رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

دوج کوین در برادنتون پذیرفته می‌شود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

دوج کوین در برادنتون در رستوران هات داگ این شهر پذیرفته می‌شود. این رستوران حالا ارز دیجیتال دوج کوین را به‌عنوان روش پرداختی خود می‌پذیرد.

دوج کوین در برادنتون

دوج کوین در برادنتون

یکی از رستوران‌های برادنتون به نام «ویلی یامز» (Willy-Yums) پذیرش دوج کوین را اعلام کرده است. این رستوران گفت که حالا مشتریان می‌توانند ساندویچ‌های هات داگ موردعلاقه خود را با استفاده از ارز دیجیتال محبوب دوج کوین (DOGE) خریداری کنند.

مشتریانی که تمایل به خرید هات داگ ویلی یامز دارند، می‌توانند کد پرداخت QR دوج کوین این رستوران را از طریق اپلیکیشن کیف پول خود، اسکن کنند.

«راب ویلیامز» صاحب این رستوران در رابطه با دلیل انتخاب دوج کوین به‌عنوان روش پرداختی آن‌ها نیز صحبت کرد. وی گفت که او به‌دلیل طراحی خاص این کوین جذب آن شده است. از نظر «ویلیامز» این طراحی دارای طلسم سگی خاصی است که با تجارت هات داگ آن‌ها هم‌خوانی دارد.

«ویلیامز» گفت که او به‌دلیل جنجال و حواشی حول دوج کوین به سمت این ارز دیجیتال کشیده شده است. او همچنین اضافه کرد: «به این کوین، کوین مردم می‌گویند. این کوین گران نیست. به‌راحتی می‌توان آن را به‌دست آورد. به‌راحتی می‌توان آن را به اشتراک گذاشت. این کوین آسانی است.» به همین دلیل هم شاهد اضافه شدن دوج کوین در برادنتون هستیم.

دوج کوین در برادنتون

تخفیف ۵۰ درصدی مشتریان دوج کوین

اگرچه که این ارز دیجیتال چند ماه پیش به روش‌های پرداختی رستوران Willy-Yums اضافه شد، «ویلیامز» گفت هنوز مردم از آن استفاده نکرده بودند. وی گفت که مردم به‌دلیل عدم آگاهی از این ارز دیجیتال برای خرید ساندویچ‌های خود استفاده نکرده‌اند.

او باور دارد هرچه ارزهای دیجیتال محبوب‌تر و شناخته‌شده‌تر می‌شوند، مشتریان بیشتری هم در ماه‌های پیش رو از این روش پرداختی استفاده خواهند کرد. این رستوران در تلاش برای جذب افراد بیشتری به استفاده از این روش پرداختی تخفیفی را برای مشتریان خود در نظر گرفت. رستوران ویلیامز گفت که مشتریان هر زمانی که تا ماه بعدی با استفاده از ارزهای دیجیتال ساندویچ هات داگ خود را خریداری کنند، از تخفیفی ۵۰ درصدی بهره‌مند خواهند شد.

افزایش پرداخت با دوج کوین

پرداخت‌های دوج کوین در پلتفرم‌های مختلفی فعال شده است. شرکت‌های بسیاری همچنان در نظر دارند که این ارز دیجیتال را به لیست روش‌های پرداختی خود اضافه کنند. بر طبق گزارشات رستوران مستر بیست برگر (MrBeast Burger) یکی از رستوران‌های برتر ایالات متحده گفت که ممکن است توکن DOGE را به‌عنوان روش پرداختی برای ساندویچ‌های خود بپذیرد و با این خبر مشتریان خود را دست انداخت.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/28/bradenton-hot-dog-restaurant-embraces-dogecoin-as-payment/

Leave A Reply

Your email address will not be published.