رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

بازی دیجیتال متالونی (Metaloni) با هیجان‌انگیزترین مبارزات

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بازی دیجیتال متالونی (Metaloni) یکی دیگر از بازی‌های برتر متاورس است. با این بازی می‌توانید در دنیای متاورس و همچنین آب‌های تاریک اقیانوس‌ها با هم به مبارزه بپردازید.

بازی دیجیتال متالونی (Metaloni)

بازی دیجیتال متالونی (Metaloni)

NFT متاورس ارز دیجیتال اکوسیستم دیجیتال با بازار ارز بوده که تغییر شدیدی در مفاهیم مرسوم برد و باخت به وجود می‌آورد. چراکه در متالونی یک تیم بازی می‌کند و می‌برد. به همین ترتیب این بازی دنیا را دگرگون کرده و کاری می‌کند که دنیا باور کند این بازی با تمام بازی‌ها متفاوت بوده و اولین متالونی NFT است که راه‌اندازی می‌شود.

وایت لیست متالونی و پیش‌فروش

توکن متالونی هم‌اکنون در حال جمع‌آوری برنامه‌های وایت لیست است و اسامی برندگان را در روز ۲۸ دسامبر اعلام خواهد کرد. فورا پس از اعلام برندگان، مرحله فروش عمومی آن آغاز می‌شود. با وایت لیست ۱ متالونی (MTLN) برابر با ۰.۰۷۵ دلار خواهد بود در حالی که در فروش عمومی این قیمت بالاتر رفته و به ۰.۱ دلار می‌رسد.

استفاده از کاراکترهای NFT و توکن‌های MTLN

توکن MTLN به وجود آمده است تا تراکنش‌ها و دیگر عملیات‌های مربوطه را در بازی انجام دهد. توکن MTLN توسط زنجیره هوشمند بایننس بودجه‌رسانی می‌شود. شما برای آنکه بتوانید کاراکترهای NFT را در بازی دیجیتال متالونی (Metaloni) دریافت کنید، باید توکن MTLN داشته باشید. دارندگان توکن می‌توانند کارت‌های NFT را با استیکینگ توکن‌های MTLN دریافت کنند. برای شروع ۶ کاراکتر وجود دارد و کاراکترهای جدید نیز در روند بازی به آن اضافه می‌شوند.

ویژگی‌های متالونی (Metaloni)

سیستم وظایف: کاربران متالونی فرصت تکمیل وظایف را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه دارند و می‌توانند به همین ترتیب مقادیر مشخصی از توکن‌های MTLN را به‌دست آورند.

سیستم AFK و اجاره و پخش بازی: وقتی کاربرانی که کاراکتر دارند نمی‌توانند از کاراکترهای خود استفاده کنند، آن‌ها قادر خواهند بود که از طریق این سیستم به دیگران اجازه استفاده از کاراکترهای خود را بدهند. پس افراد می‌توانند بیش از یک کاراکتر را خریداری کرده و درآمد بیشتری داشته باشند. به‌علاوه افرادی که نمی‌توانند کاراکترها را خریداری کنند قادر خواهند بود که توکن‌های MTLN را از درون بازی با استفاده از کاراکترهای دیگر کاربران به‌دست آورند.

بازی رایگان: ما در حال آماده‌سازی وظایف خاصی برای افرادی هستیم که در بازی هیچ کاراکتری ندارند و هیچ کاراکتری را هم اجاره نکرده‌اند. به لطف این وظایف شما قادر خواهید بود که چندین توکن METALONI را از بازی دیجیتال متالونی (Metaloni) کسب کنید بدون آنکه حتی کاراکتری داشته باشید.

بازی دیجیتال متالونی (Metaloni)

PVP: این نوع از نبرد نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در عرصه با یکدیگر دوئل کنند و به مبارزات تن به تن بپردازند.

بازار NFT: ما در حال ساخت بازاری هستیم که در آن کاراکترهای NFT را بتوان خرید و فروش کرد. بدین ترتیب شما می‌توانید به‌راحتی کاراکترهای جدید را اجاره و یا خرید و فروش کنید.

جزئیات توکن متالونی

نام: متالونی (Metaloni)

نماد: MTLN

شبکه: زنجیره هوشمند بایننس (BSC)

تعداد اعشار: ۱۸

عرضه کلی: ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن MTLN

قرارداد: 0x025578046e90d2d83a1e09b7103e450fdc70657f

با مدل‌های فارمینگ و استیک متالونی شما می‌توانید هم برنده شوید و هم از بازی‌ها لذت ببرید. برای جزئیات بیشتر لطفا به سایت متالونی به آدرس روبه‌رو مراجعه کنید: metaloni.com

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/31/metaloni-start-fighting-in-the-metaverse-and-the-dark-waters-of-the-ocean/

Leave A Reply

Your email address will not be published.