رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap) سودی باورنکردنی به شما می‌دهد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap) از ربات‌های برتری است که تریدینگ را به‌صورت خودکار برای شما انجام می‌دهد. تریدینگ دستی می‌تواند ضررهای زیادی به شما برساند. اما چطور می‌توان از ضررهای ۳۰۰,۰۰۰ هزار دلاری از این طریق جلوگیری کرد؟ با ما باشید تا پاسخ این سوال را به شما بگوییم و ربات بیتس گپ را به شما معرفی کنیم.

ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap)

ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap)

تریدینگ دستی ارزهای دیجیتال کاری سخت و پرریسک است. نه‌تنها چیزهای بسیار زیاد و سختی در این زمینه برای یادگیری وجود دارد، بلکه با این حقیقت هم روبه‌رو هستیم که تریدرها معمولا اشتباهات زیادی را مرتکب می‌شوند که هرکه باشد از آن‌ها دوری می‌کند. به‌علاوه جنبه تصمیم‌گیری تریدینگ بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل ابزارهای اتوماسیون و خودکارسازی روزبه‌روز در این زمینه طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند.

زمانی که افراد ایده تریدینگ ارزهای دیجیتال را کشف می‌کنند، آن‌ها منحنی یادگیری بسیار تندی را در پیش‌رو دارند. این بازارهای پیچیده فرصت‌های زیادی را برای شما نمایان می‌کنند که البته ریسک‌هایی را هم درون خود دارند و هرکسی با چنین ریسک‌هایی راحت نیست. هر ورودی از سوی تریدرها می‌تواند عواقب خوب یا بدی داشته باشد و تصمیم‌گیری به‌موقع برترین کار است. متأسفانه با وجود هزاران بازار و جفت تجاری در دسترس هرکس حرف زدن از تریدینگ از عمل آن بسیار آسان‌تر است. به همین دلیل هم شاید در این زمینه به راهکارهای تریدینگی همچون ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap) نیاز داشته باشیم.

نکات منفی تریدینگ دستی ارزهای دیجیتال

تریدینگ دستی تجارتی پرریسک در دنیای ارزهای دیجیتال است. شرایط بازار می‌تواند هرلحظه تغییر کند و ممکن است تریدرها همیشه تصمیمات درست را به‌موقع نگیرند. به‌علاوه داده‌ها و اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت و شرایط بازار ممکن است اطلاعات به‌دست آمده را حتی بعد از اجرای تحلیل‌های تکنیکال نیز باطل کند. در نتیجه دیدن آنکه تریدری به‌جای پر کردن جیب خود از سود، تمام پول‌های خود را از دست می‌دهد امری کاملا رایج است.

تازه داستان‌های ترسناک تریدرهایی که مبالغ هنگفتی از پول‌های خود را از دست داده‌اند همه چیز را بدتر هم می‌کند. تریدری بریتانیایی اخیرا نزدیک به ۳۰۰,۰۰۰ دلار را از طریق تریدینگ دستی از دست داد. او اشتباهی گران‌بها مرتکب شده بود و نتوانسته بود حرکات بازار متغیر را به‌درستی زمان‌بندی کند. اگرچه که این تریدر استراتژی درآمد بلندمدت و بسیار خوبی داشت، تنها چیزی که نصیب او شد حرکتی نزولی بود. وی فراموش کرده بود که استاپ لاس اوردری برای معاملات خود تعیین کند تا از پورتفولیوی او به‌طور کامل محافظت نماید.

چنین اموری ما را بیشتر به سمت استفاده از راهکارهایی همچون ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap) سوق می‌دهد. کاربران چک لیستی روز افزون از چیزهایی دارند که باید در نظر بگیرند؛ از انواع مختلف اوردر گرفته تا شرایط بازار، متعادل‌سازی مجدد پورتفولیو، آزاد کردن نقدینگی در زمان مثبت و غیره. مراقبت از تمام این جنبه‌ها به‌صورت دستی تقریبا غیرممکن است و فشاری روانی بر کاربر وارد می‌کند. جای هیچ تعجبی ندارد که راهکارهای خودکارسازی هرروزه تریدرهای ارز دیجیتال بیشتری را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کنند.

اگرچه راه‌های بسیاری برای اتوماتیک‌سازی تریدینگ ارزهای دیجیتال هرکس وجود دارد، اما راهکاری که بیتس گپ (Bitsgap) ارائه می‌دهد، هرآنچه که باید را در خود دارد. این پلتفرم تعادلی را میان اتوماسیون، پشتیبانی ابری برای در دسترس قرار دادن تریدینگ در هر دستگاهی و اجرای تضمینی سفارش برقرار می‌کند؛ حتی اگر فرانت اند صرافی هم مسدود شود همچنان تعادل این پلتفرم حفظ می‌شود.

ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap)

چطور از ضرر جلوگیری کنیم؟

بیشتر از همه جنبه دومی که گفتیم حائز اهمیت است؛ چراکه بک اند صرافی حتی در صورت بارگزاری بیش از حد رابط کاربری معمولا همچنان قابل استفاده است. ماهیت اتوماتیک بیتس گپ از طریق ربات‌هایی قابل دسترس است که بر روی رویکردی شبکه‌ای عمل می‌کنند. به همین ترتیب کاربران می‌توانند تریدینگ خود را از طریق ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap) به‌صورت اتوماتیک انجام دهند.

کاربران گرید یا محدوده تریدینگ موردنظر خود را تنظیم می‌کنند و این ربات به‌صورت خودکار ارزان‌تر می‌خرد و با قیمتی بالاتر می‌فروشد. هر بازار مهم نیست که چقدر کوچک باشد اما فرصت کسب سودی را به شما ارائه می‌دهد. در مقابل تریدینگ دستی نمی‌تواند چنین سودهای کوچک و مداومی را برای شما به‌دست آورد؛ چراکه انسان‌ها نمی‌توانند آنقدر سریع عمل کنند که این فواصل قیمتی دقیقه‌ای را به‌موقع کشف کنند.

مهم‌تر از آن راهکار بیتس گپ از طریق هر دستگاهی هم قابل دسترس است. اوردرها یا سفارشات از طرف کاربر اجرا خواهد شد و فرقی ندارد که از طریق کامپیوتر، تلفن همراه، تبلت و یا دیگر دستگاه‌های متصل به اینترنت باشد. این ربات‌ها ۲۴ ساعت هفته آرامش خاطر لازم را در عین حال که خواب هستید، به شما ارائه می‌دهند.

از نظر اجرای سفارشات قطع برق یک صرافی هرگز این ربات‌ها و رویکرد آن‌ها در شرایط بازار را مختل نمی‌کند. صرافی‌ها بک اندی دارند که معمولا همیشه در حال کار است؛ حتی زمانی که فرانت اند بیش از حد پر و مسدود شده باشد، همچنان بک اند کار می‌کند. ربات تریدینگ بیتس گپ (Bitsgap) نیز بررسی می‌کند که سفارشات به‌صورت مستقیم به بک اند ارسال شده باشند و به همین ترتیب تداوم عملیاتی را تضمین می‌کند. مهم‌تر از آن، این راهکار به هرکسی کمک می‌کند که بدون هیچ اشتباهی در بلند مدت درآمد بسیار خوبی داشته باشد.

از آنجا که مقاله رو تقریبا مطالعه کرده اید ،مطالعه مقالات بدست آوردن بیت کوین رایگان نیز حتما برای شما جذاب خواهد بود.

بازده ۴۵ برابر بدون جریحه‌دار شدن احساسات یا دخالتی از سوی شما

تریدرهای بسیاری در سرتاسر جهان از فناوری تریدینگ توسعه‌یافته از سوی بیتس گپ استفاده می‌کنند. یوتیوبری توانست در عرض چهار ماه، افزایشی ۴۵ برابری را در پورتفولیوی خود از طریق ربات تریدینگ بیتس گپ داشته باشد. رسیدن به چنین نتایجی از طریق تریدینگ دستی هم امکان‌پذیر است اما به تلاش و استرس بسیار بیشتری نیاز داشته و پتانسیل بیشتری برای ارتکاب اشتباه در طول مسیر دارد.

راهکار خودکارسازی تریدینگ یکپارچه بیتس گپ در دسترس همه قرار دارد. به‌علاوه این ربات قابلیت آزمون پشتیبان را هم دارد تا به کاربران این ایده را دهد که تنظیمات آن‌ها چه تأثیری بر عملکرد کلی می‌گذارد. در آخر هم باید گفت که این ربات هیچ هزینه‌ای از تریدرها نمی‌گیرد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/27/how-to-not-lose-300000-on-manual-trading-heres-the-answer/

Leave A Reply

Your email address will not be published.