رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پلتفرم دیجیتال MyCointainer موفق به جذب ۶ میلیون دلار شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پلتفرم دیجیتال MyCointainer توانست ۶ میلیون دلار را در دور تأمین سرمایه اولیه خود جذب کند. این پلتفرم در حقیقت سرمایه جمع‌آوری‌شده را برای توسعه پلتفرم کسب بازده خود استفاده خواهد کرد.

پلتفرم دیجیتال MyCointainer

پلتفرم دیجیتال MyCointainer

مای کوینتینر (MyCointainer)، پلتفرمی برای استیکینگ بازده آسان است. این پلتفرم اخیرا اعلام نمود که ۶ میلیون دلار را در طی دور اولیه تأمین مالی خود جذب کرده است. این رویداد توسط شرکت Maple Block رهبری شد. به‌علاوه، صندوق Shima Capital و صرافی بای بیت (ByBit) هم از دیگر رهبران آن بودند که از صرافی‌های ارز دیجیتال برتر در سرتاسر جهان به ‌شمار می‌رود.

چندین سرمایه‌گذار فرشته شناخته‌شده نیز در این دور تأمین مالی شرکت کردند. در میان آن‌ها نهادهایی با پورتفولیوهای غنی و پرباری دیده می‌شود که برخی از آن‌ها از شناخته‌شده‌ترین برندهای صنعت همچون کوین لیست (CoinList)، سیرکل (Circle) و پالی گان (Polygon) تشکیل شده‌اند.

برندهای دیگری همچون کانسنسیس (ConsenSys)، نیر (Near)، وان اینچ (۱inch)، الگوراند (Algorand)، پولکادات (Polkadot)، دی‌وای‌دی‌ایکس (dY/dX)، کسپر لبز (Casper Labs)، مینا (Mina)، انکر (Ankr) و انجین (Enjin) هم در میان آن‌ها دیده می‌شود. از همه مهم‌تر پشتیبانی آن‌ها پتانسیل پلتفرم دیجیتال MyCointainer را افزایش می‌دهد و حاکی از همکاری‌های تنگاتنگی برای پروژه‌های آینده است.

این شرکت از سرمایه‌های به‌دست آمده استفاده خواهد کرد تا پلتفرم کسب بازده خود را توسعه دهد. بدین ترتیب، مای کوینتینر، محصولات تجارت به تجارت یا B2B کنونی خود را بهبود می‌بخشد و دسترسی خود را در اروپا، آسیا، خاورمیانه و دیگر مناطق جهان گسترش می‌دهد. در آخر MyCointainer به‌دنبال آن است که تیم متخصصان خود را با استخدام افراد حرفه‌ای بیشتر، بزرگ‌تر کند.

کسب بازده در MyCointainer

مای کوینتینر پلتفرمی است که به مشتریان خود، توانایی استیک ارزهای دیجیتال و توکن‌ها را بدون هیچ دردسری و به روشی بسیار آسان می‌دهد. کاربران می‌توانند با مبلغ کمی به اندازه ۱ یورو شروع و از میان بیش از ۱۰۰ها دارایی دیجیتالی از جمله پولکادات، کاردانو (Cardano) و ال روند (Elrond) ارزهای خود را انتخاب کنند.

هرکسی می‌تواند از MyCointainer برای تولید درآمد مجهول از طریق استیکینگ استفاده کند. این پلتفرم به کاربران اجازه خرید توکن‌هایی خاص یا انتقال آن‌ها به کیف پول خود را می‌دهد. سپس نیز مای کوینتینر از قدرت پروتکل‌های بلاک چین استفاده می‌کند تا کوین‌های بیشتری را به‌عنوان پاداش‌های روزانه در ترازهای حساب کاربران تولید نماید.

پلتفرم دیجیتال MyCointainer

به‌علاوه شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت مستقیم و از طریق کیف پول خود با عمل نمایندگی نیز درآمد داشته باشند. به بیان دیگر پلتفرم دیجیتال MyCointainer همچون قلکی دیجیتالی عمل می‌کند. کاربران با استفاده از این قلک دیگر نیازی به کار کردن ندارند. آن‌ها می‌توانند به‌راحتی از زندگی خود لذت ببرند، در حالی که پول‌های آن‌ها برای آن‌ها کار می‌کند.

برخی از دارایی‌هایی که بهترین سودها را در این پلتفرم به شما ارائه می‌دهند، عبارتند از: کارتسی (Cartesi)، پالی گان، نم (NEM)، سینتتیک (Synthetic) و کاردانو. به‌طور متوسط، پاداش‌های سالانه آن‌ها نزدیک به ۱۵% است.

پالی گان یکی از معتبرترین پروژه‌های مای کوینتینر است. در زمان نگارش این مقاله این پروژه تقریبا ۸,۰۰۰ شرکت‌کننده فعال دارد. به‌علاوه درآمدهای سالانه این کاربران در این پلتفرم نزدیک به ۱۲% است.

بسیاری از افراد پالی گان را به‌عنوان یکی از روش‌های پرداختی توانمند آینده در نظر می‌گیرند. برای نمونه این پروژه جامعه بلاک چین را متحول می‌کند و مرکزی را می‌سازد که کاربران می‌توانند در آن با محصولات غیرمتمرکز تعامل کنند. علاوه بر این‌ها، وجود آن در این پلتفرم نیز اعتبار و توانایی MyCointainer را هم افزایش می‌دهد.

ظهور مای کوینتینر در دنیای ارزهای دیجیتال

«بارتوش پوزنیاک» کارآفرینی با ۱۵ سال سابقه در زمینه شکل‌دهی محصولات دیجیتال جهانی پلتفرم دیجیتال MyCointainer را در سال ۲۰۱۸ تأسیس و راه‌اندازی کرد. او پیش‌تر در صنایع مختلفی از جمله بانک‌های سرمایه‌گذاری و تیم‌های تولیدی برای بارکلیز (Barclays) و بانک دویچه (Deutsche Bank) در لندن کار کرده است.

«پوزنیاک» این پلتفرم را در اولین سال‌های خود از طریق تأمین سرمایه شخصی و درآمد حاصله از شرکت ساخت. تاکنون این پلتفرم بیش از ۳ میلیون دلار پاداش را برای بیش از ۱۱۰,۰۰۰ کاربر خود تولید کرده است. این شرکت همچنین مجوز مؤسسه‌ای مالی در استونی را هم دارد. به‌علاوه مهم‌ترین بازارهای آن نیز شامل بریتانیا، آمریکا، فرانسه و ایتالیا می‌شود.

شرکت مای کوینتینر در نوامبر سال ۲۰۲۱ با پروژه بلاک چین پیشروی صنعت، ال روند و تیم مایار (Maiar) شریک شد. این شراکت، امکان ترید جفت‌های تجاری BTC/EGLD و EUR/EGLD و همچنین یک مکانیسم اثبات سهام (PoS) را به وجود آورد. به‌علاوه این شراکت حمایت از اپلیکیشن مایار را هم در بر می‌گرفت. در نتیجه کاربران می‌توانند اعمال مشخصی را به انجام برسانند و پاداش‌های اختصاصی را از استخر جایزه‌ای مجموعا ۶۰۰۰ دلاری به‌صورت EGLD دریافت کنند.

مای کوینتینر به‌غیر از ال روند، با نام‌های مهم دیگری در این صنعت همچون آوالانچ لبز (Avalanche Labs)، ویوز (Waves) و کازماس (Cosmos) هم شریک شده است. همچنین پلتفرم دیجیتال MyCointainer با کریپتو دات کام (Crypto.com) و بسیاری از دیگر بلاک چین‌های باز و سریع برای اپلیکشن‌های غیرمتمرکز هم همکاری تنگاتنگی داشته است. این همکاری‌ها به مای کوینتینر کمک کرد که پلتفرم خود را بسیار بیشتر گسترش دهد.

در آخر هم باید گفت که تیم مای کوینتینر با سرعت قابل‌ملاحظه‌ای در حال رشد است. امروز این شرکت بیش از ۴۲ نفر را استخدام می‌کند و برنامه دارد تا با افتتاح چندین موقعیت جدید حتی بیش از پیش نیز گسترش یابد. هرکسی که به موقعیت‌های شغلی موجود کنونی در این پلتفرم علاقه‌مند است می‌تواند به صفحه مشاغل این شرکت به آدرس: https://www.mycointainer.com/individuals/about-us/careers مراجعه کند.

درباره MyCointainer

مای کوینتینر رسالت بلندپروازانه ارائه دسترسی آسان به چندین و چند مکانیسم پاداش‌دهی ارز دیجیتالی را برعهده دارد. بدین ترتیب کاربران این پلتفرم می‌توانند به همان اندازه از چشم‌انداز مالی متفاوتی بهره ببرند و پذیرش و به‌کارگیری ارزهای دیجیتال را در سرتاسر جهان تسهیل بخشند.

تیم این پلتفرم از میان شبکه‌های اجتماعی بسیار، در فیسبوک، تلگرام و دیسکورد با آدرس‌های زیر در دسترس شما قرار دارد:

https://www.facebook.com/mycointainer

https://t.me/mycointainer

https://discord.com/invite/gNGu3ct

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/26/mycointainer-raises-6-million-in-seed-round-to-develop-its-yield-earning-platform/

Leave A Reply

Your email address will not be published.