رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

سرمایه گذاری در بیت کوین با افزایش ETP به روند صعودی دامن زدند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

موسسات سرمایه گذاری در بیت کوین محصول سرمایه گذاری قابل معامله بیشتری را خریداری کرده اند. همین امر سبب شده است که میزان مجموع سرمایه موجود در بازار به شدت افزایش پیدا کند.

آخرین تحقیقات به عمل آمده حاکی از آن است که حجم محصولات سرمایه گذاری قابل معامله در بازار بیت کوین به شدت افزایش پیدا کرده است.

 گزارش های به دست آمده از CryptoCompare پرده از معیارهای برداشته است که در ورای روند صعودی بیت کوین نهفته است. به نظر می رسد که موسسات سرمایه گذاری در افزایش قیمت بیت کوین دست داشته اند.

 محصولات سرمایه گذاری قابل معامله مثل قارچ سبز شده اند

میزان خرید محصولات سرمایه گذاری قابل معامله (ETP) تا ۵۳ درصد افزایش داشته است. حجم خرید های روزانه در شرایط فعلی به ۱۷۳.۵ میلیون دلار رسیده است. گزارش ها نشان می دهد که حجم خرید های روزانه در اکتبر برابر ۱۱۳ میلیون دلار بوده است. و تنها ظرف مدت ۳۰ روز این میزان افزایش قیمت را تجربه کرده ایم.

به نظر می رسد که صندوق سرمایه گذاری Grayscale یکی از محرک های اساسی این بازار است. این شرکت در حال حاضر چیزی در حدود ۹ بیلیون دلار ارز دیجیتال را در اختیار دارد. با این حال به نظر می رسد که این شرکت نیم میلیون بیت کوین را در صندوق های اندوخته باشد.

این شرکت در کنار بیت کوین، اتریوم و لایت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را نیز در سرمایه گذاری های خود به کار گرفته است. به نظر می رسد که ۱.۷ بیلیون دلار اتریوم، ۵۸ میلیون دار لایت کوین و ۴۶ میلیون بیت کوین کش تنها بخشی از دارایی های این صندوق باشد.

شرکت۳iQ  صندوق دیگری از کشور کانادا که  49 درصد افزایش سرمایه را تجربه کرده است. محصول BTCE شرکت ETC بیشترین میزان افزایش را تجربه کرده است و شاهد ۹۳ درصد افزایش بوده است. این شرکت در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

محصول BTCW  شرکت Wisdomtree نیز افزایش ۶۵ درصدی را پشت سر گذاشته است. این شرکت نیز به تازگی فعالیت خود را در نیویورک آغاز کرده است.

در آخر

زمانی که بیت کوین در سال ۲۰۱۷ اولین رکورد درخشان خود را به ثبت رساند، تنها یکی شرکت برای تولید محصول سرمایه گذاری قابل معامله وجود داشت.

خرید و فروش در دنیای بیت کوین هر روز با چالش های متفاوتی همراه می شود. به نظر می رسد آینده بیت کوین از آنچه که تصور می کردیم نیز درخشان تر باشد. بهتر است همین امروز با سرمایه گذاری در بازار بیت کوین خود را از FOMO یا ترس جاماندن از غافله رها کنید و به این بازار بپیوندید.

برای اطلاع از وضعیت بازار اخبار ارز دیجیتال را در رمزارز مارکت دنبال کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/institutions-help-drive-rally-as-bitcoin-etp-volumes-surge-50

Leave A Reply

Your email address will not be published.