رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کپی تریدینیگ در لیگ تریدرها و هرچیزی که باید درباره آن بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

کپی تریدینگ در لیگ تریدرها فرصتی بوده که اخیرا برای تمامی تریدرها پیش آمده است. تمام تریدرها می‌توانند با استفاده از کپی تریدینگ در این لیگ، روش کار تریدرهای حرفه‌ای را کپی و از آن‌ها تقلید کنند تا معاملات موفقیت‌آمیزتری داشته باشند.

کپی تریدینگ در لیگ تریدرها

کپی تریدینگ در لیگ تریدرها

آیا به‌دنبال آن هستید که مهارت‌های تریدینگ ارز دیجیتال خود را افزایش دهید؟ یا شاید شما هم از افراد تازه‌کار در این بازار هستید و هنوز دارید راه و روش‌های آن را یاد می‌گیرید؟ در هر دو صورت، اگر قصد دارید پورتفولیویی بسازید که با نتایج کار تریدرهای حرفه‌ای هم‌خوانی داشته باشد، پس کپی تریدینگ می‌تواند ابزار مناسبی برای شما به حساب بیاید. اگر از کپی تریدینگ به‌درستی استفاده کنید، می‌تواند منبعی بسیار قدرتمند برای شما باشد.

کپی تریدینگ چیست؟

قبل از آنکه نحوه انجام کپی تریدینگ موفقیت‌آمیز را بدانید، ابتدا باید متوجه شوید که این نوع از تریدینگ چیست و چطور کار می‌کند. کپی تریدینگ، کاربران را قادر می‌سازد تا از پیچ‌وخم‌های معمولی یادگیری ارزهای دیجیتال به‌راحتی عبور کنند.

این نوع از تریدینگ دقیقا همان طوری که به‌نظر می‌رسد، کار می‌کند: یک تریدر تازه‌کار، تریدری باتجربه یا حرفه‌ای را برای آنکه دنبال کند، برمی‌گزیند و حرکات آن‌ها را کپی می‌کند. بنابراین زمانی که تریدری حرفه‌ای یک ارز دیجیتال را می‌خرد، تریدری که اعمال آن‌ها را کپی می‌کند هم ترید‌های کپی لیدر را عینا تکرار می‌کند. امکان چنین کاری در کپی تریدینگ در لیگ تریدرها نیز برای کاربران به وجود آمده است.

چطور کپی تریدینگ را انجام دهیم؟

کپی تریدینگ را می‌توان از طریق پلتفرم‌های مخصوصی همچون لیگ تریدرها (League of Traders) انجام داد. لیگ تریدرها، پلتفرم تریدینگی بوده که بر اساس ایده سوشال تریدینگ (social trading) و استفاده از تجربه دیگر تریدرها ساخته شده است. شما می‌توانید از طریق مراحل زیر، کپی تریدینگ را در این اپلیکیشن آغاز کنید.

قدم اول

اول از همه، تریدری را پیدا کنید که سبک تریدینگ او با همان چیزی که دوست دارید از آن تقلید کنید، یکی باشد. همان طور که در تابلوی امتیازات اسکرول می‌کنید، هر تریدری که برچسب «قابل کپی/ Copyable» داشته باشد، کپی لیدر محسوب می‌شود. شما فقط می‌توانید حرکات کپی لیدرها را کپی کنید؛ یعنی تریدرهایی که اجازه داده‌اند حساب آن‌ها کپی شود. حالا بر روی اسم تریدر بزنید تا پروفایل او را ببینید.

قدم دوم

از این فرصت استفاده و سبک تریدینگ، تخمین ریسک، رشد اخیر و عملکرد طولانی مدت آن‌ها را به‌خوبی ارزیابی کنید. زمانی که مطمئن بودید، بر روی گزینه «کپی» کلیک کنید.

قدم سوم

حالا آمار و ارقام کامل آن‌ها را به‌خوبی ببینید و بر روی گزینه «این حساب را کپی کن» کلیک کنید. این‌ها مراحل آغازین کپی تریدینگ در لیگ تریدرها یا هر اپلیکیشن دیگری است.

قدم چهارم

در این مرحله، حساب صرافی را که می‌خواهید برای کپی به کار ببرید، انتخاب کنید. این حساب صرافی، همان حسابی است که تریدها را از کپی لیدر موردنظر شما، کپی می‌کند. صرافی شما همچنین باید با صرافی که کپی لیدر برای کپی کردن، فعال کرده است، مطابقت داشته باشد.

اگر نمی‌توانید حساب موردنظر خود را انتخاب کنید، این به دو معناست: ۱) شما هنوز مجوزهای «ترید» را برای این حساب صادر نکرده‌اید. ۲) شما به صرافی یکسانی با کپی لیدر موردنظر خود وصل نشده‌اید.

قدم پنجم

اپلیکیشن از شما سوالاتی درباره تنظیمات موردنظر شما می‌پرسد. پاسخ سوالات را بدهید و تنظیمات موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس بگذارید که کپی کردن آغاز شود! حالا پلتفرم، تریدینگ خودکار را بر اساس اقدامات تریدری که از آن کپی می‌کنید، فعال می‌کند. لیگ تریدر هم پلتفرم بسیار خوبی برای آغاز کپی تریدینگ است؛ چراکه این پلتفرم بر اساس ایده سوشال تریدینگ و به‌عنوان روشی برای رشد سرمایه‌گذاران ساخته شده است. شما می‌توانید به‌راحتی کپی تریدینگ در لیگ تریدرها را آغاز کنید.

کپی تریدینگ در لیگ تریدرها

چطور کپی لیدر شویم؟

اگر بازار را به‌خوبی درک می‌کنید و می‌خواهید تخصص خود را به دیگر تریدرها هم ارائه دهید، احتمالا کپی لیدر شدن را هم در نظر دارید. لیگ تریدرها در آینده، مشوق‌هایی را برای کپی لیدر شدن به کاربران ارائه می‌دهد. این مشوق‌ها نیز می‌تواند شامل به‌دست آوردن پاداش و غرامت بر اساس دنبال‌کنندگان آن‌ها و رفتار و عملکرد این دنبال‌کنندگان باشد. اگر شما هم آماده‌اید تا مهارت‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، در این بخش نحوه شروع آن را به شما ارائه می‌دهیم.

قدم اول

به برگه خدمات اپلیکیشن بروید و دکمه «کپی لیدر» را انتخاب کنید.

قدم دوم

حالا یک اسم جدید لیدری وارد کنید. این اسم می‌تواند از اسم حساب لیگ تریدر شما متفاوت باشد. این اسمی است که دیگران در هنگام انتخاب شما برای کپی کردن از کارهای شما می‌بینند. حالا همان صرافی را که دوست دارید به‌عنوان یک کپی لیدر در آن ثبت نام کنید، انتخاب نمایید. دنبال‌کنندگان شما، رفتار و اعمال تریدینگ شما در همان صرافی به‌خصوص را کپی خواهند کرد.

تذکر: اگر دوست دارید عمل کپی کردن را در چندین صرافی ارائه دهید، می‌توانید اسامی کپی لیدری اضافه‌ای تنظیم کنید و هرکدام را به پروفایل‌های جداگانه‌ای لینک دهید. تمامی این کارها را می‌توانید به‌راحتی در کپی تریدینگ در لیگ تریدرها انجام دهید.

چرا باید از کپی تریدینگ استفاده کنیم؟

خب حالا که یاد گرفتید کپی تریدینگ چیست و چطور باید کپی تریدینگ را شروع کنید، اما چرا اصلا باید از کپی تریدینگ استفاده کرد؟

اگر از تازه‌واردان عرصه تریدینگ ارزهای دیجیتال هستید، کپی تریدینگ ابزار مفیدی برای درک بازار و کاهش پیچ‌وخم یادگیری نکات این عرصه است. به‌طور کلی، تریدینگ ارزهای دیجیتال می‌تواند به‌دلیل نوسانات بازار، ریسکی باشد. اما کپی تریدینگ شما را قادر می‌سازد تا حرکات تریدری را کپی کنید که از قبل تریدینگ ارزهای دیجیتال را درک کرده است.

کپی تریدینگ به‌علاوه حرکتی مناسب برای سرمایه‌گذارانی است که خیلی مشغول هستند و نمی‌توانند به‌درستی تریدهای خود را مدیریت کنند. تریدینگ اتوماتیک نیز به معنای آن است که سرمایه‌گذاران مشغول، می‌توانند مقداری را برای ترید شدن تنظیم و بدون هیچ دخالتی، صرفا بر اساس فعالیت‌های دیگران، ترید کنند.

حالا که اصول کپی تریدینگ را می‌دانید، آماده‌اید که بروید و آن را آغاز کنید. موفق باشید و تریدینگ خوبی داشته باشید!

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/23/mimic-crypto-pros-with-copy-trading-on-league-of-traders/

Leave A Reply

Your email address will not be published.