رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

فلوکی اینو در استاک توئیتس به دارایی برتر تبدیل شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

فلوکی اینو در استاک توئیتس (Stocktwits) حالا پرطرفدارترین دارایی به حساب می‌آید. این ارز دیجیتال برتر توانست از این نظر از آمازون هم جلو بزند و به دارایی پرطرفدار و برتر در این پلتفرم اجتماعی تبدیل شود.

فلوکی اینو در استاک توئیتس

فلوکی اینو در استاک توئیتس

پس از توئیتر، حالا فلوکی اینو (FLOKI) نیز در پلتفرم استاک توئیتس (Stocktwits) پرطرفدار می‌شود. ارز دیجیتال فلوکی اینو توانست شرکت آمازون (AMZN) را در استاک توئیتس شکست دهد و به دارایی برتر و پرطرفدار شماره یک آن تبدیل شود. استاک توئیتس، پلتفرم رسانه اجتماعی جالبی بوده که برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها بین سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و کارآفرینان طراحی شده است.

فلوکی اینو در صفحه توئیتر خود نوشت: «فلوکی از آمازون جلو زد و به دارایی شماره یک استاک توئیتس تبدیل شد. این دستاورد شگفت‌انگیز خیلی سریع پس از گزارش درآمدهای تحسین‌برانگیز روز قبل آمازون اتفاق افتاد و همه را شگفت‌زده کرد. تبدیل فلوکی به ارز شماره یک و جلو زدن از آمازون نشان می‌دهد که فلوکی واقعا جنبشی مردمی است. مردم می‌توانند هر زمانی که بخواهند، هر شرکت غولی در این عرصه را شکست دهند.»

فلوکی اینو در استاک توئیتس

قبل از آنکه فلوکی اینو به مقام برتر برسد، در جایگاه سوم و پیش از آمازون با نزدک AMZN و شرکت اسنپ (SNAP) قرار داشت. البته باید این را نیز خاطرنشان کنیم که اسنپ یکی از جذاب‌ترین سهام حال حاضر است که باید آن را در نظر بگیرید.

سپس فلوکی اینو توانست از آمازون پیشی بگیرد و موفقیتی بزرگ را رقم بزند. این در حالی بود که آمازون در روز جمعه، سود چشمگیری را در سه ماهه چهارم به ثبت رساند که فراتر از انتظارات تحلیل‌گران بود. بدین ترتیب، فلوکی اینو، ارز دیجیتال برتر استاک توئیتس می‌شود. این دستاورد نشان می‌دهد که فلوکی اینو در حال تبدیل شدن به جنبشی مردمی است.

آمار و ارقام فلوکی اینو

در زمان نگارش این مقاله، قیمت FLOKI به‌نظر می‌رسد که در روز بیش از ۲۱% افزایش یابد. این ارز در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۹۲۴ دلار معامله می‌شود. حجم معاملاتی ۲۴ ساعته این میم کوین هم در مقایسه با روز معاملاتی پیشین، ۱۰% افزایش می‌یابد و به ۷,۳۱۲,۴۱۷.۵۷ دلار می‌رسد. این افزایش حجم نشان‌گر آن است که سرمایه‌گذاران برای این توکن حریص هستند و به‌نظر می‌آید که به خرید فلوکی اینو علاقه‌مند باشند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/05/floki-inu-flipped-amazon-to-become-top-trending-asset-on-stocktwits/

Leave A Reply

Your email address will not be published.