حالا ارز دیجیتال شیبا اینو را به‌عنوان روش پرداختی خود می‌پذیرد.

شرکت BOTS و شیبا اینو

شرکت BOTS و شیبا اینو

شرکت BOTS امروز اظهار داشت که شروع به پذیرش پرداخت با ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) و کوین SHIB کرده است. این شرکت همچنین قیمت‌های ویژه بلک فرایدی را هم به ماینرهای اولیه دوج کوین خود ارائه می‌دهد.

BOTS، یک شرکت فناوری جهانی و تخصصی در زمینه راهکارهای بلاک چینی محسوب می‌شود. تخصص این شرکت در زمینه‌هایی از جمله اپلیکیشن‌های مالی غیرمتمرکز، راهکارهای امنیت سایبری و غیره است. این شرکت همچنین پورتفولیویی از دارایی‌های دیجیتالی و تجارت‌های مربوط به ارز دیجیتالی همچون BeadSwap، یک صرافی ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز و دستگاه‌های ATM بیت کوین نیز دارد.

از دیگر دارایی‌های این شرکت می‌توان به اختراعات مربوطه به ایالات متحده و گروه امنیت سایبری LLC اشاره کرد. این گروه، شرکت مجوزدار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با ۲۷۰۰۱:۲۹۱۳ ISO/IEC است. شرکت BOTS در ۳۰ دسامبر ۲۰۱۰ تأسیس شد و مقر آن در سن خوان پورتوریکو قرار دارد. حالا هم شرکت BOTS و شیبا اینو سرتیتر خبرها شده‌اند.

این شرکت فناوری جهانی، خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

  • ساخت و برنامه‌نویسی عملیات ماینینگ بیت کوین کلید در دست از آغاز تا انتها
  • تعمیر سیستم‌های موجود و بهبود عملیات برای بیمه ماینینگ و اهداف پشتیبان‌گیری
  • ارائه فرصت‌های فرانچایز برای باجه‌های ATM بیت کوین و اپلیکیشن‌های پرداختی با تنظیمات مختلف

پذیرش ارز شیبا اینو در برترین پلتفرم‌ها

تاکنون صرافی‌هایی نظیر کراکن (Kraken)، جمینی (Gemini)، صرافی کره جنوبی کوربیت (Korbit) و صرافی سنگاپوری کوین هاکو (Coinhako) ارز دیجیتال شیبا اینو را درج کرده‌اند. کوین گیت (Coingate) نیز کوین SHIB را برای بیش از ۵۰۰ بازرگان به‌عنوان یک گزینه پرداختی قابل پذیرش کرده است.

شرکت BOTS و شیبا اینو

غول فناوری و گیمینگ نیو اگ (Newegg) و بزرگ‌ترین زنجیره تئاتر جهان AMC نیز ارز دیجیتال شیبا اینو را در ربع اول سال ۲۰۲۲ درج کرده‌اند. تمام این پذیرش‌ها و درج از سوی صرافی‌ها و پلتفرم‌های بزرگ جهان نشان می‌دهد که ارز دیجیتال شیبا اینو تنها یک میم کوین نیست؛ بلکه پذیرش آن همچنان بدون توقف ادامه دارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/03/nasdaq-listed-global-technology-company-bots-inc-now-accept-shiba-inu-as-payment-method/

Leave A Reply

Your email address will not be published.