رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شرکت‌های ارز دیجیتال برتر کدام شرکت‌ها هستند؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شرکت‌های ارز دیجیتال برتر بسیاری در دنیا وجود دارند. امروز قصد داریم ۵ تا از برترین‌های آنان را به شما معرفی کنیم.

شرکت‌های ارز دیجیتال برتر

شرکت‌های ارز دیجیتال برتر

بخش بلاک چین هنوز در دوران اولیه رشد خود قرار دارد اما به‌سرعت در حال گسترش است. بلاک چین‌ها به‌طور کلی دیتابیس‌های غیرمتمرکزی هستند که در سرتاسر نودهای شبکه کامپیوتری در این موتور ارز دیجیتال به اشتراک گذاشته می‌شوند. فناوری بلاک چین در نگهداری سوابق امن و همچنین غیرمتمرکز تراکنش‌های ارز دیجیتال برای ارزهایی همچون بیت کوین تخصص دارد. بلاک چین‌ها بررسی می‌کنند که داده مربوط به تراکنش‌های ارز دیجیتال با اطمینان کامل ایمن شده و هیچ دخالتی از سوی نرم‌افزار شخص سومی هم در آن‌ها وجود نداشته باشد.

چندین تجارت نیز در این بخش وجود دارند؛ از جمله امثال استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال، سازندگان فناوری‌های بلاک چین و شرکت‌های فین تک. با ما همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به پنج استارتاپ بلاک چین برتر بر اساس درآمد یکساله آن‌ها بیاندازیم. لیستی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل شرکت‌هایی می‌شود که به‌صورت عمومی در کشورهایی همچون کانادا یا آمریکا و با مشارکت مستقیم یا از طریق رسیدهای سپرده آمریکایی (ADRs) درج شده‌اند.

شرکت کوین بیس گلوبال (COIN)

کوین بیس گلوبال (Coinbase Global) از شرکت‌های ارز دیجیتال برتری است که باید حتما با آن آشنا شوید. این شرکت تأمین‌کننده جهانی ساختار اقتصادی از جمله خدمات تراکنشی و فناوری بوده که به‌خصوص برای اقتصاد ارز دیجیتال طراحی شده است. پلتفرم این شرکت آن‌طور که خود آن‌ها استدلال می‌کنند،‌ به مشتریان خرده‌فروش اجازه معامله، سرمایه‌گذاری، ذخیره، درآمدزایی و استفاده از ارزهای دیجیتال را می‌دهد. این پلتفرم همچنین طیف گسترده‌ای از نقدینگی را برای معامله در زمینه دارایی‌های دیجیتال در اختیار مؤسسات قرار می‌دهد.

به‌علاوه این پلتفرم شرکای ارز مجازی را قادر می‌سازد که اپلیکیشن‌های ارز دیجیتالی را به‌طور اساسی بسازند. آن‌ها با استفاده از این پلتفرم می‌توانند ارزهای دیجیتال را به‌شیوه‌ای کاملا امن و گسترده به‌عنوان روش پرداختی خود بپذیرند. کوین بیس در آوریل سال ۲۰۲۱ رسمی شد. به همین دلیل هم مجموع بازده‌های روزانه یک ساله این شرکت به‌طور دقیق در دست نیست.

شرکت کنعان (CAN)

شرکت کنعان (Canaan Inc.) از تأمین‌کنندگان پیشگام چینی در زمینه سیستم‌های محاسباتی بسیار باکیفیت است. این شرکت بر روی طراحی تراشه مدارهای مجتمع با کاربرد خاص یا همان ای سیک (ASIC) تمرکز دارد. چنین چیزی در اصل چیدمان تراشه کامپیوتری با عملکرد بسیار بالایی محسوب می‌شود. شرکت کنعان که از شرکت‌های ارز دیجیتال برتر به‌حساب می‌رود، فعالیت‌های دیگری از قبیل:‌ تحقیق و نوآوری در زمینه تراشه، ساخت تجهیزات محاسبه و خدمات نرم‌افزاری را هم در بر می‌گیرد که همه و همه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

این شرکت انواع گوناگونی از خدمات مربوط به هوش مصنوعی را به شما ارائه می‌دهد و شدیدا در توسعه و تحقیق فناوری‌های پیشرفته دخیل است. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به تمام انواع تراشه‌های هوش مصنوعی، اتصال سیستم روی تراشه (SoC)، الگوریتم‌های هوش مصنوعی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

شرکت‌های ارز دیجیتال برتر

شرکت Bitfrms Ltd. (BIFT)

بیت فارمز (Bitfarms) شرکت استخراج بیت کوین بزرگی بوده که در کانادا واقع شده است. این شرکت در وهله اول تعمیر و نگهداری فنی فوری، مدیریت دیتابیس و خدمات نصب و مکاترونیک را علاوه بر فعالیت‌های استخراج خود به شما ارائه می‌دهد. شرکت بیت فارمز دو بخش اصلی دارد؛ اولین بخش، مزارع سرورها را اداره می‌کند. این مزارع احراز هویت فردی و احراز هویت تراکنش‌های ارز دیجیتال را تسهیل می‌بخشند. دومین بخش هم خدمات الکتریکی را هم به مشتریان تجاری و هم مسکونی در کوبک ارائه می‌دهد. بیت فارمز از شرکت‌های ارز دیجیتال برتر است که مراکز کامپیوتری بلاک چین اقتصاد مالی غیرمتمرکزی در سرتاسر جهان را اداره می‌کند.

این شرکت توان محاسباتی را به شبکه‌های معاملاتی ارز دیجیتالی همچون بیت کوین می‌دهد و در مقابل هزینه‌ای را برای رمزگذاری و پردازش تراکنش‌ها دریافت می‌کند. تیم مدیریتی بیت فارمز از اپراتورهای مرکزی مجهز و توانمندی تشکیل شده است که قادر به مدیریت داده‌ها و اطلاعات در مقیاس صنعتی هستند. آن‌ها متخصصینی در بازارهای سرمایه هستند که قصد دارند با ایجاد اکوسیستمی بلاک چینی، زیرساخت‌های آینده و آینده‌نگرانه‌ای را بنا کنند.

شرکت SOS Ltd. (SOS)

SOS، شرکت فناوری چینی و موفقی است که برای تمام اهداف فشرده خود از فناوری هوش مصنوعی به‌عنوان فناوری اصلی خود استفاده می‌کند که نکته قابل‌توجهی است. این شرکت‌ها به مشتریان اجازه می‌دهند که از خدمات فناوری اطلاعات آن‌ها برای اهدافی همچون تجارت و مدیریت دارایی‌های دیجیتالی استفاده کنند. این شرکت همچنین خدمات امنیت اطلاعاتی را به‌همراه داده‌های مربوط به بازاریابی و فناوری نیز به شما ارائه می‌دهد.

از دیگر خدمات جالب این شرکت ارائه گزینه‌های جایگزینی برای پاسخ به نیازهای اورژانسی همچون مراقبت از سلامتی، امورمالی، مراقبت پزشکی، سلامتی، وسیله حمل‌ونقل، امنیت و کمک‌های مشترک است که تمام آن‌ها بسیار ضروری به‌حساب می‌روند. SOS Limited شرکتی است که خدمات فناوری اطلاعات را به شما ارائه می‌دهد. این شرکت، کمک‌های بلاک چینی، داده‌های بسیار بزرگ، معامله، مدیریت سرمایه‌گذاری مجازی، ماهواره‌های ارتباطی و دیگر فناوری‌های ارتباط را به روشی محتاطانه به مشتریان عرضه می‌کند. مشتریان ساکن کشور چین نیز می‌توانند به‌راحتی از خدمات شرکت SOS بهره‌مند شوند.

شرکت بلاک چین ریوت (RIOT)

یکی دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال برتر، شرکت بلاک چین ریوت (Riot Blockchain Inc.) است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم ریوت، شرکت تولید بیت کوین است؛ یا حداقل آن‌ها این‌طور اذعان دارند. عملیات‌های استخراج این شرکت اکثرا در دفتر تگزاس و پردازنده‌های میزبان آن‌ها در مکان نیویورک Coinmint LLC متمرکز شده است. تسهیلات شرکت بلاک چین ریوت تماما به آن متعلق است. بر اساس ظرفیت نیروی اندازه‌گیری‌شده آن، این شرکت بزرگ‌ترین عملیات میزبانی وب و پردازش بیت کوین جهان را در آمریکای شمالی داراست.

شرکت ریوت نتورک (Riot Network, Inc.) نیز استارتاپ استخراج ارزهای دیجیتالی است که به‌سرعت در حال تأسیس پردازشی در مقیاس بزرگ در ایالات متحده است تا به بلاک چین بیت کوین کمک کند. ریوت فکر می‌کند که عملیات‌های آمریکایی به رشد استخراج بیت کوین کمک خواهند کرد و آرزو دارد که در آینده بخشی از این عملیات‌ها باشد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/21/top-5-leading-crypto-firms/

Leave A Reply

Your email address will not be published.