رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

آمپلفورت (ampleforth) چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

آمپلفورت (ampleforth) چیست؟

آمپلفورت (AMPL) از جمله ارز‌های رمز‌نگاری شده‌ای است که بر پایه اتریوم بنا شده است. آمپلفورت در عمل یک توکن غیرقابل استخراج محسوب می‌شود. میزان آن بر اساس عرضه در گردش تنظیم شده است. آمپلفورت با ایجاد ارزش و دارایی که متاثر از میزان تورم موجود نیست. این ارز وابسته به عملکرد قیمتی سایر ارز‌ها مخصوصا قیمت بیت‌کوین (BTC) نیست. این رمز ارز به عنوان پایه پول برای یک اقتصاد غیر متمرکز طراحی شده است. به عبارت دیگر، با اینکه دیگر ارزهای دیجیتال تقریبا با روند قیمتی بیت‌کوین متناسب اند. قیمت رمز ارز AMPL بر اساس وقایع مربوط به پروتکل خود بالا و پایین می‌رود.

   براساس پروتکل آمپلفورت Ampleforth، دارندگان توکن به‌جای تعداد مشخصی از توکن‌ها، کسر ثابتی از کل بازار عرضه در گردش AMPL را مالک خواهند بود. براساس پروتکل موجود، موجودی توکن امپل فورت می‌تواند دچار تغییرات کاهشی و یا افزایشی شود. در این مکانیزم، با افزایش قیمت، عرضه کل نیز افزایش و با افت قیمت، عرضه کل نیز کاهش می‌یابد.

آمپلفورت

   این تغییرات میان تمامی کیف پول‌های آمپلفورت Ampleforth اعمال شده است که متناسب با آن یک توازن میان کیف پول آنها تنظیم شده است. با این وجود صرف نظر از این تغییر، دارندگان این توکن هنوز همان میزان درصد از عرضه توکن را حفظ کرده و دارا می‌باشند.

 این فرایند تنظیم خودکار عرضه به‌صورت یک (rebase) شناخته می‌شود و یک‌بار در روز اتفاق می‌افتد؛ بدین صورت که اگر قیمت بالاتر از ۱.۰۶$ رود، rebase مثبت و اگر پایین تر از ۰.۹۶$ رود، یک rebase منفی را شاهد خواهیم بود. هدف این سیستم، ایجاد انگیزه‌ای است که قیمت بازار آمپلفورت را به سمت یک دلار سوق دهد.

آمپلفورت

با بنیان گذران این رمز ارز بیشتر آشنا شویم!!

   Ampleforth توسط شخصی به‌نام Evan Kuo که مدیر و کارآفرینی با تجربه است به وجود آمد. ایشان فارغ التحصیل از دانشگاه برکلی است. او بنیان‌گذار Pythagoras Pizza نیز بوده است و اکنون مدیرعاملی موسسه آمپلفورت را برعهده دارد. این موسسه مجموعه‌ای از ۱۲ مهندس ارشد نرم‌افزار سابق Uber و Google را در برمی‌گیرد که اسامی آنها در صفحه لینکدین آمپلفورت Ampleforth لیست شده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش رمز ارز و یا بمنظور مطالعه بیشتر درباره مفهوم آمپلفورت Ampleforth روی لینک های مربوطه کیلک نمایید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.