رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

هشدار جان بولینگر درباره بیت کوین به جامعه را از دست ندهید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

هشدار جان بولینگر اخیرا درباره ارز دیجیتال بیت کوین منتشر شد. او نظرات خود را درباره این ارز دیجیتال بیان کرد. «بولینگر» می‌گوید که جامعه باید مراقب عواقب آرزوهای خود باشد.

هشدار جان بولینگر

هشدار جان بولینگر

«جان بولینگر» تریدر افسانه‌ای نظرات خود را درباره ارز دیجیتال بیت کوین گفت. وی همچنین به جامعه اصرار کرد که مراقب بیت کوین و عواقب آرزوهای خود باشد.

قبل از ادامه مطالعه مقالات بیت کوین چیست و بلاک چین در زمینه درک بهتر از بیت کوین را حتما به شما پیشنهاد میکنم

زمانی که بیت کوین ۱۳ سال پیش به وجود آمد، هدف آن بود که دارایی آزادی باشد و هیچ شرکت بزرگ یا ایالتی آن را کنترل نکند. یکی از خواسته‌های جامعه نیز آن بود که بازار بیت کوین رشد کند، به عموم مردم برسد و سرانجام هم انبوه جمعیت آن را بپذیرند. ورود مؤسسات و بنیادها قدمی ضروری برای پذیرش گسترده بیت کوین بود که در سال ۲۰۲۱ به وقوع پیوست.

«جان بولینگر» می‌گوید: «جامعه بیت کوین باید مراقب باشد که چه می‌خواهد؛ چراکه چیزهای زیادی تغییر کرده است.» وی، تریدری افسانه‌ای است که اندیکاتوری فنی را ساخت. این اندیکاتور نیز به افتخار او «باند بولینگر» نام گرفت. بنابراین او به‌طور کلی خود را از دادن نظرات بیشتر درباره جنبه‌های فنی بازار همچون حرکات قیمتی و هرچیز دیگری منع کرده است.

هشدار جان بولینگر همین سه شنبه در توئیتر وی منتشر شد. او برخی از نظرات خود را درباره بیت کوین با دنبال‌کنندگان توئیتری خود به اشتراک گذاشت و از آن‌ها خواست مراقب آنچه که می‌خواهند باشند. طبق گفته «بولینگر» بسیاری از دوست‌داران بیت کوین علاقه دارند که محصولات مرتبط با بیت کوین بیشتری را ببینند. چنین چیزی در سال ۲۰۲۱ به شکل اولین  ETFها یا صندوق‌های بیت کوین در کانادا و ایالات متحده، فیوچرز، آپشن تریدینگ و بسیاری از اشکال دیگر و با زور و تلاش بسیار به وجود آمد. هرچه محصولات بیت کوین بیشتری راه‌اندازی می‌شود، نظارت‌های بازاری بیشتری هم به میان خواهد آمد.

«جان بولینگر» از بیت کوین می‌گوید

وی در توئیتر خود نوشت: «برخی از نظرات من درباره بیت کوین. شما باید مراقب آنچه که آرزو می‌کنید باشید؛ همه پذیرش گسترده بیت کوین، فیوچرزهای بیشتر، آپشنز، ETF و غیره را می‌خواهند. خب شما همه آن‌ها و حتی بیشتر از آن‌ها را دریافت کردید اما در عین حال نظارت و مقررات رو به ‌رشدی هم نصیب شما شد. مشکل همین است که این چیزها به‌طور کلی چهره تریدینگ و معامله را عوض کرده‌اند.»

با وجود آنکه هشدار «جان بولینگر» زیاد شفاف‌سازی نشده است، اما سخنرانی جنجالی او یک چیز را به شکل واضح نشان می‌دهد. او درباره ظهور رو به‌ رشد شرکت‌ها و دولت‌ها در این بخش هشدار داده است و باور ندارد که این موضوع زیاد برای قیمت بیت کوین خوب باشد. همین موضوع همچنین تمرکز تحلیل‌گران نیز محسوب می‌شود. از طرف دیگر او همچنین می‌گوید که فیوچرز، آپشنز و ETF تریدینگ، چهره تریدینگ ارزهای دیجیتال را به‌کل عوض کرده است.

هشدار جان بولینگر

گزارشی اخیرا دریافته است که دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ، ۱۰% از بیت کوین‌ها را تصاحب کرده‌اند. همین امر توجه بیشتری را به سمت متمرکزسازی بیت کوین جلب می‌کند. به‌علاوه استخراج بیت کوین از سوی چند شرکت برتر بحث دیگری از متمرکزسازی بیت کوین است.

با توجه به هشدار جان بولینگر هنوز کاملا روشن نیست که تأثیر طولانی مدت ورود نهادها و مؤسسات به بازار بر روی بیت کوین به چه صورت خواهد بود. اگرچه که این فناوری تازه وارد دوران بلوغ خود شده است، اما قطعا مبانی ارزها هنوز باید به رشد بیشتری برسد تا بتواند از این مرحله عبور کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/05/john-bollinger-share-his-thoughts-on-bitcoin-says-community-has-to-be-careful-what-they-wish-for/

Leave A Reply

Your email address will not be published.