رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شبکه ارز دیجیتال پولز (Poolz) و دریافت ۱ میلیون دلار کمک مالی

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شبکه ارز دیجیتال پولز (Poolz) 1 میلیون دلار کمک مالی از شبکه هارمونی دریافت کرد. پولز این کمک مالی را برای سرعت بخشیدن به رشد استارتاپ‌های دیفای نوظهور استفاده می‌کند.

شبکه ارز دیجیتال پولز (Poolz)

شبکه ارز دیجیتال پولز (Poolz)

پولز فایننس (Poolz Finance)، لانچ‌پد دیفای پیشگامی در این زمینه است. این لانچ‌پد اخیرا کمک هزینه‌ای ۱ میلیون دلاری را از شبکه هارمونی (Harmony Netwrok) دریافت کرد. این کمک هزینه نیز برای کمک به ادغام هارمونی در پروژه‌های استارتاپ‌های انکوبه‌شده است. این کمک هزینه، ابزارهای بیشتری را به انبار پولز اضافه می‌کند و ارزش افزوده پروژه‌های موردنظر برای لانچ‌پد آن را نیز افزایش می‌دهد.

هارمونی، شبکه بلاک چین نسل سومی بوده که برای قابلیت همکاری، مقیاس‌پذیری و سرعت ساخته شده است. هارمونی با ماشین مجازی اتریوم (EVM) کاملا سازگار و پل ادغام‌شده‌ای محلی محسوب می‌شود. به همین ترتیب این شبکه، فضایی عالی برای راه‌اندازی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بر مبنای زبان سالیدیتی برای کاربران معمولی به‌نظر می‌رسد که نمی‌توانند هزینه‌های گزاف شبکه اصلی اتریوم را بپردازند.

سرعت نهایی و هزینه‌های زیر سنت شبکه هارمونی، ادغام میان زنجیره‌ای آن را تکمیل می‌کند. این بدان معناست که پروژه‌ها می‌توانند هارمونی را در حالی انتخاب کنند که همچنان ارتباطی را با نقدینگی به وجود آمده در اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و دیگر بلاک چین‌های مبنی بر ماشین مجازی اتریوم نیز حفظ کرده‌اند. شبکه ارز دیجیتال پولز (Poolz) هدف دارد تا از این موضوع استفاده کند که رشد پروژه‌های انکوبه‌شده خود را تسهیل بخشد.

کمک هزینه ۱ میلیون دلاری که از سوی شبکه هارمونی به پولز داده شده است بین ۲۰ تا از نویدبخش‌ترین پروژه‌های پولز توزیع خواهد شد. هرکدام از این پروژه‌ها ۵۰هزار دلار سرمایه را دریافت می‌کند. این پول به تأمین سرمایه ادغام موردنیاز برای انطباق پروژه‌های موجود با هارمونی کمک خواهد کرد و استقرار اضافه‌ای را به‌صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌دهد. به‌علاوه، این امر پروژه‌ها را برای IDOای موفقیت‌آمیز در پلتفرم پولز فایننس هم تنظیم می‌کند.

شبکه ارز دیجیتال پولز (Poolz)

همکاری شبکه پولز و هارمونی

تمام پروژه‌هایی که دستورالعمل‌های کمک هزینه کنونی هارمونی را دنبال می‌کنند واجد شرایط این توزیع هستند. همکاری میان پولز و هارمونی نیز همچنان ادامه خواهد داشت. ادغام‌های جدیدی به‌زودی در این زمینه اعلام خواهد شد.

«گای اورن» مدیرعامل شبکه ارز دیجیتال پولز (Poolz) گفت: «موفقیت‌آمیزترین لانچ‌پدها و انکوباتورها، ده‌ها خدمات و تخفیف را برای پروژه‌های پورتفولیوی خود ارائه می‌دهند و من خوشحالم که هارمونی را به لیست خود اضافه می‌کنیم. پروژه‌های ما قادر خواهند بود که به این کمک هزینه دسترسی داشته باشند تا استقرار خود را بر روی شبکه هارمونی بنا کنند. به‌عنوان یک پلتفرم سازگار با ماشین مجازی اتریوم بسیار کم هزینه، فوق‌العاده است که کاربران بیشتری را به آن جذب کنیم و موجب رشد پروژه‌های خود شویم.»

«لیام کوهن» بنیان‌گذار و مدیر ارشد بازاریابی پولز گفت:

«ما از ابتدای آغاز کار شبکه هارمونی، توسعه‌های آن را به‌صورت دقیقی دنبال کرده‌ایم. این شبکه به‌عنوان شبکه‌ای بسیار مقیاس‌پذیر، سریع و مطمئن، منحصرا آماده شده است تا میزبان نسل بعدی پروتکل‌های دیفای و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز باشد. هدف ما آن است که از طریق این شراکت با هارمونی، در حقیقت با پروژه‌های نوآورانه‌ای که در این شبکه ساخته می‌شوند همکاری تنگاتنگی داشته باشیم. ما باور داریم که این کمک هزینه مشترک، پروژه‌ها را در مسیری درست سوق می‌دهد و آن‌ها را برای موفقیت‌های آینده آماده می‌کند.»

جهت درخواست کمک هزینه، این فرم را پر کنید: https://bit.ly/3HfS6Mc

درباره شبکه ارز دیجیتال پولز (Poolz)

پولز، لانچ‌پد زنجیره جانبی و جذب سرمایه غیرمتمرکز بسیار خوبی است. این لانچ‌پد، قطبی برای اپلیکیشن‌های دیفای محسوب می‌شود که آن‌ها را قادر به آزاد کردن قدرت بلاک چین می‌کند. پولز ونچر (Poolz Venture) هم صندوق سرمایه‌گذاری است که از سوی تیم اصلی پولز ساخته شده تا چشم‌اندازی اصلی پولز را هرچه بیشتر محقق سازد.

وبسایت پولز: https://www.poolz.finance/

مدیوم پولز: https://poolz.medium.com/

توئیتر پولز: https://twitter.com/Poolz__

تلگرام پولز: https://t.me/PoolzOfficialCommunity

آگهی‌های تلگرامی پولز: https://t.me/Poolz_Announcements

درباره شبکه هارمونی

هارمونی، پلتفرمی باز برای دارایی‌ها، کلکسیون‌ها، هویت و حکومت شماست. شما هم می‌توانید تنها کسی باشید که تمام بلاک چین‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. هارمونی، بلاک چینی باز و سریع است. شبکه اصلی ما، اپلیکیشن‌های اتریوم را با سرعت تراکنش ۲ ثانیه‌ای و هزینه‌های ۱۰۰ برابر کمتر اجرا می‌کند. پل‌های ایمن هارمونی،‌ انتقال دارایی میان زنجیره‌ای را با اتریوم، بایننس و دیگر زنجیره‌ها ارائه می‌دهد.

وبسایت هارمونی: https://www.harmony.one/

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/27/poolz-obtains-1m-grant-from-harmony-to-boost-growth-of-emerging-defi-startups/

Leave A Reply

Your email address will not be published.