رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اولین لانچ پد سرمایه گذاری جمعی Branch راه اندازی شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اولین لانچ پد سرمایه گذاری جمعی Branch محصولی است که شرکت Branch اعلام کرد که این لانچ پد راه اندازی شده است. استفاده از این سیستم به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی در دنیای کریپتوکارنسی به راحتی فعالیت کنید.

لانچ پد سرمایه گذاری جمعی Branch

اولین لانچ پد سرمایه گذاری جمعی Branch

در دنیای تجارت، سیستم‌های سرمایه گذاری جمعی در حیطه ارزهای دیجیتال بسیار زیاد شده‌اند. از طرفی بسیاری از کمپانی‌ها نیز از این سیستم برای سرمایه گذاری و کسب درآمد استفاده می‌کنند. از طریق این قبیل لاچ پدها، سرمایه گذاران و یا سیستم‌های تجاری می‌توانند درخواست سرمایه مالی دهند و از طریق درگاه و سیستم‌های مختلف این سرمایه را به دست آورند. البته باید به این موضوع توجه داشت که این سرمایه مالی به ازای نوآوری و یا یک محصول کاربردی در آینده داده می‌شود. کاربران با نوآوری خود و یا به لطف محصولات جدید می‌توانند از این کمک مالی برخوردار شوند.

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری هستید و یا بیزینس خاص خود را دارید، سیستم و لانچ پد سرمایه گذاری جمعی Branch می‌تواند به شما کمک کند تا از این طریق پورتفولیو مالی خود در زمینه ارزهای دیجیتال را داشته باشید. از اطلاعات و اخبار مربوط در این زمینه می‌توانید به وسیله خود سایت و یا خبرنامه Branch باخبر شوید.

درباره لانچ پد Branch

لانچ پد Branch نوعی پلتفرم جدید و منحص به فرد در زمینه ارزهای دیجیتال است که شما و هزاران کاربر دیگر می‌تانید به بهترین پروژه‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال رای داده و یا نمونه‌های مناسب آن را انتخاب کنید.

به لطف این لانچ پد می‌توانید سرمایه خود را به صورت هفتگی طبقه بندی کرده .و همینطور از این لانچ پد به منظور افزایش سرمایه مالی خود استفاده کنید.

لانچ پد Branch همچنین این امکان را برای آن دسته از پروژه‌های جدید فراهم می‌کند تا افراد بتوانند از راه توکن‌های پاداش محور راه خود را در دنیای ارزهای دیجیتال آغاز کنند. کاربران می‌توانند این قبیل توکن‌ها را به کیف پول خود متصل کرده و از تکنولوژی web3 استفاده کنند. از این طریق می‌توانند به استخر سکه‌هایی که در آن زمان راه اندازی می‌شود رای داده و به رشد آن کمک کنند.

لانچ پد سرمایه گذاری جمعی Branch

این به این معنی است که اصول کلی خرید یک ارز به منظور خرید دیگر برای کاربران لانچ پد سرمایه گذاری جمعی Branch امکان پذیر نیست. با این حال به راحتی می‌توانید به عنوان یک کاربر در فضای Branch، پورتفولیو مربوط به ارزهای دیجیتال خود را ایجاد و طبقه بندی کنید. به دلیل همکاری و همراهی شما با Branch، دسترسی اختصاصی به شما به بیشترین و بزرگترین سود داده می‌شود. همه این‌ها به شما کمک می‌کند تا از راه خود خارج نشده و از این طریق به راحتی در این فضا کار و سرمایه گذاری کنید.

اهداف و برنامه ریزی فضای Branch

در زمینه رمز ارزها، هر روز آن به مانند یک مبارزه است. مبارزه‌ای میان برترین و قوی‌ترین سکه‌ها، برترین تریدرها و همچنین بهترین سرمایه گذارها باعث می‌شود تا افرادی که وارد این سیستم می‌شوند با دید بازتری اقدام به سرمایه گذاری و کسب درآمد کنند.

سیستم و فضای Branch دارای لایه ۲ دیفای است که از این طریق تکنولوژی، سرمایه گذاری جمعی، واقعیت مجازی، رخدادهای مختلف مالی و تجاری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ساختار کلی و لانچ پد سرمایه گذاری جمعی Branch به گونه‌ای است که نیاز به توسعه و فعالیت مداوم در آن است. باید به حدی دقیق و قوی بود که بتوان همکاری‌های جدید به همراه پتانسیل‌های بالا را در نظر گرفت و از این طریق آن‌ها را به شبکه خود اضافه کرد. در کل هدف فضای Branch به گونه‌ای است که یک رابطه کلی و نمادین بین پروژه‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

با Branch در ارتباط باشید

در کل Branch بر پایه فعالیت، برقراری ارتباط و سود دو طرفه بنا شده است. از این طریق می‌توانید این فضا را به صورت آنلاین در توییتر با نام @branchcomm و یا در اینستاگرام با آدرس @branchenvironment ارتباط برقرار کنید. حتی می‌توان سریع‌تر نیز با این سیستم و لانچ پد آن از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/03/branch-the-worlds-first-crypto-crowdfunding-launchpad/

Leave A Reply

Your email address will not be published.