رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

NFT ماواتریکس اولین مجموعه از NFTهای خود را به فروش رساند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

NFT ماواتریکس نوعی توکن غیر قابل معاوضه بر پایه پاداش است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده و در ان فعالیت می‌کند. این توکن در ۲۸ ژانویه سال جاری اولین مجموعه از NFTهای خود را روانه بازار ارزهای دیجیتال می‌کند.

 NFT ماواتریکس

NFT ماواتریکس و توکن‌های آن

این مجموعه در انتهای دسامبر راه اندازی شد و شامل ۸.۷۹۹ Mavatars منحصر به فرد است. این توکن‌ها الهام گرفته از شخصیت هنری ژاپنی به نام Chibi است. نکته جالب توجه این است که تمامی این توکن‌ها به سرمایه گذاران عمومی و خصوصی پیش فروش شده است.

مدیر و موسس NFT ماواتریکس گفت:

“قصد دارم از تمامی افرادی که ما را در این راه همراهی کردند. فروش حدود ۹۰۰۰ توکن غیر قابل معاوضه منحصر به فرد در تنها یک ماه نشان دهنده روشن بودن راه و مهارت‌های این NFT است.”

با داشتن NFT ماواتریکس، این امکان برای خریداران وجود دارد تا در استخر جوایز حضور داشته و به لطف تراکنش‌هایی که به وسیله توکن‌های خود انجام داده‌اند، جایزه دریافت کرده و از این طریق شانس دریافت جایزه و یا درآمد بیشتر را داشته باشند. این امکان به وسیله توکن MVV به وجود می‌آید.

توکن MVV برگرفته از استاندارد BEP20 صراف بایننس بوده و بر روی Pancakeswap در روز دوم ماه فووریه راه اندازی و ایجاد شد. جدا از این موارد، دارندگان این توکن می‌توانند به قسمت مشخص شده در سایت رسیم NFT ماواتریکس رفته و از این طریق اطلاعات مربوط به حساب و دارایی خود را مورد بررسی قرار دهند. همچنین می‌تواند اطلاعات مربوط به NFT خود و اطلاعات مربوط به پاداش و یا ظرفیت حساب خود را چک کنند.

دارندگان این مجموعه همچنین می‌توانند میزان پاداش به دست آمده از تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۲ را درخواست کنند. پس از این تاریخ، تمامی درخواست‌ها هر ۲۴ ساعت قابل انجام و پیگیری خواهد بود.

 NFT ماواتریکس

اهداف بعدی این پروژه چیست؟

اگر بخواهیم به صورت کلی درباره این پروژه صحبت کنیم، باید بگوییم NFT ماواتریکس در ابتدای راه پروژه کسب درآمد از طریق بازی است. “گیولیو گاگالیانو” مدیر پروژه NFT ماواتریکس را نوعی پروژه جمعی و تبادل محور خطاب کرد که نوعی هاب از بازی‌های Gacha به حساب می‌آید. این بازی از تکنولوژی و بلاک چین‌های NFT استفاده کرده تا به کاربران خود این امکان را بدهد تا از بازی‌های کوچک و یا مبارزات کوتاه موجود در آن درآمد کسب کنند.

همزمان با این که پروژخ بازی به همراه جمعیت همراه آن در حال افزایش است، ماواتریکس به اعضا و یا افراد جدید که قصد دارند در این پروژه همراه باشند، خوش آمد گویی می‌کند. از طریق سرورهای دیسکورد این افراد می‌توانند با این پروژه در ارتباط باشند و نظرات یا ایده‌های خود را منتقل کنند.

درباره Mavatrix

این توکن غیرقابل معاوضه توسط “گیولیو گاگلیانو” طراحی و روانه بازار رمز ارزها شد. این تیم را می‌توان تلفیقی از افراد کهنه کار از صنعت طراحی بازی و یا Fintech دانست که در سرتاسر جهان حضور دارند. هدف اصلی این تیم از بین بردن فضای خالی بین مشتاقان NFTها و همچنین گیمرها هست.

منبع : https://thecryptobasic.com/2022/02/04/mavatrix-a-new-play-to-earn-gamefi-project-sold-out-its-first-nft-collection-and-is-live-on-pancakeswap/

Leave A Reply

Your email address will not be published.